päivän :(

Back to häröily O

*toktok*

onnistuneesti yksi päällekkäinen buukkaus tulevassa tapaamisessa, kiva nyt selvitellä omia sähläyksiään.*toktok*

[q]pia^^, 9.5.2006 10:34:
Siitepöly!!! Taas koittanu pärjää ilman lääkkeitä, ääni maassa, nenä tukossa ja jatkuva aivastelu, sen lisäks ku silmän tuntuu turpoovan päästä Huomenna luovutan, huomenna haen ne lääkkeet ja sit oon ihan tokkurassa koko loppu kesän
[/q]

Ite yritin kans olla ilman allergialääkkeitä, mut täl siitepölyn määrällä siit ei tullu yhtään mitään *uuh*. Ikävästi noi väsyttää, mut mielummin väsy kun se kauhee kutina *hih*.

Jakselua

Tuleva lomabudjetti kutistuu kutistumistaan

[q]kumimuumi, 9.5.2006 10:36:
---
pia^^, 9.5.2006 10:34:
Siitepöly!!! Taas koittanu pärjää ilman lääkkeitä, ääni maassa, nenä tukossa ja jatkuva aivastelu, sen lisäks ku silmän tuntuu turpoovan päästä Huomenna luovutan, huomenna haen ne lääkkeet ja sit oon ihan tokkurassa koko loppu kesän

---

Ite yritin kans olla ilman allergialääkkeitä, mut täl siitepölyn määrällä siit ei tullu yhtään mitään *uuh*. Ikävästi noi väsyttää, mut mielummin väsy kun se kauhee kutina *hih*.

Jakselua
[/q]

Mä oon pärjänny ilman lääkkeitä kun oon popsinu noita ternimaitokapseleita. Nenä on vaan vähän tukossa, ja silmiä ei kutita.

Allergia ja vielä normi flunssa päälle *poks*.

en oo ikinä kipee paitsi nyt kun pitäis lukee viiden kirjan tenttiin niin iski kauhee kevätflunssa*nuha*

En päässy töihin sinne paikkaan minne olin melkein "varmasti" menossa.

En päässyt arkkitehtiosastolle pääsykokeisiin edes, koska muistin juuri että unohdin yhdestä työstä pienoismalli-ihmisen.

Kelit on kerrankin täällä sellaiset, että tytöt vähentävät vaatteita ja pitävät kaikkea kivaa (lue: paljastavaa), mutta totta kai täällä duunissa esineellistettäviksi kelpaavat naiset on laskettavissa yhden käden sormin.

"Voi rähmä!" sanoi Pertti "Spede" Pasanen, kun tunsi suussaan metallisen maun ja vasen käsi muuttui tunnottomaksi.

kumpi on pahempaa, odotella että läheinen nukkuu pois vai se että kun se tapahtuu
tuntuu helvetin pahalta ja on niin sekava olo ettei pysty olee

ei vaan pysty käsittämään koko asiaa että kohta se rakas ihminen joka on ollut olemassa koko mun elämän ajan on kohta kokonaan pois eikä sitä voi enää nähdä tai kuulla ääntä eikä mitään.
Jäljelle jää vain muistot ja valokuvat*nyyh*

polvet ihan paskana..vissiin kuntoillu liikaa ugh..tai sit oon tulos vanhaks

En oo pystyny koko päivänä soittaa/laulaa seuraavia kappaleita ilman että on tullu kerrostalon kokonen tippa linssiin ja joutunu lopettaa: Apulanta/Lupasit mulle, Apulanta/PVC unelmia, Radiohead/Creep...+pari muuta.
Eikä oikeesti oo ees mitään hyvää syytä sille et tää päivä on paska, se vaan on

shit, menin ostaa vahingossa vaan 3m piuhan... pitää näköjään vaihtaa huoneen järjestystä et riittää tietskalta sterkkoihin...

Vaan muutama tunti unta, hengitys tuntuu niin vaikealta... aamulla sitten kun söi tuli vartin päästä kaikki ylös ja ulos :( vituttaa tää yskiminen, niistäminen jah yleinen huono-olo.

En nukkunu yöllä ku muutaman tunnin... vittu että tuntuu pahalta. Ei oo ikinä ollu näin paskaa fiilistä.
Noh ainut tie kuopan pohjalta on ylöspäin

[q]nomic, 11.5.2006 15:54:
soittimet on hajoamassa ja pahoin :(
[/q]
Sit tulee stanton-power ja pelastaa

[q]domi, 11.5.2006 15:55:
---
nomic, 11.5.2006 15:54:
soittimet on hajoamassa ja pahoin :(

---

Sit tulee stanton-power ja pelastaa
[/q]

joku hän-mies?

Vaatekriisi! *toktok*

Töistä tuu kettuukaan, väsyttää ja kauhee stressi kaikesta mahdollisesta.
Mie osaan stressaantua aina niin tehokkaasti...
Plus joudun nukkuu ilman miun ihanaa halittavaa monta yötä.
Epistä, en ala. *möks*
Tarvii huomenna pullon viinaa
...ja pari bissee.

[q]noena, 11.5.2006 19:45:
AAAAAARGHH
[/q]

O