päivän :(
Käppäilin kaupungilla ja kuuntelin soittimestani musiikkia, kun yhtäkkiä vaan iski jotenkin paha olo. Siis ei olo, vaan mieli. Jotenkin tuntui yhtäkkiä vaan siltä, että kaikki lyhistyi. En tie minkä takia, ensin mieli oli oikeen hyvä, kävelin hymyillen eteenpäin ja unelmoiden, kunnes vaan yhtäkkiä olikin sellanen olo, et teki mieli vaan itkee kun oli niin paha olla. Ihan sama mitä yritin ajatella, löysin asioista vain ne negatiiviset puolet.
Nyt on vaa jotenki tyhjä olo, tuntuu et alan itkeen ihan just, mut se olo ollu täs jo tunnin ajan, eikä itkua vaan tule.
Mä en tiedä, mistä tää johtuu, joka myös ärsyttää hyvin paljon - jos tietäsinki, niin mieli ois varmasti parempi.
Haikeus, suru, mieli allapäin.. En mä tiedä.
[q]Aurinkoneiti, 17.9.2008 19:25:
Mulla auttaa ripeä kävely. Kummasti asiat selkenee, esim. Olin hyvin kiukkunen pitkän aikaan. Raivosin mm. naapurin äijälle, joitakin olisi tehnyt mieli vetää päin näköä. Lopulta selvisi, että olin raivona exälle fyysisestä väkivallasta. Se olisi ansainut sen raivon, eikä muut.
[/q]
Lenkille tai salille haluisin, mut en voi kun oon semisti viel kipee. Aattelin kokeilla kylpyä, josko se rauhottais mut jotenkin.
Viilsin eilen fileerausveitselläni (jonka ikävä kyllä osaan pitää terävänä) itteäni keskisormeen, ja se on ihan hemmetin kipee vieläkin. Se tuppaa unohtuun välillä kun kirjotan näppiksellä, kun automaattisesti käyttää keskaria johonkin. Kirpasee ikävästi.
Poltin myös kieleni keskeltä eilen, ja siihenkin sattuu vielä ihan hemmetisti.
Kurkkukipukaan ei oo viel hellittänyt, nyt jo viikon ollut kipeänä. En tiedä pitäiskö sitä huomenna kaiken varalta käydä silti lääkäris, mut en tie auttaisko sekään enää si loppujen lopuks mitään. "Juo paljon" ois varmaa aika osuva veikkaus sille, mitä lekuri sanois.
Äiti ja iskäkin on täl hetkel Lapissa vaeltaas, ja ois ollu niiiin ihana olla heidän kanssaan siellä, nauttimassa kauniista ruskasta ja puhtaasta, kauniista luonnosta. Mut ei, mä oon täällä stanan etelässä.
On vaa jotenki olo allapäin tänään. Kaipais halia tai jotain.
Kurkku kipuilee, tuntuu selvästi et oon tulos kipeeks. Vielä ei lihaksia särje paljoaa, eikä lämpö oo noussut. Kurkus tuntuu vaa just siltä, et pian on taas koko kaula turvonnut ja poskiontelot täynnä räkää. Ihkuu.
Tänään tuntuu kerrankin aika maanantailta tää maanantai.
Nukuin liian pitkään, sit kun olin ottaas hiuksia pois silmiltä niin tökkäsin itteeni sormella (ja just sillä missä on pisin kynsi) suoraan silmääni, ja siihen sattui jotai 20 min enneku pystyin ees nouseen ylös / avaan silmääni. Se kipu, kirvely ja vuotamisen määrä oli ihan kamalaa.
En ehtiny kotona myöskään juomaan aamuteetä, ja b-vitamiinitkin unohdin ottaa.
Tein salaatin töihin lounaaks, ja kun pääsin tänne niin saldekiposta oli valunu nesteitä ulos.
Tänään alkoi syksy ja oisin halunnu lähtee salille, mut ääni on puoliks mennyt ja nenä ihan tukossa. Naamasta kyllä huomaa kesän juhlimiset. Vitutti katsoa peiliin kun näki sieltä jonkun, joka oli ennen kesää ihan eri näköinen.
Kaiken lisäks taidan haluta jotain mitä en voi saada.
Antakaa mulle parempi loppupäivä!
[q]anis, 24.9.2008 12:34:
Eli meidän huumekatko ollaan siis sulkemassa. Stadin ainoa oma katkaisuyksikkö narkomaaneille.
[/q]
Miksi?
[q]wiwi, 30.9.2008 10:09:
Niin mä keräänkin mutta kun tota paperia tulee ovista ja ikkunoista. Menee koulujutut sun muut mukavasti sekaisin, ja mun ja miehen paperit. Ja mulla on kannettava.
[/q]
Itelläni on sellanen iha normaali sellanen... Teline (apua en keksi sen suomenkielistä sanaa :D), missä lukee päädyssä "maksamattomat laskut" ja toisessa on "maksetut". Siis tollane pöydällä jököttävä teline mihin laitetaan papereita. Toimii aika kätevästi, sanoisinko.
