päivän :(

Back to häröily O

Korvassa sellanen olo, ku oisin koko ajan laskeutumassa lentokoneella maan kamaralle.. Au.

Heräsin yöllä kahelta, enkä saanu unta kolmeen tuntiin. Mitä ihmettä oikee tapahtuu, mä en jaksa enää näitä yöheräilyja ja -valvomisia

[q]QSR, 21.6.2006 22:35:
Käytiin tyttöystävän kans kattomassa Tie Guantanamoon. Muistutti karmealla tavalla maailman pahuudesta ja siitä kuinka niin moni tälläkin hetkellä niin moni kärsii. Kuinka pääosin yhden maan vallanpitäjät saa maailman niin pahaksi ja julmaksi paikaksi. Vaan ehkä uus sukupolvi voi muuttaa asioita.. Pitää jaksaa uskoa.
[/q]

Pääosin yhden maan vallanpitäjät?

Kannattaa varmaan tutustua vähän Afghanistanin ja Irakin historiaan, ja muutenkin pikkasen tohon lähi-idän meininkiin. Toi leffa tietenkin tarjoilee aika yksipuolisen kuvan tosta tilanteesta, mutta helpottaa varmaan oloa jos ottaa vähän asioista selville toiseltakin kantilta.

[q]Displacer, 5.9.2005 13:25:
jag heter Janne... vasaraa päähän pakolliselle ruotsinkurssille
[/q]

Kannattaa olla Inkerisuomalainen niin voi kieltäytyä ruotsin kielestä

[q]sunbeam, 9.4.2009 21:46:
---
Birgie, 9.4.2009 21:31:
Koko viikon :"(: Olen niin surullinen, etten osaa enää surra. Olen niin turta tähän pahaan oloon etten osaa enää edes purkaa tätä. Kumpa olisi vielä toivoa...

---

Aina sateen jälkeen paistaa aurinko! Ilman huonoja hetkiä emme osaisi arvostaa hyviä! Kokeile mun kikkaa, mä kannan läpppärin vessaan ja laitan sellasta musaa mikä saa mun mielen lentämään ja rauhoittumaan, meen kylpyyn ja sammutan valot, laitan kynttilöitä, suljen silmät ja ajelehdin pois kaikista ongelmista ja murheista!

Tai kirjota kaikki paperille tai puhu suu puhtaaksi jollekin ystävälle! :)
There will allways be tomorrow!!
[/q]

Valitettavasti kaikille ei ole huomista

Ja tässä onkin kyse juuri sellaisesta. Kun läheisillä on niin suuria ongelmia ettet pysty edes ymmärtämään niitä niin omat ongelmat unohtuu aika kauas pois.

Odotetaan pahinta ja toivotaan parasta, toimii tässä tapauksessa paremmin...

[q]Pauha, 26.6.2006 12:04:
---
Ana-5000, 26.6.2006 11:28:
voi jeesuksenperkeleen pyhä epäsikiö että radiosta tulee sontaa musiikkia. Täällä soi joku r&b-normipaskakanava ja mul palaa totaalisesti käämit shakiraan, gnarls vitun barkleyhyn ja muuhunkin sontaan mitä toi räkälaatikko suoltaa.

---

Mut ei sentää iskelmää, niinkuin eräällä...
[/q]

Suoraan sanottuna kuuntelisin paljon mielummin koko päivän iskelmää ku sekunninkin sitä mankuvaa läskipää-shakiraa.

[q]Vampyrella, 19.3.2009 21:26:
---
Freja, 19.3.2009 21:23:

:(

[size=5]joutu repee äänee[/size]

---

:(

[size=5]No hyvä että kevensi :D[/size]
[/q]

:)

[size=5]Ehkä myös tissiä, ei satu enää![/size]

[q]tumpsi, 1.9.2005 17:47:
:D *skenepisteiden keräil*
[/q]

Tiesin että se on vaan ajan kysymys kun joku keksii kirjoittaa noin

Mulla on niitä pisteitä ihan tarpeeksi

Joutuu varmaan saikuttaan huomenna...
Vituttaa ja ärsyttää jo valmiiks. Ja ihan kamala olokin.

