päivän :(

Back to häröily O

toi kissa ei vissii tykkää musta ollenkaan melkee pelkästää puree ja raapii jos sitä yrittää silittää tj *toktok* mitähän mä teen väärin :(

Flunssa joka ei ota lannistuakseen *dissaa**grr*

Nyt olisi vapaapäivä kerrankin ja vasta huomenna illalla töihin.Haluttais mennä aamutuopille, mutta kaikki kaverit tietty töissä!!! No, juon punkkua sitten yksin koneen äärellä, meneehän se vapaapäivä näinkin...

no mulle kävi noin joskus vuos-pari sitten. Kahden päivän päästä ilmestyi naapuri nolona oven taakse ja palautti lakanan Ei toi mua yhtään haitannut, ihan inhimillinen erehdys...

klo on 16.18 ja vieläkään en oo päässy lounastamaan.
vittu.

Pyörästä tippu ketjut kun huristelin jäistä pöpelikköä alamäkeen..
Polvi on vähän sininen, mutta viis siitä. Millä mää nyt enää lähen kamikaze-ajelulle kun rakas, kertaalleen jesse-teipillä paikattu, kitisevä, kaksipyöräinen, sporttisenpunainen avomallin ferrarini on romuna..?!

nukuin liian pitkään ja vieläkin ihan väsy.
+ kahvi on loppu :(

Höh.. Mä ajattelin tänään jäädä tänään ihan vapaaehtosesti, omasta aloitteesta ja vieläpä oikein mielelläni vähäks aikaa ylitöihin, mut eikös multa seki ilo pilata sillä et mun on oikeestiki ihan pakko jäädä vääntää hiki hatussa yhtä projektia, jolle nyt hetki sitten ilmotettiin deedlainiks huomisaamu :/

Ollu tänää vapaapäivä ja mitää hyödyllistä en oo saanu tehtyy*hmph*

Kun voi saatana näit raha-asioita...*uuh* Millä vitulla mä taas elätän itteni. Raha-asiat niin vitun perseestä muutenki tänä vuonna, kun ei tiedä, mitä seuraavassa tilissä lukee, jos lukee mitään.

Ja nyt ei todellakaan voi mitään enempiä töitä tehdä, koska tiiän, et oon niin sairaan väsyny työpäivän jälkeen, ettei mul riitä energia mihinkään pääsykokeisiin lukemiseen ja se opiskelemaan pääseminen olis se tärkein juttu seuraavana syksynä... aah, voi tätä ihanaa elämää

Viddu ku kaikki hommat vaan tökkii Seksiäkää saanu pariin päivään

ahistaa ja kiukuttaa ja angstituttaa...

Tekis hirmusesti mieli kaikkea hyvää darramättöä, lompakossa tosin on vaan 1,3 euroa :(

voi tuska...! kurkkukipu senkun pahenee

-> lisää saikkua hakemaan

Mitä helvettiä! Syntymäpäivä...voi kamala...taas vuosi lähempänä kuolemaa....Miten tässä näin kävi...

Musta tuli tänään sitten kai eläkeläinen*whaat*

Mutta mitäs noista vuosista! Aion polkata vielä vanhainkodin parketilla...*tanssittel*

muutenkin darran ja selkäkipujen seurauksena pää kipeenä ja nyt ulkoota kuuluu joku älytön piippausääni, joka vaan tuntuu pahenevan kokoajan :(

Menee hermo. Aina kun lähtee kävelemään, niin parinkymmenen metrin jälkeen alkaa aivan jumalaton kipu oikeessa kyljessä ja hengitys ei meinaa kulkea. En tajuu mistä voi johtua kun en oo edes hengästynyt. Sitten kun pysähtyy, niin kipu loppuu kuin seinään. Sitten huomasin, että kun kapusin ylämäkeä ylös niin ei sattunut, mutta sitten kun hengitys tasaantu niin taas alko. Muuten ei tunnu kipua, mikä onkin outoa. Jos jollain on kokemusta asiasta niin saa kertoa :(

[q]Coleman, 21.3.2006 21:35:
Flunssa joka ei ota lannistuakseen *dissaa**grr*
[/q]

sama juttu*uuh*

Tuli kauheen ikävä yhtä kaveria. Vaikka samassa kylässä asutaan, niin siltikään sitä ei nää koskaan Ennen saatettiin puhua tuntikin puhelimessa, mutta sitten kun se alkoi seurustelemaan, niin sen jälkeen siitä ei oo kuulunut mitään. Ja vaikka sillekin soittaa ja ehdottaa, että nähtäisiin niin ei käy. Miks parisuhteet tuhoaa aina kaverisuhteet? [size=8]ainakin mun kohdalla[/size] Tai pikemminkin miksi naiset tuhoaa miesten kaverisuhteet

Tuosta ylläolevasta taitaa tulla vielä kunnon matsi. Noh, sitä odotellessa.

O