Jos siis sun ongelmana on se, että sul o kannettava etkä voi laittaa laskujas esim näppiksen alle.
Vai onks sul ees pöytää? :D
[q]Kolera, 5.10.2008 21:17:
eikös oo muksaa tuo etenkin ku pitäis mennä nukkuu? ai tuleeko uni vai pyöritäänkö ku puolukka pillus sen lakanan ja kainalotyynyn kans =P
[/q]
Joo eri muksaa! Mut onneks mul tosiaan on se tyyny kainaloonkin ^_^
[q]thomas, 12.10.2008 22:07:
heh.. darraa oli täälläkin päin tänään.. nyt alkaa vasta elämä voittamaan :P
[/q]
No, mut mä en oo ees juonut. :D
Alkaa iskee päänsärky. :( Vois kai mennä pian nukku, muutenki huonosti nukkunu viime yönä (ihmeellisiä ääniä kuulunut ja ihmeellisiä unia näkynyt koko yö.)
Nii ja sekin viel et tää mun kämppä on jääkylmä. Näpit jääs, vessas höyryää hengitys (testattu! :D) ja jalkoihinkin sattuu melki joka askeleella koska niihinkin on niin kylmi. Ei ihmekään jos tulee kipeeks.
Huoltomiestä odotellessa.
Äääh, tuli vaan taas jotenkin surullinen olo. Rupes pelottaankin, enkä ees tiedä mistä koko hemmetin tunne edes tuli.
Typeriä tällaset olotilat. Toivottavasti pian taas hymyilyttäis..
totaalinen motivaation puute.
Oon ihan poikki. Jalat huutaa hoosiannaa juoksemisesta ja seisomisesta! Eilen oli hemmetin rankka työpäivä, ainoo taukokin oli ku kävin 5 sekunnin vessatauolla. Ja meni vielä "ylitöiksi" eli ei päästy silloin kun piti.. Asiahan on niin että jos asiakkaat ei lähe minnekään niin ei sitten lähdetä mekään vaan valvotaan niiden kanssa Ei nyt onneks koko yötä joutunu oleen.
Ehkä tähän tottuu.
Kipeys vaan pahenee Silmä alkaa pikkuhiljaa olemaan kunnossa, mutta korva... Sain eilen kortisoni-antibioottikorvatippoja, ja laitoin sitten niitä illalla. Nyt on korva entisestään paisunut, edes topsipuikko ei mahdu sisään (yritin siis laittaa pumpulia suojaamaan) ja syke tuntuu ikävänä jyskeenä. Koko niska/kaula on oikealta puolelta kipee, kiitos korvani *sydän* Ja kuulo? Joo, tosi kiva mennä töihin puolikuurona. Taidan olla plokkari tänään
Vimma tulee huomenna, ja mä oon tässä kunnossa tosi kivaa
Maha ihan hirveen paisunut. Näytän ihan siltä kun oisin raskaana
[q]India, 2.5.2007 06:42:
Tuolla sataa lunta!!! Ei h*lvetti.
[/q]
PIDÄ SE SIELLÄ VANTAALLA
-----
Oma päivän :( luntakin enemmän on tajuton väsymys. Oon ihan helvetin poikki, enkä tajuu miks. Pakko päästä tänään ajoissa nukkumaan.
[q]pipa, 3.5.2007 20:43:
raha-asiat NIIN vituillaan, niin kuin aina. Musta tuntuu, ettei tää oo ohimenevä vaihe elämässä, vaan jatkuvaa..
[/q]
Samis.
-
Muutenkin asiat menee päin persettä, koko ajan vaan enemmän ja enemmän.
How deep can you go before you hit rock bottom...?
[q]SyndroDome, 12.11.2007 20:12:
Duunish vai(ko)?
[/q]
Duunis joo, mut myös mun omas kämpäs. En tie pitäiskö jotenkin tsekkaa ikkunat yms et paljonko ne oikeen vuotaa.
Kädet koko ajan "kohmees" eli hieman kylmät.
Tai sit se oon vaan mä. Kylmä nainen :D
Mitä mä tein väärin? Oisinko mä voinu pelastaa ystäväni jotenkin? Vieläkö mä pystyisin saamaan siitä sellaisen ihanan, iloisen, elämää rakastavan ihmisen kuin se ennen oli? Miten helvetissä siitä tuli tollanen? Miks sen uudet ystävät ei auta sitä? Miks mun pitää olla näin kaukana etten voi olla sen vierellä?
Mulla on hirveen ikävä mun ystävää jonka mä joskus tunsin. En taida enää.. :'(
Miks ihmiset juo alkoholia niin paljon? Miks tyypit ei sano sille et "älä juo nii paljoo", vaan ne vaa nauraa et "hahaa olit taas kännis" ja "koska uusiks?"...
Mua hajottaa ihan hemmetisti, varsinkin kun en tiedä mitä tekisin, tai mitä pystyisin edes tekemään. Joskus tuntuu yliholhoavalta, mutta joskus taas tuntuu etten ota asioita liian vakavasti.
Emmätiiä. Paha olo :(
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.