päivän :(
mä oon ihan kipiänä, pitäs muuttaa täl viikol ja tänää viel duuniin. Nojoo, sisulla siitä selvii.
[q]ALIEN, 10.11.2006 15:05:
---
Ana-5000, 10.11.2006 15:04:
Toista perässäni:
"All women are filthy, lying whores" :)
---
lol. kiitos mut ei kiitos, en mä tohon lähde enää toista kertaa :D
edit: siis tohon _yleistämiseen_ :)
[/q]
pft, akka.
[q]Foxmagon, 27.2.2009 11:30:
Helvetin yt:t ja irtisanomiset ja lomautukset.
[/q]
Kaikilla tuntuu olevan sama
[q]anis, 24.12.2008 17:51:
Pitäis mennä hampilääkäriin, sama hammas vaivannu jo viitisen vuotta ja pari kertaa joutunut hoidattamaankin sitä. Pelottaa vaan kun tod.näk toi joudutaan kuulemma poistamaan. Perse... Implantitkin maksaa ihan sikana. Onneks ei oo sentään ihan etummainen hammas.
[/q]
Eiks juurihoito auta? implantti maksaa n. 1500-2000e riippuen hampaasta.
[q]Juhgu:
edit: klubbarissa voisi olla automaattinen tuplapostauksen poisto
[/q]
Mä maksaisin isot rahat automaattisesta idioottienpoistosta.
[q]Kon-tiki, 13.6.2006 12:51:
---
Ana-5000, 13.6.2006 10:21:
Jotku tappaa kymmenen kissaa, siitä nostetaan hirveä kansansuru ja itku, joku tappaa vaimonsa ja lapsensa ni se ohitetaan olankohautuksella.
---
Ehkä jotkut tykkää enemmän kissoista kuin lapsiperheistä. Ehkä he ovat siinä oikeassa, ehkä eivät, mutta kaikilla on oikeus painottaa just mitä uutisia tahtovat.
(Esim. mua vituttaa että joitakin kiinnostaa enemmän tangokuningatar-uutisointi kuin mun tärkeinä pitämät asiat, mutta en mä sillä sentään päivääni pilaa, kun meitä on joka junaan enkä mä kaikkia mun junaan tahtoiskaan.)
[/q]
Tietty on oikeus painottaa mitä tahtovat, mä vaan ihmetetlin et miten nää ihmisten sympatiat jakaantuu kuitenkin hirveen vahvasti eläimille, siinä missä toisia ihmisiä kohtaan tapahtuvat julmuudet jätetään noteeraamatta. Samalla kuitenkin syödään lihaa ja kuljetaan nahkakengissä. Aika epäjohdonmukaista reagointia mun mielestäni. En nyt sano, etteikö kissoja saisi surra tai että ensin pitäisi surra kaikki maailman epäoikeudenmukaisuudet, oon itsekin tossa asiassa varsin epäjohdonmukainen. Ihmiset vaan on sellasia, ja se on hassua.
Vastaavasti jos annettaisiin kelle tahansa normaalille ihmiselle tilanne jossa pitäisi päättää joko lapsen tai kissan hengenmenosta, kissa saisi kyllä mennä.
Tuli vaan niin mieleen kun eräässäkin tapauksessa poliisi ampui koiran, jonka narkkari usutti poliisin kimppuun. Iltalehden keskustelupalsta oli täynnä vertavuotavia sydämiä viattoman elukan puolesta ja poliisien päitä vaadittiin vadille.
*&%T&¤((¤%&!!!! irc.cs.hut.fi ei viitti toimia sitten millään ja väittää et too many host connections.
Jostakin vain iski jotenkin surullinen olotila *uuh*.
Ei tarvii mennä sitten siihenkään työpaikkaan joka oli olevinaan niin varma.
Vittu jee.
Miten mä voin olla näin käsi rahan kanssa.
