päivän :(

Back to häröily O

[q]Janisa, 13.11.2007 01:56:
Aivan asian vieresta, mutta IHANATA kun sulla on taas naurava naama avatarina -tietaa taas kuka siella on.
En vaan jotenkin nahny sua vesipisarana...
[/q]

Tuli hirveen ikävä hahjustia yks yö, ni stalkkasin sen itelleni takas.
vesipisara olikin liia kostee :D

kauhia flunssa =(

Nukuin vahingos vähä liikaa ja ny o si iha nuutunu olo.
Korvissa hirvee paine koska nenäröörit on nii tukossa :/
Lihaksiakin rupee särkeen.. Ärsyttävää.
Eka Joulu 24 vuoteen kun olen kipeä.

Perkele!!!

Sinne meni sekin peli...

Poltin semisti sormeni kun kaadoin vettä kattilasta pois. Sihtasin tiskialtaaseen, osuin etu- ja keskisormeen.

Kaiken lisäks mul ei riitä äly eikä verkkopiuha tai joku muu tollane tekniikallinen juttu olkkariin, mis on pöytä, ni joudun istuu lattial ja datailee sillee et näyttö on tuolilla. Kajari toimii hyvin hiirialustana.

Ja ei, en jaksa raahata pöytää olkkarista tänne, koska oon kuitenkin jossain vaihees siirtääs tietsan makkarista pois, kunhan saan tarvittavat vehkeet siihen.

Sit viel pisteenä i:n päälle, täällä on iha tajuttoman sotkusta. Vois ehkis siivoo huomenna.

Mä en enää ikinä juo jos tiedän et seuraavana päivänä on helle krapulassa tuskanhiki ja si viel kämppä niin kuuma ja kostea kuin missäkin saunassa.. Ei kivaa

[q]sapeli, 11.10.2007 09:54:
---
Freja, 11.10.2007 09:35:
Näönseulannas katottiin silmänpaineetkin, ja se tuntui tosi ikävältä. Nyt koko ajan kutittaa/kirvelee/tuntuu hämärältä silmissä :( asiaa ei helpota, et hinkkasin silmiä ja ripsarit levis ja meni silmiin :D

---

Nii toi oli se missä tulee se ilmapuhallus silmään? Se on aina kyl ollu nihkee mut munki täytyy varmaan lähiaikoina käydä ihan täydessä silmätarkistuksessa... USAssa tota painetarkistusta ei tehdä eli siitä on varmaan 10 vuotta kun mulle on viimeks tehty kunnon tarkistus.
[/q]

Mä en oikeen tiiä, se tuntui/kuulosti joltai sähkäriltä :D Joku kone sillä oli kädessä ja sillä tökki jotai 10 kertaa.
Mut sain täydelliset paperit, eli vasta myöhemmällä iällä tarvin kuulemma lähilukulasit. Ehkä sillä tiedolla kestänkin tän kärsimisen nyt :D

[q]innae, 23.10.2007 19:39:
Niin hirveä darra ollut tänään että nyt vasta uskaltaa himasta ulos.
Puuhpuuh vaan.
Oli hieman petolliset 013-bileet:S
[/q]

Eilen, kun yritin etsiä Enkku-päiväkirjaani, löysinkin vanhan kalenterin vuodelta 2003. (:D)
Se jos jokin oli vuosi, kun dokattiin kuin ammattilaiset. Jäin hirveesti vaan miettiin, et miten hemmetissä sitä on oikeen jaksanu dokaa joka ilta? Ja siihen viel päälle pitkät päivät duunissa!
On tuo ala ihan kumma ala.
Tuli ikävä niitä aikoja, sillee semisti, vaikka oltiinkin ihan rappiolla. Kokemus sekin, kai :D

Nyt en kestäis mennä ees darras töihin. En ees tie onnaisko kolmen päivän putki. Ehkä iha hyvä vaan, enkä ees kokeile :D

[size=2]mut sunnuntaikännejä vois silti koklaa joku kerta :P[/size]

No kipeenähän tietenkin. Flunssaa. Onko päivää että mä oisin terve? Rupee pikkuhiljaa nyppiin tää ainanen kipeenä oleminen, eikä lääkäritkään osaa sanoa mitään.
"jee"
No, enää tää aamuvuoro ja sit kaks vapaata, voin olla taas tunnollinen työntekijä ettei tarvi saikkua ottaa

[q]Avernian, 11.4.2007 22:29:
[size=4]Mä oon aina![/size]
[/q]

Sinä sen sanoit :D

Ja niin, etukäteen maksettu, ostettu jostai mistälie Kiinasta tms.
Tai mitä täs selitteleen. Huoh. Vituttaa vieläkin. Sä et auttanu yhtää :(

Vaan -400g tällä viikolla.

