päivän :(

Back to häröily O

vitullinen morkkis... hölmöily ja koko vitun yö autossa, koska ei löytynyt yöpaikkaa, syö naista aika hyvin... saa noi reissut jäädä nyt vähäks aikaa.

en herännyt, herätyskelloon
tämän takia en kerinnyt käydä irlissä
nälkä
nyt ei nukuta

[q]deena, 6.1.2006 19:09:
Mä voin maksaa 50 euroa sille, joka kirjottaa mulle matkailun dynamiikka-esseen. 6-8 sivua.
[/q]

eiks tää kuulu tonne Ostaa myy ..

Kiva kun kuulee kolmannelta osapuolelta, että eräs jätkä on sanonut mun parhaalle kaverilleni rakastavansa mua. Ensinnäkin :( on se, että se jätkä flippaa ja pahasti: se on ollut abaut 2 vuotta mun järkkymättömin tuki ja turva abaut kaikessa ja nyt se tekee mulle näin. Toinen :( on se, etten kuullut tätä "parhaalta kaveriltani". Tulee vähän deja vu, kun "paras kaverini" jätti joskus ammoisina aikoina sanomatta mulle, että exäni, jota yhä rakastin (ja rakastan) olisi halunnut mut takaisin. Hitto, millasia "kavereita" mulla on. Kiitti vitusti

perkele tota bannerii tuol alhaalla, jossa joku äijä leikkii he-mannia.. ei jaks kuunnella sitä!

Heräsin puhelinsoittoon tossa pari tuntia sitten. Jätkäkaveri ilmoitti, että "We need to break up". No, onneks ei tullut suurena yllätyksenä ja olin henkisesti valmistautunut. Taisi olla puhelu sille toiselle osapuolelle pahempi paikka kuin meikäläiselle. On se silti aika surullista. Helmi jätkä, sama ajatusten aallonpituus ja sitä rataa. Jos tämän olis saanut toimimaan, se olis ollut pala taivasta. Mutta ei auta murehtia, se oli hienoa niin kauan kuin sitä kesti. Ja tuli opittua kaikenlaista, itsestäkin. Jätkä palasi takaisin yhteen lapsensa äidin kanssa. Oon onnellinen ipanan puolesta.

Loppuipahan se säätäminen, mitä koko loppuvuosi oli. Alkoikin olla energiat aika vähissä. Toivottavasti saan pitää jätkän silti elämässäni, ystävänä. Katsotaan...Uusi vuosi, uudet kujeet, aika kirjaimellisesti ;)

ei saa hengitettyä kunnol..keuhot ihan tules..

On taas tullu itkettyä enemmän kun tarpeeksi tälle päivälle. Silmät on punaiset ja nenä ihan tukkeessa. Taidan vetää pipon syvälle päähän ja lähteä tuonne ulos kävelemään, ihanaan räntäsateeseen.

*I like walking in the rain cause no one knows I'm crying*

Jotkut ovat niin helvetin hyviä loukkaamaan ja satuttamaan.
Vähempikin olisi riittänyt, "kulta". Ja paskat.

Tää aamu. En vaa osaa.

[q]pietari, 5.1.2006 23:18:
windows *sydän*
asennus korroptoi koko vitun levyn ja sieltä ei meinaa saada mitään ulos.. ja tosimieshän ei ota backuppeja!
[/q]

Mulla oli samantyyppinen tilanne äskettäin - asensin oisko unixin peruspaketin ja boottasin uudelleen ja kaikki lähti toimimaan uusiks... Toivottavasti ei oo liian myöhästä

Mun vasemmasta kyljestä tulee verta.

[q]Sir Dominique Trévisan, 6.1.2006 01:54:
*grr**grr**grr**grr**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]

Sama täällä*poks*

[q]Saarre, 6.1.2006 19:56:
---
deena, 6.1.2006 19:09:
Mä voin maksaa 50 euroa sille, joka kirjottaa mulle matkailun dynamiikka-esseen. 6-8 sivua.

---

eiks tää kuulu tonne Ostaa myy ..
[/q]

Mä varmaan siirrän tän herjatarjouksen oikeesti kohta sille puolelle. Ufffffff!! Ei ookkaan ku vuoden ja yhen kuukauden jo myöhässä tää palautus... No, kyl tää tästä*justjoo*

[q]Galadhan, 7.1.2006 20:15:
---
Nauskiss, 7.1.2006 20:12:
KAIKKI.

[size=9]Miks elämän pitää olla niin monimutkaista? *murrrrrrrr*[/size]

Tarjous: Vaihda elämäsi mun kanssa!

---

Entä jos kokeilet ettii tota signaturen Usvaa jostain ja ehdottaa vaihtoa sille?
[/q]

Haha, loisto idis, kieltämättä... Sit ei ainakaan tarviis paljo kelailla.

plää:(

Paska päivä, paskat kaverit. En ala mitään. Jos huomenna sama meno jatkuu töissä kuin tänään, niin harkitsen vakavasti vaihtoehtoa ö) Näin pääset eroon itsestäsi. Tai vaihtoehtoisesti kaikki muut voisi painua sinne, minne aurinko ei paista *igor**uuh* Ja vittuko pitää aina olla niin helvetin tyhmä. Tää koko vitun viikko on ollut niin perseestä kuin voi olla. Onneksi se on kohta ohi. Kiva, kiitos, hei

KAIKKI.

[size=9]Miks elämän pitää olla niin monimutkaista? *murrrrrrrr*[/size]

Tarjous: Vaihda elämäsi mun kanssa!

[q]UKrep, 8.1.2006 12:48:
Istun 6 tuntia Kalajärvellä ja vaan 50 ihmistä jaksaa tulla ennakkoäännestykseen....
*toktok*
[/q]Käsittääkseni sulla on aika kova tuntipalkka, joten kyllä se siitä jos vain puolet kylästä äänesti etukäteen.*vink*

Kurkkukipu ja päänsärky *toktok**toktok**toktok* Lahjoitetaan hyvään kotiin.

O