päivän :(

Back to häröily O

päivän hymiö muuttui aika pian surullisuudeksi.

miksi oi miksi noitten pitää mennä muuttamaan TÄYDELLISIÄ
ääniä paskoihin PASKOIHIN

nyt toi merenneito on ihan pilalla,
kun lauseitakin muutetaan.

esim suosikki kohtauksessani jossa Joonas lokki lauleskelee
UAAAUAUAUAUAAA UAUAUAUAAA UAUAUAUUAUAAAA

ON MUUTETTU JOKSIKIN PASKAKKKKKKKKKKKSI

PASSSSSSSKAAAA
SSSIIIIIS TÄÄÄ ONNIIIIIIIIIIIIIN PASKAAAAAAAA

[q]KooKie,
Sori, tää oli mun päivän. :D

Mut suomeksipuhutut animaatiot on ihan vitun hirveitä.
[/q]

lol

anteeksi jos halusin katsoa pienen merenneidon
7vuotiaana suomen kielisenä.

ANTEEKSI JOS HALUAN KATSOA SEN VIELÄKIN.

mul ei oo joulukalenteriiiiiiiiiiii :(

oon niin raivoissani ton terveysasemani takia
ja kuitenkin niin väsynyt etten jaksais raivota.
ja sit en kuitenkaan tarpeeks väsynyt että saisin unesta kiinni.
ja unihan vissiin ois paras lääke tähän sairasteluun..

no. ehkäpä huomenna yksityiselle niin sieltä tulee sitten iso lasku ja jotain vähän järkevämpää kommenttia kuin 'yritä nyt kuitenkin nukkua vaikkei väsytä'

IHANAA KIITOS EN ITTU OOKKAAN KU YRITTÄNY

:'(

[q]Oleanterinkukka, 31.1.2007 14:36:
Kirkan kuolema surettaa kovasti.
[/q]

Kyllä.
:'(

sattuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

ikävöinti ei kyl oo lempipuuhaani :(

Paskaa, kuraa, skeidaa, paskaa, paskaa, paskaa.
Varsin positiivinen ja ilonen fiilis.
Grrrrääääähhhhhh

*eiei**justjoo*

Suurin osa meiän luokasta valmistu (ja hyvät duunitkin jo valmiina) - mä en. Ja vaan sen takia, että olen ollut sekasin kuin seinäkello, koska mulla on ollu vähän liian paljon paskaa ja koulunkäynti on aikapahan burnoutin takia joutunu hyllylle.
Oli kivaa kattoa muita onnellisia naamoja, mutta itku meinas tulla....ja sellanen olo et kattokiikku alkaa tuntua ystävältä...*eiei*
erittäin huono päivä... Poistaisko pamit tän ahdistuksen...*poks*

Ihan yksinäinen olo... Ukko on vielä komiat kolme viikkoa Floridassa... ja mä istun himassa ihmettelemässä tylsän värisiä seiniä, vaikka olisi kait parempaakin tekemistä (nukkuminen esim. tähän aikaan yöstä, kun herätys vajaan kuuden tunnin kuluttua...)
On aika möömööö.

[q]lostgone,

Niin kauan q taksit on enimmäkseen itsenäisiä yrittäjiä ja kilpailutilanne suht vakaa, niin palvelutason parantaminen on aika yks *tun hailee yksittäiselle kuljettajalle ja kuskit voivat toimia normaalin kaupankäynnin rajoissa aika vapaasti, eli jotkut palvelee ja jotkut ei. Keltaisilta sivuilta tietenkin löytyy taksifirmoja, joiden kanssa voi varmasti neuvotella myös musiikista, mut todnäk. se on hinnallinen lisäpalvelu.
[/q]

Ja niin kauan kuin se ala menee samaan suuntaan mihin on mennyt tähän saakka, eli sinne valikoituu lähinnä ulkolaisia / asiakaspalvelusta täysin tietämätöntä ja hommiin tympääntynyttä sakkia, niin tuskimpa tilanne ainakaan paranee. Vähänkuin bussikuskit. Työvoimapulassa sinne otetaan vaikka minkälaista säheltäjää.

Fiksuimmat kuskit mitä omalle kohdalle ovat sattuneet, ovat liki poikkeuksetta olleet tätä vanhempaa ikäluokkaa, taksiyrittäjiä jo silloin kun se(kin) ammatti vielä oli suht arvostettu. Turvattomimmat / jorma otsassa -lössi on sitten poikkeuksetta ollut tätä nuorempaa sukupolvea, josta jo olemuksesta on huokunut se, ettei voisi vähempää kiinnostaa.

Niin ja omista kokemuksista sen verran, että on saanut soittaa konemusiikkia niin luurista kuin poltetuilta cd:ltä, sekä radioasema on vaihtunut pyynnöstä esim. iskelmätuubasta KLF:lle useammankin kerran. Kokemukset siis pe/la -illoilta baariin & bileisiin mennessä. Toki hyvästä palvelusta on sitten jätetty hyvät tipit.

Duunin pikkujoulut tänään. *itkuparkuhymiö*

Ei kiinnosta sitten pätkääkään.

[q]blastic, 8.12.2006 11:47:
---
Pakollista työaikaako se on?
[/q]
Uutena työntekijänä mut tuupattiin tuohon järjestelytoimikuntaan wtf onkaan ja oon siis järkkäämässä ko. tapahtumaa.

[q]blastic, 8.12.2006 11:47:
---
Vedät vaan viunaa tarpeeks niin ei enää kiinnosta että ei kiinnosta.
[/q]
No kun tässä onkin se pointti.

Nää pikkujoulut on meidän toisen toimipisteen tilossa Heinolassa. Jotta tää poppoo ei syyllistäis mua siitä etten "osallistu", niin lupauduin kuskiksi, eli vaiheessa jolloin muut siirtyvät ravintolaan/räkälään, tämä autokunta siirtyy takaisin kohti Tamperetta.

Mä valkkaan kyllä aikani ja paikkani missä juovun. Se ei missään tapauksessa ole 40+ humanistien ja kasvatustieteilijöiden kanssa.

[q]Verano, 8.12.2006 12:53:
---
Mitä vikaa on humanisteissa :D

[/q]
No ei niinkään ammattikuntana, mut noi duunityypit muuten.

Tuli vähän huonoja kokemuksia edellisestä reissusta kun 40+ nainen koki tällaisen kaksvitosen vähän turhan mielenkiintoisena... *whaat**ding**igor**sars*

Ei viittis noita samoja lähentelyjä uudelleen.

Muutenkin on vähän raskasta olla tuossa porukassa kun on noin 20 vuotta firman keski-ikää nuorempi, eikä muutenkaan koe itseäni "niin aikuiseksi".

[q]Late, 23.7.2005 10:49:
Egyptissä oli räjähtäny aamulla. Idiootit sekopää terroristit, saunan taakse kaikki. *släp*

Lähde: HS-Tuoreet
[/q]

Mun on tarkotus menna tonne, Hurghadaan, Aswaniin, Luxoriin, Kairoon, Alexandriaan ja Suezille elo-syyskuussa. Pitanee vahan tarkkailla tilannetta.

Nayttaa silta, etta kaikkialla minne oon menossa, rajahtaa. Eilen rajahti taas Beirutissa..

[q]zaler, 23.7.2007 07:36:
back to work
[/q]
15 min työpaikalla loman jälkeen. Tietokone saatu päälle ja ensimmäiset mailit luettua.

Olen (jo nyt) hajalla.

En päässyt haluamaani koulutukseen.

On se nyt saatana ettei pääse ees maksulliseen koulutukseen.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O