päivän :(
Permisjakso rullaati rullaaa
Oikeesti mul on ehkä maailman paskimmat duunikaverit (kahta lukuunottamatta).*släp**senkin**dissaa*
penikkatauti uusii ja treeneis oli tuskasta*uuh*
[q]rose, 5.4.2006 06:20:
Ikinä ei oo ollut kurkku näin kipeä Ja siihen kun ei mikään auta. Niluviljelyssä tuli veriklöntti kurkusta Siltä tää oikeestaan tuntuukin.
[/q]
Finrexin autto mulla ainakin kun mulla oli just tommonen "ei voi edes nielaista"-kurkkukipu vähän yli kk sitten... Kipeäähän se teki mutta lämmin auttoi vähäsen kun sitä sai väkipakolla juotua, ja sit se et Finrexin on käytännössä nestemäistä särkylääkettä niin auttoi vielä lisää.
*tähti*paranemis*hali**tähti*
Kuumepipi*nuha*
[q]äm, 4.4.2006 21:25:
Vittuperkele.
[/q]
...jälleen.
Päivän :( on tää päivä ja eilinen ilta ja se et järki ei saa tahtoaan läpi. Et iha sama, moi?
Siiis voi MEGAvitutus.. huomen pitäs palauttaa mestarimyyjäkoulutuksen vastaukset ja tajusin juuri et mulla on kysymyslomake missä on vaan 132 kyssäriä ku vastauslomakkeessa on kohdat 190 vastaukseen*poks**toktok* eli misä veetussa ne mun loput kysymykset on........
joku voi auttaa jos tietää niit kysymyksiä 132-190*vink* jos niitä ees on olemassa..
[q]Verano, 5.4.2006 16:08:
---
Rubicon, 5.4.2006 13:17:
Vasta keskiviikko ja paskaa on ehtinyt sataa niskaan tällä viikolla
ainakin puolen vuoden edestä!*grr*
---
Ajattele kuinka kivat kuus kuukautta sulla on nyt tiedossa
[/q]
Toi sun lause mun pitäis kyl nyt postaa päivän :),
koska oikeesti aloin nauraa ääneen*nauru*
Kiitos*sydän*
Ääni lähteny mystisesti, ei ollu oikein järkeä jäädä töihinkään... No, ehdinpähän tekemään enemmän töitä kotona - joiden tekemättömyys stressaa niin maan penteleesti.
[q]sune, 5.4.2006 11:47:
Permisjakso rullaati rullaaa
[/q]
Voisitsä sä pliiiiis tehä mulle sellasen permiksen ku tulee vaan tohon päälle. Ja sit takatukka suora. Sellanen ku oli tosi kova juttu joskus -80 tai -90 luvulla. Jooko?
Oon nukkunu kahessa vuorokaudessa yhteensä 6h ja nyt alkaa olla aika kuollu olo... vielä 6h töitä ja sit saa nukkua melkein vuorokauden.
0 tuntia unta ja masentaa*poks*
Darra kiusasi aamulla
Tää helvetin vesisade:(
[q]pirpeli, 29.7.2008 08:17:
Heräsin taas yöllä sillee AAAAARGH suoraan petistä ylös, kun koko petauspatja mun alta litimärkä hiestä ja tyyny tulikuuma. Vittu. Vois tulla viileempi. Kiitos. NYT.
[/q]
mulla oli jostain syystä sopivan viilee lähes koko yön. ainoastaan ihan aamulla tuli vähän hiki.
Kouluun
(I push my fingers into my..)
Eyes, it´s the only thing, that slowly stops the ache..
But it´s made of all, the things I have to take..
Jesus it never ends, it works it´s way inside..
If the pain goes on, I´M NOT GONNA MAKE IT!!
*uuh**nyyh* Kuvan tavoin laulukin voi kertoa tuhat sanaa.. *ärrimurrimökömököhymiö*
K-Kauppa ei ollut auki ja lähi-Alepas sukkahousuvarastot on ehkä maailman kehnoimmat.. heh! Tänne yhdet kiiltosukkahousut ja sassiin!!! Nyt on kriisi!
persiiist... *toktok*