päivän :(
tänään töissä 10-23.30 ei vois taas vähempää kiinnostaa
Keksi nostaa lämpöä viikonlopuksi. Onneksi ei ollut mitään ohjelmaa sovittuna, olisiko kroppakin aistinut sen, että nyt voi laskea kierroksia hetkeksi aikaa.
Systeri lähtee 26.12. Thaimaaseen, broidi 31.12.
Mäkin olen loman tarpeessa, mutta en osaa päättää minne menisin enkä haluais mennä yksin
Pitäs nyt vaan jaksaa lukea Stressi painaa päälle... ja epäselvyys erään pojan suhteen , onko meidän tarkoitus puhua tänä viikonloppuna vai ei, kuten pari vkoa sitten sovittiin...että jos vaikka oltas ihan väleissä eikä ikuisesti vihoissa.
Täytyy huomenna kyl matkustaa porukoille ja pyytää kummipoikakin kylään, vähän ehkä piristyisin...*hihu*
taashan se vitutus kampes kulman takaa niskaan.
Kirjoitin justiinsa tosi pitkän sähköpostin lapsuudenystävälle jolle piti kertoa että ollaan kasvettu erilleen, hän kun vähän tuppaa takertumaan menneeseen... Toisaalta tää on myös päivän :) että sain tuon tehtyä, koska nyt paraneminen voi alkaa, ja ehkä voidaan rakentaa uusi, erilainen ystävyys puhtaalta pöydältä
hivee halu lähtee & *känni* mutt ei rahaa*hmph*
Olipa taas mukava herätä kun koko maailma tuntuu niin mustalta... Onneks mun uudesta duunista voi olla poissa kolme päivää ilman lääkärintodistusta. En pystyis mitenkään hymyilee tänään yhtään kellekään. FUCK ja PERKELE!
toka läks lontooseen viikoks ja mä jouduin ypöilemään taas jonkin verran :(
Sängyn jalkojen kanssa häikkää *uuh*. oikeastaan tämä eilisen.
Hävitin kännykkäni... JES!!
harmittaa yks juttu nyt ihan älyttömästi. :/
Miehet.
En sano mitään muuta kuin; asiakaspalvelu in my ass
Mikä työpäivä, mikä he***tin asiakas...
Poltin sitten käteni tänään työpäivän päätteeksi. Onneksi en pahasti, mutta sattuu niin pirusti Huomenna varmaan lennän selälleni ja halkasen pääni tai jotain muuta vastaavaa :/
Selkä sanoi POKS tänään. Ei kiva
[q]Avernian, 5.3.2006 01:50:
---
noena, 4.3.2006 20:21:
Miehet.
---
Naiset.
(Ihan tasapainon vuoksi.)
[/q]
No sanotaanko näin että naiset ja miehet! *piis**nauru*
Ei viitsi enää iloita palkkapäivästä kun kaikki rahat katoaa tililtä laskujen maksun myötä.. ärsyttää Miten raha vaikeuttaa kaikkia asioita.
Siis nimenomaan se, kun sitä ei ole koskaan riittävästi.
Kaikkea ei pieni ihminen voi ymmärtää.. *eikä*
kylmä :(
päätinpäs taas fiksuna tyttönä kävellä stadista himaan :S
ei ole älyllä minua pilattu :(
sunnuntaina en jumalauta kävele, otan taksin (rikas poroporvari :D).
tyhmä kun olen, tyhmäksi jäänkin.
enkä osaa kirjoittaakkaan enää.
tulee ihan vääriä kirjäimia. ei ole hauskaa :(
anni on ihan vitun tyhmä :(
kiitos ja anteeksi :(
kumpa joihinkin asioihin voisi vaikuttaa
Taas on sunnuntai ja taas voisin postata sanasta sanaan viime sunnuntain Päivän :( postauksen:
Miten se voi tehdä näin?
Tai ehkä pitäis kysyy miks se tekee? Mitä sen päässä liikkuu?
No joo, en anna itteni miettiä sitä.