päivän :(

Back to häröily O

Nukuin pommiin. Laskarit eivät suju, eikä koulu muutenkaan. Päällä kevyt vitutus. Illalla duuniin iltavuoroon, huomenna duuniin aamuvuoroon ja yöllä pitäisi pakertaa lisää laskareita, koska aamuvuoron jälkeen siihen ei ole enää aikaa. "*jiihaa*"

Tajusin että oon päivystysvuorossa vappuna..

Juuri kun ehdin huokaista aamulla helpotuksesta että tällä viikolla olisi VAIN 5 päivää töitä VAIN ajalla 8-16 niin..yllättäen työkaveri onkin sairastunut ja keskiviikkona työpäivä on pahimmassa tapauksessa 8-20*poks*

Neljä päivää pois Suomesta, ja niin paljon asioita ehti siinä jäämään hoitamatta. Haloo, missä nyt vika...*eikä* Haluan sen fiiliksen takas, mikä mul oli viime viikon torstaina elämästä ja kaikesta mitä täs tapahtuu. En jaksa olla *hmph*, noi kaikki asiat ratkee kuitenkin jossain välissä ja itse voin vaikuttaa melkein kaikkiin. Blaah.

Flunssa. Nif nif. *uuh**nuha*

Pää alko särkee treenatessa ja koko ajan vaan yltyny pitkin iltaa. Särkylääkkeet ei auta. Pakko kavuta peiton alle ja pistää pää tyynyyn.

Autosta viety cd-soitin viikonlopun aikana :(. Ja auto oli parkissa ~20 metriä poliisilaitoksesta. Tanan konnat.*grr*

[q]kamu-, 20.3.2006 01:48:
Sä voit muuttaa mun luo. Parvel on tilaa
[/q]

Kiitos kultaseni <3 Kallioon päin olisi kyllä senkin takia mukava muuttaa, että siellä ystävätiheys on suuri ^__^ Katsotaan nyt mistä se uusi koti sitten löytyy. Toivottavasti muutto olisi vasta tuossa elokuun tienoilla, saa nähdä *sormetristissä*

kuudetta päivää kipee! huoh... alkaa jo pikku hiljaa riittää!

[q]iKamanchi, 20.3.2006 23:30:
Ulkona oli vieläkin talvi, kun aamulla heräsin..
[/q]

http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/poju/1888/20060320.gif

Ulkona oli vieläkin talvi, kun aamulla heräsin..

Nilkassa on nyt jotain häikkää, loppuviikolla lääkäriin. :(

*dissaa**dissaa* Joku saatanan idiootti oli pöllinyt kuivaushuoneesta meidän pussilakanan *dissaa**dissaa*!!!!! Mikä vittu ihmisiä vaivaa?!???

[size=8]pahoitteluni ylenpalttisesta kiroilusta[/size]

niskat jumissa, päätä särkee ja nilkan leikkaushaavaan on ehkä tullut tulehdus/ sen alku

Ikävä

14 sivusta neljä valmiina. Vaan kaks tosi ok:ta lähdettä. Miksi se laki, josta tätä työtä teen, on juuri uusittu...ei sitä uutta oo vielä ehditty siinä määrin ees käytännössä totetuttamaan, et siit oltas voitu(ehditty) julkaisemaan tutkimuksia. *toktok* No täytyy sit pohtia, miksi laki uusittiin, jos löydän siihenkään aineistoa...*hmph*

[size=6] Ja *itun toleranssit, ei täs uskalla mitään tehdä etten kehitä sellastakin tässä...ollaan sit ahdistuneita *igor*[/size]

oon kipee :(
lähti vkloppuna ääni ihan totaalisesti ja se on vielläkin pois..

[q]Sinza, 21.3.2006 19:04:
*dissaa**dissaa* Joku saatanan idiootti oli pöllinyt kuivaushuoneesta meidän pussilakanan *dissaa**dissaa*!!!!! Mikä vittu ihmisiä vaivaa?!???

[size=8]pahoitteluni ylenpalttisesta kiroilusta[/size]
[/q]

Joku on luullut omakseen, jos sattuu omistamaan vaikka samanlaisen lakanan? jätä lappu?

toi kraanavesi on alkanu maistuu niin pahalta, et pitäs varmaan siirtyy kokonaan pulloveteen

*%#kele että piti mennä juomaan ed:iä taas niin myöhään. On vähän ongelmia saada unta nyt.

O