päivän :(
Niska ja hartiat nii kipeinä, et veri ei oikee kierrä päässä. Sattuilee. :(
Ja väsyttääkin viel iha vietävästi. Töissäkin helvetin tylsää. Ois ees jotai tekemistä ni aika kuluis nopeesti ja pääsis kotii ja ois ilta ja vois mennä nukku.
Kylmä, tukkoinen ja hieman heikko olo.
Heikotus tosin saattaa myös johtua energianpuutteesta, mutta olo on silti taas kuin olisin tulossa kipeäksi. Ei nyt oikein kiinnostaisi.
[q]kottarainen, 2.7.2007 16:44:
Ruumisauto rapun edessä!!*uuh*
[/q]
Mistä tunnistaa ruumisauton?
Korvaan sattuu niin maan vietävästi. Tai ei nyt vielä paljoo, mutta tiedän ettei se tästä paremmaksikaan pariin päivään mene, perkele.
Nukuin töiden jälkeen parin tunnin päikkärit ja nyt kun heräsin niin oon ihan tukkonen ja lihasjumijumi luulin et olin jo tervehtynyt mutta en näköjään..
Oonhan mä iloinen, et mä saan vihdoin uudet sohvat, mut pitääks ne tuoda just lauantaina aamupäiväl?
Äiti laittoi jo viestiä et joku arkipäivä iltapäiväl ne tulis, ja laitoin et "ok" ni sit se laittoikin et "suunnitelmat muuttui, ne hakee ne sohvat täältä klo 9.30 lauantaina" eli ne on joskus ties millon sit vasta helsingis. Sen jälkeen pääsen vasta lähtemään Hämeeseen. Mun piti mennä sinne jo perjantaina mut en kai sit mee vittu
Masentavaa et suunnitelmat menee pieleen.
Toi sää. Muutenki jotenki uuh ja plääh-olo. En tiiä.
Pääsispä jo töistä pois.
Nii joo, ja ne painajaiset ja huonosti nukuttu yö.
[q]Charlotte, 28.2.2006 14:43:
Mulla nokka vuotanut koko päivän Nenu ihan pipi niistämisestä. Toivottavasti en tuu enää kipeemmäks, koska sit ei voi kuntoilla tai juhlia vknloppuna
[/q]
Täällä on kans yks flunssapöpön nujertama
Pitäis keksiä joku poppakonsti tappaa nuo pöpöt, ennenkuin ne tappaa oman fiiliksen. Ei oo kivaa kuluttaa yhtään viikonloppua tai lomereissua nenää niistämällä
[q]jesus, 16.10.2006 21:17:
Tänään on kai sit hyvä päivä lopettaa tupakointi
[/q]
Aina o hyvä päivä sille
Ärsyttää ku antaa ajatuksilleen vallan, ja sit tulee vaan hemmetin paha olo.. Noh, ehkä itku tekee ihan hyvää, parempi se on kuin ei ollenkaan..tai jotain.
[q]jesus, 16.10.2006 21:27:
Ei o. *grr**toktok**igor*
[/q]
*släp* ittelles vaa! Lopeta ny vaa ni oot tyytyväinen tulevaisuudes
Pitäis pakata, eikä oikeen haluis ku se tarkottaa vaa sitä että pitää lähteä pois enkä sitäkään haluaisi
Ollut kyllä ihan loisto viikonloppu jälleen, harmi kun se päättyy jo nyt. :/
En oo hetkee pelänny nii paljo ku äske.
Ku tuun bussil kotii, joudun kävelee semmose hemmetin mettän kautta.
Ja mä pelkään metsiä.
Siksi aina soitan jollekin että voin puhua sen 5 minuuttia että olen turvallisesti metsän toisella laidalla.
Äsken soitin kaverille, mut se ei ehtiny vastaamaan ennen kuin mun akku loppui.
Ja mikäs sen pelottavampaa ku kävellä tietoisena siitä, että jos jotain sattuu, niin ei sitten auta kuin huutaa tai juosta, kun kännystä ei ole apua.
[q]senso, 3.6.2009 18:14:
ihan järkyttävä olo, ei auta yöunet ja päiväunet väsymykseen, silmiä särkee ja välillä vuotaa tehokkaasti. ja ylläri, keskittyminen vähän hakusella.
vois jo kesäloma alkaa ni pääsis rentoutuu
[size=6]ai mut eihän tässä varmaa mitää kesälomaa oo ees.. :D[/size]
[/q]
nuku si vaiks leffateatteris jos o tylsä pätkä :D
Suussa on pipi :( aika vaikee tehdä mitään, puhumattakaan syömisestä (tai juomisestakaan). Toivottavasti ny vähäsen ees paranis :/ tosi ikävän tuntunen koko ajan.
[q]Funktion, 13.3.2009 00:19:
huoh...
Nyt voisi sanoa että on jaksaminen ihan totaalisesti loppu..
[/q]
Selkää särkee. Iltapäivällä lääkäri. Pelottaa mennä sinne jos ne bongaa multa jonku välilevyn pullistuman tai tai tai jotain joka on vakavaa tai kieltää mua lentämästä pitkiä matkoja tai tai tai jotain.
Ahistus, pelko, masis.
Tää niskakipu ei vaan hellitä :( Lääkkeet ei toimi, mikään ei toimi :(
Toimiskohan edes hieroja?
Vasen käsikin tuntuu siltä kuin olis hyppiny sen päällä monta kertaa :/ Se on onneks parissa päivässä ohi, mut silti :/
Sormet haavoilla :/
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.