päivän :(

Back to häröily O

[q]lostgone, 11.9.2007 21:29:
Luulin kirjautuneeni klubitukseen, mutta eksyinkin kaksplussalle.

[/q]

ahahahah

[q]pirpeli, 11.9.2007 10:28:
vittuperkelesaatanajumalautavittu.
[/q]

[q]crissy, 11.9.2007 10:33:
saa varautua töissä juoksemaan peräsuoli tuuman pitkällä... voi saatana...
[/q]

niin saa ku on vaa 4 töis. Eikä oo ylläri ku on iltavuoro kysees!

tää olo on ihan kauhee
12.15 pitää olla tarhalla kasvatuskeskutelussa (ei vaan jaksais), onneks miron hoitsukin on kipee ni sovittiin et hoidetaan nopeesti
mut tonne pitää täyttää sellai monen sivun juttu, ja en löydä sitä paperia mistään, eli joudun menee sinne tarhalle aikasemmin et täytän sellaisen siellä
oon niin huono
tänään piti ottaa musta valmistujaiskuva ja muksujen uusintakuvat entisel duunipaikal, mut enhän voi sinne kipeenä mennä etten tartuta niit kuvaajia...
(muksujen kuvat ois muuten ollu ihan hyvät, mut ne tarhantätit ei kässännyt et miinan hellemekon alle ei voi jättää pitkähihasta paitaa ei hyvältä näytä)
väsytää, mut en kerkee nukkuu

Luulin kirjautuneeni klubitukseen, mutta eksyinkin kaksplussalle.
Kindertinille jaksamista ja myös omaa elämää.*joo*
[size=5] Vartuahan kun lapset syntyvät, sillä kukaan alle 10-vuotiaan lapsen äiti ei ole oikeutettu lähtemään ulos koskaan ikinä.[/size]*justjoo*

saa varautua töissä juoksemaan peräsuoli tuuman pitkällä... voi saatana...

Löysin itselleni kellon jonka haluaisin, ja johon minulla ei todennäköisesti tule ikinä olemaan varaa...

http://www.baume-et-mercier.com/collection/collection.aspx?ln=en&id_collection=11

ei vaan jaksa. henkinen voima loppu. koneessa soi "tuomiopäivä" ja "lopputulee".

Mulla tuli just kauhea ikava mun aitia.

[q]-Santtu-, 6.9.2007 13:52:
---
Lyylikki, 6.9.2007 13:48:
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti

---

Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*
[/q]

Joo estetty on. Hahaa onneks mä saan vaikuttaa siihen mitkä sivustot suljetaan meillä. Kiva kun ylläpito kyselee välillä, suljetaanko http://www.xyz.com jne. Joo eiku kiinni vaan, ei kuulu meidän alan sivustoihin tai työtehtävien hoitoon Jos ne joskus ehdottaa mulle tärkeiden sivustojen sulkemista, niin vastauksen voi arvata

[q]-Santtu-, 6.9.2007 13:52:
---
Lyylikki, 6.9.2007 13:48:
Ilmeisesti meidän virman verkossa on vikaa, koska ei työkaverillakaan kuulemma toimi. Ja kaikki muut sivut toimii moitteettomasti

---

Teidän firman verkossa on todennäköisesti estetty nettimeilien käyttö, kuten esim. meillä ainakin. Joitakin muita sivuja myös estetty, kuten MySpace.. Sitä odotellessa että joku aamu klubbari ei toimi*pökr**nauru*
[/q]

Yhessä mestassa kyylämulkku pomo blokkas klubitukseen pääsyn mun koneelta (ei eka antanu hommia ja sit ei ees huomauttanu mun surffailusta vaan 'stealthisti' blokkas sen). Urpot vaa käytti kiinteitä IP:tä joten otin seuraavan vapaan IP:n käyttöön koneelleni ja se idari vaan jatko niiden blokkaamista kunnes ilmeisesti anto olla. Ei tosin koskaan maininnu mulle mitn, vitu brainiac

-M

Ahdistaa jo nyt huominen iltavuoro.

Eilen illalla alkanu mahakipu jatkuu edelleen.. syöminen vois auttaa mut eka pitäs selvitä tän masun kanssa kauppaan ostamaan jotain ja saaha ne vielä alas kun ei tän kivun takia tee mieli mitään

[q]H3li, 5.9.2007 19:26:

as dull as a bag of mice.
aivan mitäänsanomaton jamppa. et missannu mitaeaen.
[/q]

ok, hyvae tietaeae!!

muoks: ja mul on nälkä... viel hetki et pääsee kotio

Kipeenä. Piti ottaa saikkuu töistäki : (

Nuoret, kuolleet ihmiset ja niiden omaisille tylyttäminen Aint my day.

Vähän liikaa heittää ajatukset väärään suuntaan tällä hetkellä...

Näin taas todella ikävää unta jäi jotenki surullinen fiilis kun unessa kuoli yksi sukulainen... inhottavasti asia pyörii mielessä.

v ä s y t t ä ä Talvi tulee kroppa reagoi, tartteis nukkuu varmaan kellonympäri et ois joskus virkee

-M

Perkeleen selkä

O