päivän :(
Luvattu aika myrskyisää säätä kun systerin kaa rantaudutaan Hampuriin
Niska kirjaimellisesti jumissa. En pysty sivuille kääntämään, saatikka alas. Itkettää ihan hemmetisti ku sattuu niin perkeleesti, eikä mulla ole tähän hätään mitään millä sen saisi paremmaksi Mä en oikeesti kestä 2 rankkaa 8.5 tunnin päivääkin pitäs viel pystyä tekemään
Oli sit tullu väärinkäsityksiä ja systeri oli sanonu äipälle ja iskälle, et mä haen sen pyörän vaasasta. Mä kun taasen olin ajatellut, että ku ä&i siellä oli, ne ois ottanu sen hämeenlinnaan, iskä korjannu sen siellä, ja kun mä enemmän siel hämees käyn ni ottanu sen si joku kerta mukaan.
Joutuuki si tekee niin, et kun mä sit joskus vaasaan meen (varmaan puolen vuoden päästä *igor*), mä haen sen pyörän, vien helsinkiin, vien hämeenlinnaan, iskä korjaa sen, ja mä haen sen takasin. Voi jeesus, voisko enää vaikeemmaks mennä.
En mä ois halunnukkaa pyöräillä töihin kesällä
[q]mayah, 30.5.2007 21:04:
:( ja sit viel ku tehtiin koko tunti vasurilla, ni oli ihan amatööri-olo
[/q]
Mä en selviä tästä
Terv. nimim. "huidoin heinää viikatella miten sattuu"
[q]Super-Kerttu, 13.9.2006 17:57:
No milläs helvetillä mä maksan sit aina loppukuun ruuat?
[/q]
Tee maksu- ja rahankäyttösuunnitelma. Osta esim heinzin ketsupin sijasta pirkkaa. Tee itse ruuat, älä osta valmis-/mikroruokia. En kyl tiiä, et miten muutenkaan nyt syöt, ja muista elintavoista, mutta kuten yllä mainittiin, yritä karsia kaikki ei-niin-pakolliset pois. Oot tainnut mainita että käyt salilla, onko sulla kuukausikortti tms? Voisitko olla esim käymättä salilla, ja sen sijaan harrastaisit lenkkeilyä, ja muita "ilmaisia kuntojuttuja"?
Tee itsellesi lista, mistä et suostu luopumaan, ja pidä _tarkkaa_ kirjaa menoistas. Sillä tavoin sitä yleensä huomaa, mihin oikeestaan rahat menee.
Mikä on sun kallein harrastus?
Mihin sulla menee isoin osa rahoistas kuukaudessa?
Mitä sä yleensäkin teet, että sun rahasi kuluu?
Puhutko "liikaa" puhelimessa, voisiko puhelinlaskuja pienentää jotenkin?
Kuulosti ehkä aika toistolta toi mun sepustus..hmm. Mutta kirjanpitoa suosittelisin, että huomaa, mihin ne rahat menee.
Mun tilin tilanne. Ei paljo naurata.
Eka aamu piiiiiiiiiiitkään aikaan, et oli vaikee herätä.
Kaipuu jotakin. Jonnekin. En ees oikee tiiä, et mitä. Jotenki vaa haikee fiilis.
[q]La Petite, 6.3.2009 09:57:
Mulla ollut 12 vuotta ja nyt kipuilee, tuttu lävistäjä -setä sanoi että on nyt vissii kasvamassa ulos
[/q]
Voih :[ Mä tosiaan päädyin eilen sitten ottamaan sen pois, kun kipu yltyi niin pahaksi. Toivottavasti paranisi eikä menis umpeen ennenkuin ois parantunut. On nii orpo olo ilman sitä
[q]mayah, 27.10.2006 05:52:
nips
[/q]
Entä sit ku ystävästä tulee tuollainen, eikä tunnu kuuntelevan järkipuhetta, toteaa vain että "haluaa nyt elää"?
Menin nukkuu kympiltä, heräsin puolenyön aikoihin, pyörin viel puol viiden jälkeen sängyssä hereillä, mietin jo ylös nousemista, mutta taisin nukahtaa - kuudelta heräsin ja oon ihan sekasin. Sohasin jopa itteeni hammasharjalla silmään kesken hampaiden pesun. Jjjjep.
[q]W., 2.1.2008 11:53:
Ei sais nauraa MUTKU :DDD
[/q]
Kyl muaki ehkä vähä nauratti :D Ja kirveli.
