päivän :(

Back to häröily O

Unirytmi aivan helvetin sekasin, menny loman aikana nukkumaan aikasintaan viideltä ja herätys sit siinä kahen korvilla. Hyvin oon valmistautunu siihen et koulu alkaa huomenna. *toktok*

Istun 6 tuntia Kalajärvellä ja vaan 50 ihmistä jaksaa tulla ennakkoäännestykseen....
*toktok*

väsymys , mut viel pitäs lähtä töihin ja huomenna kanssa... haluis vaa jäädä kullan vieree söpöilemää

[q]södis, 8.1.2006 19:00:
tule oikealle puolelle kaupunkia niin saat lähtijän
[/q]
tarkotat varmaan väärälle puolelle*vink*

jotain puuttuu tästä miun puolelta kun kaikuu... missä vaasa ja hml?

kukaan ei lähe mun kanssa leikkimään ulos tänään*toktok*

[q]Maihku, 8.1.2006 18:36:
kukaan ei lähe mun kanssa leikkimään ulos tänään*toktok*
[/q]

tule oikealle puolelle kaupunkia niin saat lähtijän

kuumettakin jo... ei ihme että oli niin vetämätön olo... ketuttaa todella koska mulla ei just nyt ois aikaa olla kipeenä.. *UUH*

unettomuus leviää näköjään. Onneksi huomenna ei ole tunteja mutta silti pitäisi koululle raahautua aamulla, voi tuska. Ja aivan pirteä vielä.

Se kun ei tiiä mitä sitä tulevaisuudellaan tekis.

Koulu jota käyn tuntuu päivä päivältä ei omalta vaihtarilta. Mutsi hirttää jos sanon et lopetan koulun. Ja mitä mä sitte muutenkaan tekisin Lukion papereil pääse ku paska hommiin.

Voisko joku tehä vaikeet päätökset mun puolesta

olisi aika mennä yksin tyhjään kotiin...*uuh*

[q]Avernian, 11.4.2007 20:01:
Hei, ne voi lähettää takasin.
[/q]

Älä nyt oo noin ärsyttävä

oon loukussa ni työmaailmas ku ihmissuhteissaki ja aivot ei osaa ratkasta ja menee vaan tilttiin, mitä hyötyä niistäki on..samperin metakognitiot my ass.

murr

Heräsin 03.10 saatanalliseen selkäsärkyyn. Ei muuta kuin kipulääkettä naamaan ja siinä aikani kuluksi unta odotellessa päätin mitata, onko mulla lämpöä. Jep. 38C ja risat. Venailin sitten sen puolitoista tuntia, että kipu hellitti ja nukahdin uudestaan.
Tästä perjantaista tulee loistava.

Olis pitäny jäädä vaa tänää kotii*igor* tulin vaa huonolle tuulelle töissä... viel kahtena vkloppuna töissäenkä pääse isän synttäreitä viettämää ...vaik ei kyl pitäs valittaa

Jaahas ja kuumeessa ollaan, eihän sitä ole kuin viikko tässä odoteltu huonon olon turvin.

Paska olo taas vaihteeks. Toivois vaan et täs elämässä olis jotain normaalia. Mutta ei. Mikään ei oo niinku ennen. Menee varmaan hyvin kauan et tottuu tähän "uuteen elämään".... *ding**justjoo*

Itseaiheutettua, mutta silti tää o aika vaikeeta.

maito loppu espoon suvelan jokaisesta kaupasta. toimitusvaikeuksia tai jotain.

wttuuuu.

[q]*Mirri*, 9.1.2006 16:26:
Kuhan kiukuttelen ja mutristelen.
[/q]

Toi on muuten välillä ihan kivaa Itsekin vasta viime aikoina havainnut kuinka kunnon angstaaminen voi helpottaa - kunhan sen tajuaa lopettaa ajoissa

AAAARGHHHH.
ei tässä muuta. I wish I had no feelings.

O