päivän :(
Silloin kun elämä potkii päähän ni niitä potkuja tuntuu tulevan sitten joka puolelta... Mutta päällimmäisenä minun ajatuksissani on seuraava:
Paras kaveri ilmoitti keskiviikkona ettei halua minun kuuluvan enää hänen elämäänsä. Ei edes halunut keskustella asiasta. Olen aivan ymmälläni, koska syytä en tiedä. Tuntuu kuin minut olisi hylätty ja jätetty. Pelottaa että jään koko ystäväpiirini ulkopuolelle, koska hyvänä organisaattorina kaverini on ollut järjestelemässä aina yhteisiä tapahtumia ym... Ja porukan paikalle kutsuminen on ollut usein hänen heiniään...
Masentaa niin etten keksinyt yhtään hyvää asiaa tälle päivälle... VTTU!!! *grr**nyyh*
oh soitti ja peru mun huomisen koulutuksen
3 h koulutus muuttui 8-12,5h työpäiväksi
no tietääpähän taas vähän enemmän yliryörahaa, ja aivan varmasti meinaan ruinata vielä hälyytysrahan kaupan päällisiks
Kävin tänään hammaslääkärillä paikkauttamassa yhen reiän ja yhen lohkeeman. Mulla on hammaslääkärikammo ja oon johonki lomakkeeseen siitä joskus maininnu. Nooh lääkäri 20 min myöhässä ja kiireessä sitte kysy multa, et "pelottaako?" Johon mä sit et "ei". Ja se jumalauta alko poraa mun hampaita ILMAN puudutusta...
Sit pelotti ja sattu *nyyh**kissatappelu**senkin**grr*
[q]ezzy, 30.1.2007 13:12:
---
violet_angel, 29.1.2007 16:05:
Kävin tänään hammaslääkärillä paikkauttamassa yhen reiän ja yhen lohkeeman. Mulla on hammaslääkärikammo ja oon johonki lomakkeeseen siitä joskus maininnu. Nooh lääkäri 20 min myöhässä ja kiireessä sitte kysy multa, et "pelottaako?" Johon mä sit et "ei". Ja se jumalauta alko poraa mun hampaita ILMAN puudutusta...
Sit pelotti ja sattu *nyyh**kissatappelu**senkin**grr*
---
Itse en o ikinä ottanut puudutusta. Ei o ollu koskaan poraamisesta johtuvaa "kipua", lähinnä se vaan vihloo ja se on aika yks hailee. Hetkellistä ja snadisti epämukavaa, ohimenevää :)
Kammoiselle ei tietenkään kannattais kertoa, että kun kertaalleen lekuri väkisin halus puuduttaa, niin pisti hermoon ja multa lähti taju :) Poras sitten ilman ku sanoin, että jos ei kokeiltas uusiks.
[/q]
Mä en tiedä johtuuko alhasesta kipukynnyksestä, pelosta vai reikien syvyydestä, mut mua sattuu kyllä aina ihan helkutisti. Jopa sillon ku on puudutus, ni tuntuu ikävää vihlontaa välillä...
Ja ei oo eka kerta ku on epämiellyttäviä kokemuksia hampilääkäriltä...
*herkkis*
Nukuin tosi levottomasti koko päivän mut eipä tuo mitään, hyvä mieli silti
Tänään alko noin vuoden kestävä "osittainen etäsuhde" kun saatoin Murmelin juna-asemalle... Iku tulee olee iso!!!
Ja päivän :( voidaan katsoa kuuluvan myös pinteleen parkkisakko...
[q]Hyzenthlay, 24.5.2007 12:28:
---
violet_angel, 24.5.2007 12:24:
Riippuu leikataanko se sulta, vai vedetäänkö? Ylhäältä vai alhaalta? Leikkauksen jälkeen on kipeempi ja jos on ylhäältä ni se ei oo niin kipee.
