päivän :(

Back to häröily O

Toi Uniklubin uus biisi, mikä soi tyyliin koko ajan subilla ohjelmien välissä. PERKELE!! NOOOUUUUU...

Epävarmuus....

Hammas mitä pari viikkoa sitten jomotti tod. näk. viisaudenhampaan takia vihloo nyt (oli siis ihan kiltisti pari viikkoa), mutta ainoastaan jos suussa on alipaine, eli esim. jos nielee

jalka taas ei suostu toimimaa *toktok*

kai se on mentävä lekurii

Opettaja ei siite viittii tulla paikalle. Jo toinen tällä lukukaudella, jota on kestäny 2 päivää...

Palovamma --> sairasloma

posti ei oo vielkään tuonu mun pakettia....*nyyh*

Päätä särkee taas ihan mukavasti

Nukuin huonosti, muutenkin veto on ihan pois, hemmetinmoinen nuha ja töitä olis vielä kolme päivää, joista kaksi tulee olemaan todella kiireisiä. Lohdutan itseäni sillä tiedolla, että ensi tili tulee olemaan iso, joten ehkä mä nyt kestän.

itse asiassa :( ja :((

:(
äikän tunti alkaa kohta

:((
perhanan kahvhinkeitin hajos aamulla ja jäi aamukahvit samatta prkl:/

Kerkesin jo luulla, et saisin koneen töihin, ku meidän atk-vastaava kanto lupaavan näköstä boksia sylissään, mut ei niin ei. Osaaki olla vaikeeta. Kerrankos sitä istumisesta maksetaan-alkaa seki vaa jo tympimään.*toktok*

verotoimisto

Mun paikka kirjaston pallotuolissa on varattu ja muutenkin täällä kaikki möykkää kun yritän lukee

Netissä oleva tenttimateriaali
Päätä särkee :(

Koneest kyrvähti näytön ohjain ja käyttis kovo (vihoin ja viimein, olihan se kovo jo 4vuotta vanha) Eli uudempi kone pöydäl osina ja nyt joutuu käyttämään tämmöst iän ikusen vanhaa romuu prkl (vanha 386)

Tänään on viimeinen lomapäivä ja huomenna jatkuu työt

[q]Sinza, 12.1.2006 19:57:
Väsyttää ja ahistaa
[/q]

Tuttu tunne !

Viimenen kuukausi on ollu tuskanen kovenevien nilkan kipujen takia. Eilen ensimmäinen vahvempi särkylääke pitkiin aikoihin oli pakko ottaa kun oli niin tuskasta, tosin eipä sekään auta kun pienen hetken. Kahen viikon päästä tästä, toivottavasti tiedossa mikä vaivaa ja mitä sille voidaan tehdä, jotta se paranis. Noh, nyt edessä todennäkösesti vähä uninen yö

pitkästä aikaa taas jotain ihme takapakkia otettu
on vaan niin murheellinen olo

aamu alkaa niin huonosti kuin vain voi. Jo heti sängystä noustessa vituttaa ilman syytä. Sitten tuleekin syy...kameramies peruu, koska ei ehdi. Tästä kuvauksesta on sovittu etukäteen että se on ennen viikoa 9. Ja neiti tiesi tämän...argh. Kuvaushomma on vielä sellainen että ihan ketä tahansa siihen ei voi ottaa. Kuka nyt haluaisi nännilävistystilannetta kuvaamaan miehen jolla seisoo heti kun rinta vähän vilahtaakin. Tuohon suuntaan en halua riskeerata, mutta alkaa nuo luotettavat naiskuvaajat loppua...Ainakin sellaiset joiden seurassa osaisin olla luontevasti alasti, kun muutenkin jännittää tilanne.
kerpele!!!

O