25. pvä tulee aina palkka. Tällä hetkellä tilillä 47,33 euroa...hmm...annas kun mä mietin. Eli mulla on käytettävissä kolmelle viikolle vajaa 50 euroa. Ja mä kuitenkin tienaan vähän alle suomalaisen naisen keskipalkan verran, joten kyllä sitä rahaa vähän enemmän pitäisi olla. En vaan jumalauta osaa käyttää sitä yhtään.
Piti toteuttaa jo viime kuussa, piti toteuttaa jo sitä edellisessä kuussa, mutta ehkä jo ensi kuussa toteutan sen, että ihan aikuisten oikeesti laitan rahan toiselle tilille ja käyttövaran verran per päivä sieltä siirrän sitä rahaa. Ei pitäisi loppua kesken.
Vuokranantaja laitto viestin että vuokra nousee
Lappuliisa muisti mua taas 30:llä eurolla...
Päivän opetus: Älä ikinä hajota selkääsi. Välil ihan ylikipee kuten äsken jolloin jouduin pyytämään auton pysäytystä tien laitaan kun en enää kyennyt istumaan. Ja siinä ku yrität muuttaa asentoa paremmaks ni tuntuu ku se kipu vaan räjähtäis kahta kauheemmaks.
on se vaan kumma juttu et ihmisillä pitää olla kännykät.. mut sit ne ei osaa käyttää niitä
Ensi vuosi hirvittää kuin juurihoito ilman puudutusta.
Pahimmat ennusteet povaavat miinus 10 prosenttia laskua BKT:hen.
Onneksi ei ole asuntolainaa - ainoa hyvä puoli omassa elämässä,
mutta mahdollinen elintason yhtäkkinen romahtaminen pelottaa.
*igor**hikoil*
[q]Freja, 3.2.2009 18:47:
Mun rakas kone on kai hajoamispisteessä. Sekoilee ties mistä ja viimesimpänä sanoo et tuuletin ei toimi ja pitää kamalaa ääntä. En osaa ees helevetti soikoon tehdä asialle mitään
Oon nii käsi tietokoneiden kanssa ja tää viel lisää mun ahdinkoa. Sit viel ihminen, keneltä pyysin apua, sanoo vain "vaihda tuuletin". No jes.
[/q]
No pyöriikö se tuuletin siellä takana? Jos ei niin kyllä se teholähde on siinä tapauksessa vaihdettava, itse oon kerran omasta koneesta semmoisen vaihtanut. Ota siis yhteyttä johonkin atk-liikkeeseen. Ei välttämättä maksa kuin jotain 50e töineen. Jos se pyörii, mutta pitää meteliä, voit koittaa puhdistaa sen vaikka purkissa myytävällä paineilmalla saa myös niistä nörttiputiikeista. Voit myös ottaa koneen sivulevyn pois ja kattoo toimisko sitten paremmin, ei ainakaan kuumene niin pahasti. Siis jos sulla on ihan normikone eikä mitään kannettavaa.
edit: tai ostat mulle 12-packin kaljaa ja pizzaa niin tuun selvittään vian, tunnen noitten koneiden sielunelmämän kohtuu hyvin, olenhan nörtti.
Järkyttävän rasvaisia kanankoivet nykyään jos marinadissa erehtyy ostamaan! :( Plus että saat kuoria lihan ympäriltä pelkkää löllöä rasvaa...hyiiii. Ennen kanat oli kuivia, marinadissa säästeltiin ja lihan sai syödä ilman läskiiiiii...
Voi jeesus @ tiliote. *pökr* Vasta tiliä katsoessa huomaa miten helvetisti sitä on tullu tuhlattua kuukaudessa... *eikä*
En ole ikinä tuhlannut kuukaudessa näin paljoa, edes muuton yhteydessä ku ostin kaiken uusiks... *senkin**senkin**kissatappelu*
Vituttaa miten niin pienistä laskuista voi kertyä jotain niin suurta. Joku vois rupee mun henkkoht terapeutiks ja palauttaa ylimääräset eritteet sieltä ylhäältä takas normaaleihin paikkoihinsa.
Kylmä. :(
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.