päivän :(
[q]Avernian, 1.7.2007 21:27:
Saatanan kämppis pitää _taas_ jotain koko päivän ja puolen yön juhlia sunnuntaina!
Pitänee sanoa sille pari valittua sanaa.
[/q]
En tiennykää et sul o kämppis. Koita jaksaa
[q]kottarainen, 3.7.2007 06:56:
---
Freja, 2.7.2007 21:17:
Mistä tunnistaa ruumisauton?
---
No ainakin tästä:
http://www.viitasaarenkukkajahautaus.fi/hautausauto2.jpg
[/q]
ai mä oon luullu et noi o vaa hautajaisautoja, ja et ruumiit haetaa si kämpistä tms mistälie jollai vähemmän koreella.
Huomaa et on kesä. Yöllä en ehkä niin heräile vaikka hikoilisin viis miljoonaa litraa, mutta aamulla sen sitten huomaa kun on ihan helevetin paha olo eikä mikään mee alas. Väkisin vedin pari isoa lasillista vettä, että vähän paranisi olo.
[q]domi, 20.7.2007 11:49:
---
Freja, 20.7.2007 11:28:
Iha vitummoine nälkä, toivottavasti pääsis pia syömää... Alkaa jo näkö sumeta ja heikottamaan.
---
Taisit onneksi päästä
[/q]
.......Oisinki. On vaa nii ruuhkaa ettei ehi klubbaroimaa :/
[q]Super-Kerttu, 14.8.2007 08:33:
Tän takia mulla on töissä oma huulirasva! Koska olen ahdistuksen partaalla ilman huulirasvaa ja muistini ei aina ole kovin hyvä!
[/q]
Pitäs kai itekin ostaa tänne. Tääl ei oo ees mitää korvaavaa, mitää pientä rasvaakaan Pakko kai hipsiä toho lidliin ruokiksella, siel o Blistexiä halval :)
[q]Annakins, 15.8.2007 18:53:
Jotenkin vaan todella raskas päivä, sellanen et nyt haluis halin.
[/q]
Ei voita oikeeta, mutta tässä silti:
[q]mayah, 16.8.2007 13:38:
---
Annakins, 16.8.2007 13:36:
---
mayah, 16.8.2007 13:34:
tai tai TAI, käydään ostaa joku iso pressu. voin säilyttää sitä sitte mun yksiössä.
---
Tarkotat varmaan, et sun huoneessa =D
---
Nii siis, mun huoneessa.
[/q]
Hei hitsi, mul o kai joku pressu! :D
Systeri soitteli. Jouduin ääni väristen sanoon etten pääse kotiin. Se ihana tarjoutui jopa antaan rahat junalippuihin mutku se ei oo siitä kiinni..
Hirveen paha olla, kun tahtoisi vain kotiin, mutta ei pääse..
Kaiken lisäks systeri lähtee alle kahen viikon päästä kauas pois ja nään sitä sitten seuraavan kerran varmaan vasta jouluna.. Senkin takia hirmusti olisin tahtonut kotiin.
[q]ella_, 29.5.2007 08:11:
mulla oli tänään kans aamupahoinvointia! mut et miks se johtuu kesästä?
[/q]
Mä ite oon tullu siihen tulokseen et kuumuus = hikoilu = nestehukka = pahoinvointi? Joku viisaampi vois kertoa jonkun varmaksi, mutta näin mä olin aatellu. Se kuulostaa järkevimmältä kun tuo on mulla joka kesä toistuvaa.
Tein ihan ylihyvää ja ylihyvän näköstä salaattia, mut si ku aloin maistaan ni se oli ihan hirveetä. Jääsalaatti oli elämääkin kirpeempää! Se maistui ihan hirveelle, ja se pilas mun koko ihanan salaattihetken
[q]drifter, 2.9.2008 12:27:
Eihä toi vielä mitään, mieti jos sulla olis koko vuoden yli kolkyt...
[/q]
No mut sillon mun tulotkin ois varmaan vähä korkeemmat. En mä nytkään liksallani juhli, ni kirpasee vähä liikaa :D
[q]Fyraett, 20.11.2006 05:13:
oli sit taas vaihteeks täyskuu, ja uni maistu huikeet 30min jonka jälkee piti pongahtaa pystyyn (klo.01.30) ku luuli et kello jo 5 aamul.
Noh, koht pitääki sit jo olla bussipysäkil ja klo. 8-16 paiskii hommii :p
[/q]
Selvispähän munkin ongelmat
[q]sapeli, 3.12.2006 20:01:
(Mä oon nyt tehny vaan silleen että patterit on laturissa 24/7 ja otan ne kameraan vaan siks aikaa kun otan kuvia... *hmph*)
[/q]
pitäsköhän munkin koklaa, kun eipä siitä taida enempää haittaakaan enää olla.. Vaikka en sitten tiiä, ku tos härvelis kuitenkin sammuu valo kun se on ladannut ne täyteen, että onko siitä sitten hyötyä - eli lataako se niitä siinä sitten lisää jossain vaihees vai..
Ei voi tietää. Ihan tyhmää. Mitä me ollaan tehty väärin?
[size=8]sit viel paketti sanoi et kestää jopa 1000 latauskertaa! Niitä tuskin ladattu edes kolmasosan verran siitä *igor*[/size]
Heikottaa.
Kaiken lisäks sain eilen kovasta, terävästä kyynärpäästä käteeni, joka oli jo valmiiks kipee.
Niskakin tosi kipeenä, heräsin samasta asennosta kuin nukahdinkin. En nyt usko, että ihan liikkumatta oisin 10 tuntia ollu, mut sellainen olo siis mulla on.
Eikä tää kylmyyskään oo helpottanut. Pitäis hommaa joku lämpömittari sisälle, et sais oikeesti tsekattua sisälämmön.
Huonoja uutisia kaverista, mut sentäs selvis "vain" kahdella murtumalla. Voi hele et pistää vihaks. :(
Tuun pitkältä lomalta takasin etelään ja si ei vittu kommentin kommenttia tai quoten quotee! Vähäks tuli masis olo, eiks kukaa ollukaan kaivannu mua
[q]Jone, 22.9.2008 17:09:
4 vuoden sisällä + 2kk, joka kuluu siihen kun rikkoontunut maailmanlopun kone korjataan.
[/q]
Eli on hyvin aikaa kehittää vielä vaikka mitä, ja käydä ties missä, ja ja ja... On vaan hyvin vielä aikaa elää.
Hampi-/ienkivun takia jouduin nyt sit varaan ajan hampilääkärille. No, kurlailen eka muutaman päivän yhel litkul, ja jos menee ohi ni voin kuulemma perua sen ajan.
Miks sen piti kipeytyä just reissun alla... :(
Oon nukkunu vaan muutaman vaivasen tunnin, jo ennen kolmea olin hereillä enkä sen jälkee nukkunu silmänräpäystäkään.
No, ehkä tän voi sillee kääntää voitoks et yleensä väsyneenä nauran vielä normaalia helpommin, ja lähes kaikki asiat saa koomisia piirteitä vaikka väkisin.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.