päivän :(
Kiristää, sattuu ja kutittaa. Vois lähtee jo toi ihottuma
JES!! Kerrankin päätin olla fiksu ja päätin et en saa lähteä bileisiin ellen pese astioita ja siivoa. No siivosin ja aloin pesee astioita, jolloin huomasin et eipä tule lämmintä vettä. Heti tuli mieleen et taisipa tuosta olla ilmotuskin rapunovessa. Kohta on vaan NIIIIN siisti mennä käymään suihkus.
*toktok*
[q]Umbala, 4.1.2006 18:44:
JES!! Kerrankin päätin olla fiksu ja päätin et en saa lähteä bileisiin ellen pese astioita ja siivoa. No siivosin ja aloin pesee astioita, jolloin huomasin et eipä tule lämmintä vettä. Heti tuli mieleen et taisipa tuosta olla ilmotuskin rapunovessa. Kohta on vaan NIIIIN siisti mennä käymään suihkus.
[/q]
Meiltä oli just viime viikolla vedet poikki, pari päivää kävin "suihkussa" sillai, et lämmitin vettä kattilassa hellalla ja kaatelin sitä sitten kauhalla päälleni kylmässä saunassa. Sitte saatiin kylmä vesi toimimaan ni sitte kävin myös kylmässä suihkussa. Nyt saatiin onneks vedettyä letku naapuriin niin, että saadaan nyt vedet niiden laskuun
vittu mä lähen koht vetää bissee jos tää olo ei helpota :D
Tauti iski, taas. Ja juuri silloin kun pitäisi olla lähdössä vanhempia tapaamaan. Ei tainnu huomenna olla minusta vielä lähtijäksi.
Näillä näkymin jään asunnottomaks kesäkuussa :( Uutta kämppääkään ei vielä siinä vaiheessa viittis katella, ku oon hakenu opiskelemaan syksyllä. Opiskelupaikkahan varmistuu vasta heinäkuussa ja sillon vasta vois sit hakee asumaan (halpaan) opiskelijaboksiin.. Perseestä.
En nyt tiedä onko tää :( sinänsä mut töissä ei oo ollenkaan päivävuoroja ainakaan tän kuun puolella... Mut iltavuoroja kyl piisaa, ja ne ainakin sopii bilettämis-uni-rytmin kanssa paremmin yksiin Mut ei saa niin paljoa rahnaa ku päivävuoroista
[q]onni3mk, 4.1.2006 12:28:
---
Sanoin tän jo viime vuonna, sanon uudelleen. Vaiha duunia. Oikeesti. Tos ei oo mitään järkee. Sit rupeet kans tekee jotain mukavaa, kuten harrastaa jotain. Niin tyhmältä kun se kuulostaakin, niin toi toimii.
[size=9]Hyvä tietty mun neuvoo, kun oma elämä on viime aikoina menny päin helvettiä, mut ehkä musta on jollekin apua/hyötyä[/size]
Oma päivän :(
Riittääkö, et sanon [size=13]Kaikki![/size] *igor**grr**igor**nyyh*
[size=9]Paitsi kaks kivaa ihmistä[/size]*hali*
[/q]
Jesh. Kiitti kovasti. Tää alkaa kyl olemaan aika kovaa pelleilyä työntekijöiden suhteen. Kun vaan jaksais hakea töitä. Ei JAKSA tehdä mitään. Ei kiinnosta mikään. Ai niin! Yks jamppa joutuu jalan takia ainakin kuukaudeksi saikulle. Meillä ei ole ketään korvaavaa henkilöä tilalle. Lolz! Seuraavat viikonloppuvapaat onki sit vissiin kesällä, kun saa ehkä tsäkällä pidettyä kesäloman.
Ja nyt on mun vuoro sun päivän :(
heräsin äskön :<
[q]mikkihiiri, 3.1.2006 22:43:
---
Sankari, 3.1.2006 22:33:
4D-Dokumentti
---
on kuraa.
Iankaikkisesti.
[/q]
Että voi vitalis sentään. Tuli lähinnä taas sellanen fiilis, että koska maailma on niin täynnä enemmän tai vähemmän imbesillejä, idiootteja ym. (jenkkejä) ja koska en henk.koht. pysty enkä voi tappaa niitä kaikkia, niin kai sitä on poistettava itsensä maailmankartalta, jottei järki lähde lopullisesti...
ahistunut, vaivautunut.. tyhjä olo *nyyh**uuh*
Ei hitto pitää olla tyhmä Miks ei lopetettu ajoissa tätä säätämistä eksän kanssa. En ota itsestäni enkä siitä ollenkaan selvää ja tuntuu, et viime yön juttelu pahensi asioita. Olin vaan rehellinen siinä missä uskalsin olla Kuitenkin jos vähänkin alan odottamaan mitä tässä vois tapahtua, mua sattuu enemmän. Miks mun täytyy pitää siitä näin paljon, ja miks se on niin tärkeä ystävänä...sanois ees suoraan, että ei halua viedä mua ulos kuin ystävänä, tuntuu et tekis sen vaan ettei musertais mua enempää.
Tenttikirjakin käsittelee byrokratiaa ja valtion/organisaatioiden hallinnon muuttumisen luonnetta blaa blaa Ei niinku turhempaa tekstiä vois tehdä
Kipeenä Oiskohan joku 7. kerta tänä talvena No todistuksen sain sentään lääkäriltä, et saa palkan...
Kaikenlaista PITI tänään tehdä, mut jostain syystä TAAS kaikki kusahti käsiin Alkaa olee jo aika kypsä tähän paskaan, tuntuu et vaikka mitä tekis, ni silti ei mitään hyvää tapahdu.*hmph*
[q]Hyzenthlay, 5.1.2006 12:24:
Kipeenä Oiskohan joku 7. kerta tänä talvena No todistuksen sain sentään lääkäriltä, et saa palkan...
[/q]
no oot neljäs ihminen joka sano tänään olevansa kipee...
koittakaa parantua...
Miksi ihmeessä yhden pienen ihmisen niskan kaadetaan niin paljon paskaa? mitä mä oon tehny ansaitakseni tän!?
[size=8]mä en vaan jaksa[/size]*nyyh*
Tarkastusmaksu 66e.
Mulla on niin kauhee ikävä joitain ihmisiä jotka ovat kaukana tai "kaukana"
*grr**grr**grr**grr**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*