No ku pelottaa liikaa. Huoh. Si ajattelee liikaa ja si hajoo pää.
Hitsi ku voiskin vaa laittaa välil aivot narikkaan. Tai ainakin osan niistä, sillai ettei miettis ahistavia asioita.
Harvinaisen kipeä olo. Yleensä mulla lepo/nukku auttaa, mutta nyt ei auttanut edes se, ihan tuskanen olo olla.
Kaiken lisäks labratuloksetkin soitetaan mulle vasta tiistaina, ku ne kai saa maanantaina mut jotai lääkäri viel puhui jatkotutkimuksista.. Eli jos mul o jotai lääkitystä vaativaa, saan siihen helpotusta vasta tiistaina? Ahistavaa jopa ajatella et jos tää olo ei itestään parane muutaman päivän sisään.
Töihin lähtö. Tähän aikaan. On tullut taas niin nihkeästi nukuttua että meinaan kirjaimellisesti nukahtaa pystyyn. Olo on enemmän tai vähemmän poksahtanut, mut pointti on se et mä en vaan jaksa! Mut pakko mikä pakko.
Ja sit mä oon viel ihan jäässä. Ei mitenkään normaalissa jäässä, vaan mun on nyt todellakin harvinaisen kylmä.
Hyvin alkaa tää vuosi! *poks**pepsodent*
Nyt sit ku oon kotona yksin hiljaisuudessa, niin kaipaan takaisin perheen luokse :(
No, näkee niit huomenna vielä kun käydään saattamassa systeri kentälle... Sit sitäkin näkee seuraavan kerran vasta joskus toukokuus
[q]Super-Kerttu, 11.11.2008 07:24:
Selkä, hartiat ja niska olleet jumissa jo useamman viikon. Nyt se on alkanut vaan pahenemaan ja öisin herään kamalaan päänsärkyyn, mihin päänsärkylääke ei auta.
Tartteis varmaan tehdä jotain, esim. mennä hierojalle?!
Kivaa istuu muuten ihan jumissa kaikki päivät tietokoneen edessä!
[/q]
I feel you. Itellä kävi pieni tapaturma selälle talvella, jonka seurauksena oli sitten lukossa selkä, hartiat ja niska. Duunilääkäri antoi lähetteen fysioterapiaan, jossa sitten kävin, ja kyllä helpotti <3 löytyi myös samalla lantiosta mielenkiintonen vika, joka taitaa olla ihan synnynnäinen. Eli kaikin puolin hyvä asia et kävi lääkäril
(tosin se vaati kyl muutaman kerran käynnin ennenku sen fysioterapialähetteen sai, jotkut lääkärit antoi vaa relaxantteja jne - onneks sitten yks mukava setä ymmärsi että mä en halu syödä vaa nappeja kun se ei poista itse ongelmaa kuin tilapäisesti.)
Päivä alkoi jo eilisestä meneen pieleen - mun ihana tehosekoitin pamahti käsille, ja vasta aamulla huomattiin, että proppu oli palanut ja eiköhän saatana samalla menny jääkaappikin siinä. Vittu et vitutti heittää ruokaa pois, kun muutenkin eletään nii tiukoilla :(
Sit se vitun juna oli myöhäs.
Si tääl koko ajan toi vitun ohjelma herjaa jotain ja argh ja nngh ja si viel tuo yks tuol valittaa et "reija vähä nakitti mua" VITTU OMA MOKAS
[q]mayah, 6.6.2007 12:39:
Höpö höpö. Joskus saa syödä (kuten mä tänään *joo*)
[/q]
Mutku toi o sellane jumbopussi
[size=6]Ei, en kyl oo syöny koko pussia enkä aiokaan, sillä kun otin muutamat palaset niin tuli himo, sit otin muutaman lisää ni tuli ällötysolo. Eli ny onki kaikki ihan hyvin, mä voin pitää tota tuollasena "pari karkkia päivässä"-pussina jonka suunnittelin kestävän ainakin 2 viikkoa :P[/size]
huulirasva unohtui kotiin
Junassa joku mamma astui mun jalan päälle. Ei siin mitään, mutku se tallas sitä jalkaa jossa on kipee rakko. Eikä siinä vielä kaikki, kun sitte menin liukuportaita ylös, joku astui mun kantapäälle.
En mä oo mikää juttu, mihin voi suorittaa tallomistarpeensa
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.