päivän :(
niska ollu koko viikon jumissa ku jotai omituista hommasin viikonloppuna
Kävin eilen äidillä pitkästä aikaa enkä vieläkään totu siihen ettei sitä hölmöä koiraa ole siellä enää :(
Kone tökkii eikä jaksais alkaa fixaa omaa masiinaa
[q]hane, 4.6.2009 19:53:
Järkyttävän rasvaisia kanankoivet nykyään jos marinadissa erehtyy ostamaan! :( Plus että saat kuoria lihan ympäriltä pelkkää löllöä rasvaa...hyiiii. Ennen kanat oli kuivia, marinadissa säästeltiin ja lihan sai syödä ilman läskiiiiii...
[/q]
En tiiä kyllä mistä olet ostanut koivet, koska itelle ei ole läskiä eteen osunu. Ja kuiva ylikypsä kana, onko parempaa tapaa tukehtua?
Yhä ihan paska olo. Kauankohan tätä oikein kestää?
[q]Freja, 14.7.2009 09:50:
Yhä ihan paska olo. Kauankohan tätä oikein kestää?
[/q]
*voima*hali**
[q]ojhoj, 5.6.2009 09:39:
---
hane, 4.6.2009 19:53:
Järkyttävän rasvaisia kanankoivet nykyään jos marinadissa erehtyy ostamaan! :( Plus että saat kuoria lihan ympäriltä pelkkää löllöä rasvaa...hyiiii. Ennen kanat oli kuivia, marinadissa säästeltiin ja lihan sai syödä ilman läskiiiiii...
---
En tiiä kyllä mistä olet ostanut koivet, koska itelle ei ole läskiä eteen osunu. Ja kuiva ylikypsä kana, onko parempaa tapaa tukehtua?
[/q]
joutuu kyl komppaa molempia kohtia.
Argh, siel vakuutusyhtiössäkin pitäis käydä. Ahistaa ny taasen ku on hirveesti tekemistä eikä mulla ole aikaa kaikkeen. No, kaipa sitten torstaina töiden jälkeen, toivottavasti oon jo siihen mennessä kunnossa.
Kova ikävä omaa kultaa joka on kaukana minusta tällä hetkellä
Toivottavasti se tulisi tänne viikonloppuna *sydän*
Nimimerkki "Neiti Vaasa ja äitin ja isin hoiva kunnes on taas rahaa"
Tää nyt on ollu jo jonkun aikaa, mut pahin on kyl ihokontaktin puute...
Kun yskä vaan jatkuu ja jatkuu. Tää haluais EHKÄ salille jo, mutta ei.
Ja kun harmitti niin, niin söin sitten vielä suklaakalenterinkin kokonaan.
[q]hotboy -66, 12.10.2007 09:18:
jumppaa vain :)
[/q]
Joo, rupee sä si tääl jumppaan ku asiakkaitaki pitäis palvella
Jotenkin tosi alakuloinen olo, harmittaa vähän, ja aika paljon itkettääkin *uuh**uuh*
*poks**uuh*
[q]Janisa, 14.3.2009 16:21:
Kyllä se siitä. Itsellänihän on ohra-allergia ja kiellettyä on mm. sekaleipien sekä ohrapuuron syönti sekä oluen juonti, josta ah, niiiiin monet (etenkin) miehet ovat pahoillaan. En mä silti koe jääneeni mistään paitsi -nykyään on olemassa paljon vaihtoehtoja.
[/q]
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan.
Viime yö oli kyllä oikee malliesimerkki siitä,minkä takia jotkut ei halua lapsia.
Mun raha-anomuslomake veikkaukselle ei vieläkään tuottanut toivottua tulosta :(
[q]domi, 18.7.2007 07:34:
Taasen yksi työpäivä edessä. Ja arvatkaa tulenko saamaan apua hommissani? Oikein, en saa.
[/q]
[q]peikkotyttö, 17.5.2005 13:19:
Pipinä ei ole kivaa olis kivaa mennä ulos kävelylle,kun on niin kaunis ilma sateen jälkeen,mutta lääkäritäti suositteli pysymään sisällä peiton alla sairasloman ajan..taidanpa mennä silti*juonittel**muhaha*
[/q]
Sama vika... Mie oon myös pahasti sairastumaa ja niin on myös Emmikin. Mikäs epidemia tämä nyt taas on?
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.