EN MÄ HELEVETTI TOTA VAUHTIA OO KESÄKISSAKUNNOS!

[q]domi, 7.12.2007 09:30:
Plaah. Tänään en kyl jaksaisi katella ketään dorka-työkaveria.
[/q]

Joo. Mä en jaksais katella tai kuunnella tänään ketään tääl = mä en jaksais olla töissä.. Väsyttää Ois kiva vaa nukkua viel hetki ja si viettää laatuaikaa ystävän kanssa.

[q]Fyraett, 8.9.2006 21:19:
Syysmyrskyn aikana on ehkä siisteint olla merel <3
[/q]

Joo, mieti millasta mulla olis, kun tasapainoelin (vai missä lie vika) on ni surkee että jopa metrossa saan pahoinvointia Mut joo, kyllähän tuolla varmasti tulee nautittua olosta vaikka millanen sää ois, tiedettiin kuitenkin matkaa suunnitellessa, ettei millekään kesäpiknikille olla lähössä

No on vähä sellanen olo silti, kun rupee ajatteleen liikaa :( pitäis ehkä lopettaa ajattelu, ettei tulis paha mieli

Töihin joudun lähtemään reilun puolen tunnin päästä mielummin olisin kultani syleilyssä.. onneksi pian on kesäloma mutta siihen asti masentaa aina kun joudun irrottamaan otteeni kullasta

[q]Nectarine, 10.6.2005 20:57:

esim. nyt piti saada "loppuviikosta" rahaa
[/q]

Arrrrgh toi on niin perseestä, tiedän tunteen.. Oon jo luopunu toivosta rahojeni suhteen.

Parempia päiviä odotellessa.

[q]%, 5.2.2009 19:15:

Tässä nuo kaksi prosessorien tuuletinta:
[/q]
Öö.. en mä löytäny ku yhen? Vai oisko se toinen si tossa kopan sivuosassa kiinni, siinä kun on yksi jollain piuhoilla.

[q]
Ja tuossa yläosassa on tuo teholähteen tuuletin, tämän toiminnan voi testata laittamalla käden tuonne koneen takalevyn lähelle ja testaa näin puhaltaako se ilmaa:
[/q]

Paska, se ei muuten puhalla. Eiku kyl se ihan hiljaa puhaltaa. Pitää hetki pitää kättä siinä et huomaa. Puhaltaa lämmintä. Pyörii kyl siis sittenkin.

Nii ja siis mitäs mä ny si teen?

Ja kiitos hirmusti

[q]crissy, 1.10.2008 20:22:
---
Heli, 1.10.2008 20:13:
---
crissy, 1.10.2008 20:09:
njääh.. jotenkin on olo kurja. Oon tänään siivonnut melkein 3h, kuurannu juuriharjan kanssa vessan, imuroinu, pessy lattian, pessy pyykkiä, viikannu kaappiin..

Olis vaan kiva kun toinen huomais ( ja siivoomisen on saletisti huomannu ) ja noteerais sen ja sanois et "ompa kiva kun oot siivonnu" tai " olipa mukava tulla puhtaaseen kotiin"

jotenki olis joskus kiva huomata et arvostetaan sitä mitä kotona teen vaikka vaan sanomalla sen.

---

mä arvostan sua sitten huomenna, jooko?
noh, minäkin tänään siivosin koko päivän, ja täytyi oikein itse siitä tuolle mainita - kun ei täälläkään osoitteessa näköjään huomattu mitään eroa eiliseen!!

---

joo sanoin kans et "huomaaks ku oon siivonnu" vastaus oli vaa et "joo-o"
[/q]

No mut, miehet on vaa tollasii. Vaikka ne ei kaikesta rupeekaan kehuun että "oi kun oot tehny sitä ja tätä", niin ei se silti tarkota etteikö ne arvostais.
Älkää olko möks noin pienistä asioista :) Niitä ei oo rakennettu kommentoimaan jokaista arjen asiaa. Kyl ne huomaa vaikkei ne mitään sanokaan. Ne on vaa miehiä.
[size=5]Ja miehet on kivoja ^_^[/size]

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O