päivän :(

Back to häröily O

Harmittaa..

[q]pirpeli, 19.9.2005 09:48:
---
Hyzenthlay, 19.9.2005 09:44:
Aargh! työt, kun palkasta ei jää mitään käteen. Ei tällasta jaksa kauaa loppuun palamatta

---

Mä paloin jo, ja sen takia alan etsimään parempia hommia. Tsemppiä sullekin!
[/q]

No kaikista kivointa on tehdä 40 h viikossa duunia palkatta..ja lisäksi joka helvetin ilta jotain opinnäytetyötä.. 400 euroa kuussa käteen, eikä mitään vapaa päiviä!! Kauan tätä jaksaa!?

Vituttaa huolella, kun olen niin kuoleman väsynyt..

Ja ihan himmee nälkä!

[q]zaler, 13.10.2006 07:11:
oon taas onnistunut hoitamaan raha-asiat enemmän kun hyvin.. vittu! *toktok*
[/q]

Ootsä taas ollu shoppailemassa?!

[q]Bio, 27.4.2006 14:01:
---
aapee, 27.4.2006 13:58:
8 päivää aikaa seuraavan palkkapäivään ja tilit heilahti nollille auton vakuutumaksumuistutuslapun kolahdettua postiluukusta... ...ja minä kun luulin että vain opiskelijat kärsivät köyhyydestä...

---

Joo, tuntuu välil et opiskeluaikana oli enemmän rahaa.. tosin nyt on joka kuukaus isoja laskuja, esim. asuntolaina ja yhtiövastike sekä lisäks se auton vakuutus.
[/q]

Mustakin tuntuu, et olen nyt köyhempi kuin aikoihin.. (valmistuin jouluna). Tili tuli tiistaina ja pakollisten laskujen jälkeen kuukauden elämiseen ei jäänyt oikeastaan ollenkaan rahaa..*uuh*

Ja muutenkin ollu jotenkin ahdistava fiilis koko päivä. Ja päätäkin särkee!

Pitkään jatkunut todella kova väsymys alkaa pikku hiljaa ottaa päähän aika kovasti..*igor*

Ja voihan VI..N maanatai taas!

Teen tällä hetkellä 4 ihmisen duuneja.. Näin menee koko kesä.. Ei paljoo naurata!

[q]-Santtu-, 31.7.2008 20:54:
Mun kämpässä on tosi kuuma, ihan kauhean. Tuskaa varsinkin yöllä. Ihmetyttää, kun ennen täällä ollut aina kesäisinkin mukavan viileää, niin mistä nyt tämmönen kuumuus? Tai sit mul on mummotauti.
[/q]

Jos on se aika kuusta, niin hyvinkin saatat kärsiä kuumista aalloista. Se on ihan normaali PMS oire.. Nimim. Kerran kuussa hikoilen kuin sika!!

En saa asuntoa ikinä!

Käsittämättömän väsynyt olo

Kiukuttaa duunit.. Tää on yks numeroiden loputon suo, missä saa rämpiä ja aina on jotain vituillaan.. Tää ei NIIN yhtään oo mun ala!

ahdistaa..*uuh*

Pankkí-/luottokortti kadonnut lompakosta! En ole pariin päivään edes koskenut lompakkoon. Ei siis mitään käsitystä milloin katoaminen on tapahtunut ja miten se on edes mahdollista! Kaikki muut kortit on paikoillaan. Ja tämä kortin katoaminen on todella kiva huomata Prisman kassalla kun on ostosten maksun aika! No eipä tässä, ollaan sitten nälissään minä ja kissat! Ja toivottavasti joku on tämän parin päivän aika höylännyt niin vitusti mun Visaa!

Töitä ihan hemmetisti liikaa.. En saa ikinä tehtyy noita ajoissa..Eikä täs muuta, mutta kun on kyse ihmisten rahoista, niin sieltä alkaa kohta tulemaan kauheesti kiukkusia puheluita..
Ja toi ilmakin on ihan perseestä!

Onneksi kaikki muut asiat on sentään paremmin kuin hyvin..*sydän*

Läski, löllykkä, laiskimus olo.. Kuukauden sairastaminen on tehnyt tehtävänsä..*igor* Tänään pakko raahautuu salille, et sais taan urheiluinnon takaisin..*hikoil*

Niin, ja päätä särkee edelleen..En parane kunnolla varmaan enää koskaan..*grr*

[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:14:
---
violet_angel, 24.5.2007 10:47:
-Ote blogista-

---

huoh, kiva lukee tota, kun on itsekin menossa 6 päivän päästä hammasleikkaukseen. Paniikki jo nyt :E Pystyykö tossa seuraavana päivänä tekeen asioita ihan normaalisti vai sattuuko se vielä sillonkin?
[/q]

Riippuu, miten hyvin ne hampaat irtoo.. Ekan kerran kun multa vetästiin oikeelta puolelta molemmet viisurit homma oli helppoo ja kivutonta..Mut tokalla kerralla vasemmalta puolelta hampaiden poisto-operaatio oli helvettiä..*eiei* Ja kipu jatkui pitkään ja särkylääkkeet ei jeesanneet..Mut en pelottele sen enempää.. Jos uskallat niin lue tuolta hammaslääkäritopikista mun kokemukset tältä keväältä..*poks* *pökr*

Ei helvetin kuustoista, johan tässä suht terveenä oltiinkin pari viikkoa. Eilen alkoi aivan kamala kurkkukipu ja yö meni yskiessä, nyt väsyttää ja koskee joka paikkaan..*igor*

[q]mikke, 27.6.2007 06:36:
Vittu mä en tajua. Mun työpaikka on ku lastentarha, vaikka kaikki on aikuisia ihmisiä. Nillitetään joka vitun asiasta ja puhutaan selän takana paskaa ja kukaan ei tee mitään ylimäärästä *sydän*

Toivottavasti pääsis äkkiä helvettihin täältä.
[/q]

Vähän sama homma.. Mikä tollasia 40+v. (varsinkin naisia) oikein vaivaa. Himmeetä kyräilyy, selkään puukotusta, oman egon pönkitystä..?? Menis itteensä!

Niin ja muutenkin kökkö aamu ja takana huonosti nukuttu yö..*haukottel* Ahdistaa.. Alkais jo loma ja sais vaan olla murun kanssa.. *sydän*

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O