päivän :(
AAAAARRRRGGGGHHHH..... *grr**hmph* mikä vitutus päällä..nyt ei mee kovin hyvin....*hmph*
Eilen pieni Pirpana kissa nukkui pois
muija jätti aamul
Alkaa tää unettomuus painaa päälle. Eilen illalla sain sellasen ihanan "hermoromahduksen" kun yritin jotain purkkia saada auki, ja kun en siinä onnistunut niin sitten tuli kauhee itku ja olin ihan hysteerinen. Nyt on taas sellanen olo, että voi vitsit kun pääsis sänkyyn, mutta mä tiedän, että kun mä sinne menen niin sitten ei väsytäkään yhtään.
Hahaha, ~18h ennen Italian lomalennon lähtöä tulee irtisanomisilmoitus :D
Hyvin meni lomafiilikset siinä. Eipä sillä, olenhan tätä hieman jo aavistellutkin, kiitos laman, mutta kyllä silti vetää hemmetin hiljaiseksi :(
[q]Lyylikki, 2.12.2008 19:32:
---
anis, 2.12.2008 14:39:
Siivoaminen on ihan perseestä! Pakko kai se on välillä uhrautua kuitenkin, etenkin kun perjantaina tulee vieras.
---
Sama asia panee vituttamaan tällä hetkellä. Meille tulee perjantaina vieläpä useampi vieras, niin jonkun joutuu ehkä laittamaan viettämään aikaa myös mun huudeille ts. pikkujoulut.
[/q]
Jeh... Ite sain onneks tänään tiskattua suurimman osan ja sit puisteltuu matot, imuroituu, pestyy lattiat ja kanin häkkiki siivottu. Ei jaksa enempää ainakaan tän päivän puolella!
tää on miinus ja plussa, toistensa vastakohta? elämän suola ja sokeri, jing ja jang? perhosia mahassa, puruja vatsassa? sitä haetaan ja halutaan, mutta onko sitä olemassakaan? särkyneitä sydämiä, uuden toivon löytämiä? onko sitä, vaiko eikö?
Nämä riemut ja surut ihmisten puolesta ja kanssa. Välillä mä olen aivan väärä ihminen käymään läpi niitä heidän kanssaan.*uuh*
missasin kalle-Perkeleen kiusottelun hygieniatestin takia .....
kissankarvat hupparissa.
Ei pääse treeneihin tänään
Ajatelemattomat pissikset jotka ei tajuu mistään mitään.
Ei omasta puolesta vituta vaan harmittaa et sellaset jaksaa tuhlaa energiaa saavuttamattomaan
Mikä hiton aika tääkin on olla hereillä? Jo yli tunnin pyöriny sängys, ei kivaa. Pakko oli nousta jalkeille ja hengaa hetken, ku hajoo muuten pää. Taitaa olla kivan väsy aamulla ku pitäis herää.
Pitäis mennä duuniin vaikka viimeyönä ei juuri tullut nukuttua.. :/
meen yöx töihin... oon pennitön... röökitön...
Nyt vituttaa oikein urakalla nää paskaduunit. Muitten ryssimisten takia menee bonukset ja samaa paskaa pitäs vielä jatkaa pitkälle ens vuoden puolelle. Pois tästä ei toistuvista pyynnöistä huolimatta pääse, kun joku suuressa viisaudessaan on jossain ylhäällä päättäny, että mua tarvitaan nimenomaan tässä projektissa x (ite olisin halunny projektiin y, johon sitten taas vastaavasti siirrettiin tästä projektista x toinen henkilö, joka olis halunnu pysyä tässä). Ja lisäpaskaa tuntus valuvan käsiin jatkuvalla lorinalla sellasina "ainiin muuten, unohtu mainita tämä ja tämä" -tyyppisinä extravitutusnakkeina.
Kun luulee tulleensa pohjalle, niin kyllä joku aina nakkaa käteen lapion.
ahdistaa ja vituttaa tämä työttömyys ei jaksaaaaaaaaaa!!!!
Lepää rauhassa
tää päivä on taas niin perusangstinen ku vain olla voi
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.