päivän :(

Back to häröily O

Olo ei ollutkaan vielä parhain. Vähän huonovointinen olo, mut kyl tän istumatyössä kestää.

[q]domi, 21.12.2007 08:09:
Puuh. :(
[/q]

Paluu "arkeen". Heräsin neljältä yölllä, ja katoin kelloa viel 5 vaille 6, mut silti heräsin tokkuraisena kun kello herätti 6:15.

Näin painajaista tapahtumasta, mistä olin unessani nähnyt painajaista heräsin sitten omaan huutooni kun vihdoin sain huudettua
Väsy, ja töihin pitäs lähtee. poikkirikki

Huonosti nukuttu yö. Erittäin huonosti.

Kaiken lisäks mä näytän ihan tajuttoman hirveeltä. En muista millo oisin itelläni nähny näin hirveet silmäpussit.

Ruokahalu yhä poissa, pahoinvointi jatkuu.
Väsy.
Kylmä.

[q]Progress, 3.11.2006 20:44:
tais tulla tehtyä väärä valinta...muutin hlsinkiin tukholmasta.
[/q]

MIKSI TEIT SEN!? *eikä* [size=7]eikun ihan oikeesti, en mäkää tääl tykkää olla, mut liian monta syytä miksi en juuri nyt täältä poiskaan voi lähteä :/[/size]

Samperin alaselkäkipu ja huippaus ja masuparkani. No, tää menee muutamas päiväs ohi

Kummallinen olo. Sellanen haikee, mut silti samaan aikaan hyvä. Emmätiiä.. Jäin vaa ajattelemaan asioita, ja tuli tää outo olo, jonka ehkä tunnistan loppujen lopuks enemmän olevan :( kuin :) .

Huoh. Vaikeeta.

[q]mayah, 3.12.2006 08:58:
Juuri kun eilen alkuillasta kuvittelin, että tää olo olis ollut jo parempi, ni paskan vitut. Kurkku sattuu aivan sikana ja olo on muutenkin totaalisen
[/q]

parantava

[q]Annakins, 3.12.2006 03:07:
Miten voi olla näin helvetin yksin.
[/q]

[q]cjet, 3.12.2006 11:24:
Jahas, Freja on parantavasti haleillu tääl..
[/q]

Mä yritin saada parempaa mieltä kivoihin ihmisiin!

Kinkkimestalounas, en nähny et sen nautaruuan perässä oli parit tulisuusmerkit, ja mun suu on vieläki vähä tulessa :D

No, aukes sentäs nenä. Kai tää si ois päivän :) :D

Ihan hirveitä asiakkaita ollu tänään

Söpö kahvikonepoika käy kuulemma toisessa rakennuksessa tuomassa teetä! Meillä käy enää vaan se irma :( oon ihan pettynyt. Taas se kävi tääl ja jätti vaan yhen sitrusteepaketin ja earl greytä. EI VITTU PUSSIAKAAN MUN ROOIBOSTA *GRR*

Perussetti ton nukkumisen suhteen.. heräsin puol 2, enkä sen jälkee oo oikee nukkunu. Pieniä hetkiä vain.

Ois vähä väsy. Mut kyl se tästä.

Taas mukavan jumissa hartiat. Au. No, ens viikol hierojalle.

Hartiat menny nii jumiin, et päätä särkee ihan törkeesti. Onneks jo ajatus juuri otetusta buranasta helpotti hiema. Nyt hieman balsameita ja hartioiden lämmitystä jne ni eiköhän rupee helpottaan :)

Paikassa, missä mulla yleesä menee pari tuntia, meni tänään 5 tuntia. Muutenkin ollu tänään semmonen päivä joka ei oo melkee yhtää menny niin niinkuin olin suunnitellut. Vähän masentanut, mutta ehkä se tästä.

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O