Oon ihan finaalissa, sen vielä kestää että parisuhde loppuu pystyseinään, mutta nyt pitäisi vielä löytää uusi asunto kun en kestä olla ton toisen kanssa enää saman katon alla. 1.9. ois ideaali muuttoaika, mut tietty tää tuli just siihen huonoimpaan maholliseen aikaan kun missään ei ole vapaita asuntoja kenellekään. Voi perseen suti, tuntuu että tekis mieli porata reikiä päähän.

[q]sativa, 13.3.2008 17:27:
Myönnän, en ehkä aina jaksa noudattaa sääntöjä niin kirjaimellisesti mutta ei tee niin itse omistajakaan - viisas pääsee vähemmällä ja nopeus on valttia pikaruokapaikoissa.

Tänään sain huudot siitä, kun wrappia tehdessä en levittänyt majoneesia lätylle (omistajakin tekee näin, huomattavasti nopeampaa ja ei varmasti vaikuta makuun mitenkään).[/q]

Tiivistin tuohon todennäköisen syyn ongelmillesi työpaikalla.

Jos hommat hoitaa asiallisesti, niin pomolla ei ole mitään mistä nalkuttaa. Jos se taas tyhjästä keksii, niin sille voi sanoa takaisin että nyt ei ole aiheellinen napina, ja muistuttaa että sinulla on oikeus olla hänen esimieheensä yhteydessä työpaikkakiusaamisesta mikäli aiheeton muistuttelu ei lopu.

Mua ahistaa jo valmiiksi kun tiiän ettei tulevista ruotsinkursseista tuu yhtään mitään :(

EYH PRKL &·$¿&?·&·$¿&$·· Huomen joutuu Espanian +35c ilmasta takas sinne Suomen pakkasiin Err ja GNAA*grr**grr* Oli ihanaviikko, jokapaiva 28-35 plussaa

Vittu kun on paljon duunii hajoo kohta nuppi tähän epäinhimilliseen työmäärään *toktok*

[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
Olin viime yönä Marian sairaalan päivystyksessä ja siellä mun kanssa samassa potilashuoneessa oli hieman mua vanhempi nainen, jonka ystävän kanssa sitten muutaman sanan vaihdoin lääkäreitä odotellessa.

Tämä kyseinen nainen oli ollut myöhään illalla ulkoiluttamassa koiraansa, kun kolme miestä oli tullut vastaan ja vaatinut rahaa naiselta. Naisella ei ollut kolikon kolikkoa mukanaan ja tästä suivaantuneena nämä täysin tuntemattomat miehet olivat kaivaneet taskuistaan vasarat ja hakanneet tämän naisen polvet murskaksi.

Edelleen kylmää niin pahasti ihmisten pahuus kun miettii tota juttua. Huh.
[/q]

Kuulostaa kyl aika keksityltä tarinalta. Ei siis niin, että sä oisit keksiny ton, mutta ennemminkin niin että tyyppi satuilee ystävälleen..

pään särky on aika pahasti vaivannut viime aikoina...ei mitenkää hirveen kivaa ko ei pysty keskittyy mihinkää,,,...ei ees nukkumiseen=(*uuh*

hemmetin HTV......*grr*

[q]Takyon, 30.3.2009 14:35:
Mun raha-anomuslomake veikkaukselle ei vieläkään tuottanut toivottua tulosta :(
[/q]

Ne on siel ihan tyhmii, mulla oli ihan sama lopputulos :(

[q]kindertin, 7.7.2009 20:01:
Jotenkin tosi alakuloinen olo, harmittaa vähän, ja aika paljon itkettääkin *uuh**uuh*
[/q]

Samma här kai tää tästä.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O