päivän :(

Back to häröily O

Väsyttää ja ilkee hedari ollu koko pvän, enkä tiiä miks. Ei ookaan pitkään aikaan ollu pää kipiänä.
Tänään työpvä ei menny ihan yhtä putkeen kuin eilen. Alko olla v-käyrä aika korkeella, kun yhessä vaiheessa en tienny mitä ois pitäny tehdä, enkä voinu kysyä keneltäkään. Lisäksi jotkut (hemmotellut) nelijalkaiset työkaverit eivät suostuneet sopuisaan yhteistyöhön. Onneks ei sentään pvän aikana lähteny mikään ruumiinosa irti tai tullut edes tällejä - kaikki katastrofin ainekset oli nimittäin olemassa.
Kaikesta huolimatta sain kiitosta päivän suorituksesta.

[q]Foxmagon, 27.2.2009 11:30:
Helvetin yt:t ja irtisanomiset ja lomautukset.
[/q]

älä muuta sano *eikä**uuh*

Sais toi kevät pikkuhiljaa jo tulla.

Siivoaminen on ihan perseestä! Pakko kai se on välillä uhrautua kuitenkin, etenkin kun perjantaina tulee vieras.

Pitäis mennä hampilääkäriin, sama hammas vaivannu jo viitisen vuotta ja pari kertaa joutunut hoidattamaankin sitä. Pelottaa vaan kun tod.näk toi joudutaan kuulemma poistamaan. Perse... Implantitkin maksaa ihan sikana. Onneks ei oo sentään ihan etummainen hammas.

Elämä kusee ja kaikki on perseestä

Taas mä hukkasin ERÄÄN kortin johonkin
Varmaan kolmas kerta

Ahdistuskäyrä osottaa yläviistoon.

[q]Hitchhiker, 24.12.2008 22:26:
Jostakin vain iski jotenkin surullinen olotila *uuh*.
[/q]
Sama täällä.

[q]Sallakat, 26.6.2006 14:20:
ei radiosi soita kuin vain tuota shakira kanavaa? vai etkö vain voi vaihtaa kanavaa esim bassoradiolle jostain syystä..
[/q]

Kyl se soittaa, vaihdoin Groove FM:lle. Se vaan vaihdetaan takas tolle poppiskanavalle kuin automaattisesti joka päivä, ja mä oon niin laiska että jaksan vaihtaa sen vasta sit ku boksereihin palaa suututuksesta reikä hanurin kohdalle.

Ruotsin tasokokeesta tuli hylätty. Eli -> Aikuislukioon ruotsia lukemaan kurssi-pari :(

[q]Tres:
Tätä mä just kelasinkin, et
etteks te voi puhua sit keskenänne
Wittgensteinista? Tarvitaan joku
jeppe katalyytiks joka mahdollistais sen

:Mitäeivoivälttäähymiöseonhyväksyttävä:
[/q]

Kylhän nyt yks puppusanageneraattori aina tarvitaan

[q]Steven Hoaks, 9.9.2008 19:48:
Suunnittelin itelle siistin sohvan, mutta Kati ei oikeen lämmennyt ajatukselle että se olis maksanut 12 750e

Kai pitää suunnitella joku simppelimpi
[/q]

Ravintolaako olet perustamassa?

Taas jotenki vaa.. Huono päivä. Tai ei kai huonokaan, mut ehkä jotenki masentava.
Paha mieli jostain..

[q]Anata, 20.7.2007 23:11:
---
Liian usein tehdään tällaisia vääriä diagnooseja. Ja se eettisyyskin unohdetaan. Karmaiseva tilanne sinun ystävällä.
[/q]

Järkyttävä tilanne, mutta toisaalta ymmärrettävä lanssikuskien osalta siinä mielessä, että aivan liian moni tilaa känniselle ambulanssin. Iilmeisesti ihmiset eivät ihan tiedä, että poliisille voi soittaa, jos joku jurrinen on sammahtanut johonkin.

Ambulanssimiesten tosin olisi pitänyt tutkia potilas tarkemmin ja todeta kallonmurtuma, mutta jos potilaassa ei ole ulkoisia vammoja niin se on aika hankala havaita ilman röntgeneitä, olettaisin.

Voimia potilaan omaisille ja onnea itse potilaalle!

[q]Jone,
(Joudun muuten kirjoittamaan ainoastaan vasemmalla kädellä - oikea on paskana.)
[/q]

Ens kerralla tähtäät sit pehmytkudoksiin :I

[q]Gleba, 12.8.2006 16:08:
---
Freja, 12.8.2006 14:24:
Ylähuulessa sisäpuolella haava. AU! Ei pysty ees kunnol puhumaan, saatikka hymyilemään tai syömään kun SATTUU!!

---

apteekista saa semmosta puuduttavaa ainetta. se on yskänlääkepullon näkösessä putelissa. en yhtään muista sen nimee mutta itelle ainaki toiminu.
[/q]

Anal lubricant?

köh.

oottelin kaikessarauhassa että herätyskello soisi mutta jostain syystä aika ei vaan kulje. :D

mua ei sitten oo vieläkää siunattu niillä unenlahjoilla.. :S

[q]Janisa, 10.4.2008 19:39:
---
Ana-5000, 10.4.2008 19:38:
Naarasten vaikeus.

---

Anna meidan olla vaikeita! Just nyt ei pysty muuhunkaan.
[/q]

syökää kaikki kakkaa.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O