---
Vedetään ylhäältä ja leikataan alhaalta no toivottavasti saisin sit kunnon kipulääkkeet, jos tossa on se mahdollisuus, että se kipeytyy :S ääliönä sopinu seuraavaks päiväks menoo. Mullekin on tullut jonkinnäköinen hammaslääkäripelko, ja ehkä siks kun en oo siellä säännöllisesti käynyt. Tästä lähtien aion käydä. Kiits :) toivottavasti menee hyvin, sitä vaan pelkäää :(
[/q]
*pitää peukkui sulle*
Jos ei anna kunnon kipulääkettä ni pyydä, sano sille et oot tosi kipuherkkä... ;) Tai sit käyt ostaa Buranaa kassikaupalla, ja kiskot niitä kaks tabuu aina kerralla
Ja ihan tiedoks, Buranaa ja Panadolii saa syödä samaan aikaan...
Tuleva viikko vituttaa...
Töissä taas hoitajat sairaana ja potilaita ylipaikoilla. Työpäivän jälkeen on taas kaikki mehut puristettu pois viimeistä pisaraa myöten. Kestän vaan ku aattelen et parin viikon päästä pääsen ainaki parin viikon lomalle yhessä Murmelin kanssa!!!
[q]gnomex, 25.11.2007 17:05:
Istuin junassa ravintolavaunun edessä olevassa vaunussa juuri oven vieressä. Kokoajan ramppas viinalle haisevia krapulaisia keski-ikäisiä urpoja vetämään korjaussarjaa ja siinä samalla kävi hirveä viima ja veto eteisestä ja nyt on ihan vilu olo. Ja juna tietenkin aivan täys niin että ei voinut paikkaa vaihtaa :(
[/q]
*lohduttel**hali*
Hormonit... ne saa hulluja ajatuksia päähän ja pään sit ihan sekasin...
[q]Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???
Voi perseen perse...
*häpeilee*
---
Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! millä tälläinen moka korjataan?
[/q]
Mun k.tyttö on jo 13v, ni soitin sille... Sano ettei haittaa kun pyysin anteeks, mut kyllä mua silti hävettää... Korvaan tän sille jotenki Joku superkiva lahja tai jotain
Sentiljoona lörtsyiksi liiskaantunutta koirankakkaa joiden kivikuorrutettu pikaliimapinta liisteröi itsensä kenkien pohjiin sellaisella taidolla, ettei edes Anni-Helenan ohukaisten jännäjäännökset kykene vastaavaan tiskikoneen huuhteluhelvetissä. LOL!
Sentiljoona lörtsyiksi liiskaantunutta koirankakkaa joiden kivikuorrutettu pikaliimapinta liisteröi itsensä kenkien pohjiin sellaisella taidolla, ettei edes Anni-Helenan ohukaisten jännäjäännökset kykene vastaavaan tiskikoneen huuhteluhelvetissä. LOL!
Se kun väistelee toisaalla näitä ja toisaalla lätäköitä, ja kolmaalla vielä jäätä, siinä on kyllä jännät paikat.
---
cut
---
Se kun väistelee toisaalla näitä ja toisaalla lätäköitä, ja kolmaalla vielä jäätä, siinä on kyllä jännät paikat.
Eikä sovi unohtaa bakteeriholocaustia jonka tuo mukanaan eteiseen.
vituttaa moni pikkuasia.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTANA! vittu et voi ihminen olla tapaturma-altis. thanks fiskars yltiöterävistä veitsistä. kylmää, kohoa ja buranaa... ja sormi pakettiin. ah siitä tulee kyl niin nätin muotoin et suorastaan onnenkyyneliä tässä tirauttelen. onneksi kerrankin arvauskeskuksessa pääs heti päivystyksessä läpi. noh, vasta kolmas sormi kymmenestä, seittemän jäljellä..................
[q]hemuz, 26.6.2008 12:56:
---
Samu*, 26.6.2008 12:52:
Päivän syletys.
Perhanan lightjuomat ja toi yks työkaveri. Se pitää huolen siitä, että tää toimiston jääkaappi on täynnä kaikenmoisia energiajuomia, limuja, smoothieita etc. mutta LIGHT -versioina.
Siis argh!!
Esim. tää Sprite Zero ei maistu yhtä miltää.
---
limut on pahasta. myös ne lightit.
[/q]
Höh.
Vaan ei se enää tällä iällä niin haittaa, toinen jalka kuitenkin jo about haudassa
Jees! Ainoot vapaat taas vähään aikaan ja meikäläinen on tunnollisesti kipeenä!!
Äidillä kuulemma rintasyöpä ja tuleva ex-vaimo raskaana mulle. Tieto tuli samana päivänä
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.