päivän :(
kakarat mölyää.
onpas ihan vitun tylsää
näemmä nyt sit kohta alkaa tirinät ja rinnanpuristus.
[q]NextAce, 5.2.2007 16:26:
Joo, hyvimpä osasin taas lukee viestit loppuun.
[/q]
Epäselvät virkkeet ja käsittämättömät aasinsillat ovat tavaramerkkini *PLUT*
Taas työhaastattelu paikkaan mikä ei vois vähempää kiinnostaa
Ärrr! Väsyttää ja päähän sattuu ja nälättää koko ajan. Pitää tehä koulujuttuja vaik mieluummin roikkuisin esimerkiksi ylösalaisin ikkunasta räntäsateessa. Esseen kirjottaminen tuntuu ihan pitkältä ja tuskalliselta oksentamiselta.
Oliskin näköjään ollut aamulla tentti.. Empä ollu merkannut kalenteriin ja missasin sen sit.
[q]illusia, 29.7.2008 19:52:
Unohdin toimittaa verokortin ajoissa töihin! Hei hei palkka 1,5 vuodeksi! On kirjaimellisesti köyhää olla idiootti.
[/q]
ne vetää nyt 60% mihin saakka vai mistä lähtien?
Isä kuoli iltapäivällä.
Godspeed...
fakin kipeä haba ei ota hellitäkseen jo muutamaan päivään, ja särkyvoide näyttäis vain pahentavan asiaa(O_o).
töihin pitäs lähtee...
ei jaksais..
Töissä suurin osa pois, ja mulle jätetty kasa ihan epäselviä hommia joista ei oikein tiedä mitä tekis. Niinpä siis surffaillen tää päivä neljään asti
Bägi on hukassa.
Tutustuin näemmä taas jo viikon sisään jokakesäiseen vironreissun jälkeiseen tuttuun:pakokauhukänni. Lähti siitä et huomas kerrankin taas nauttivansa ja ihmettelevänsä luontoa ja maisemaa jonka on tuntenu 26vuotta ja sit kohta meinaaki pärähtää paniikki päälle. Kai se on tajuttava että ei se alkoholi oo oikeen jees juttu kuitenkaa vaikka se tinaus onki niin kivaa =P
Järkyttävä vitutus ja stressi, voi prkl.
ukko tinannu 2-3päiväs ittesä sekä fyysisesti että henkisesti hajalle. kiinnostaa taas joo kuunnella sen tunnontuskia ku itekki pitäis lähtee radalle ja paha olo toisen puolesta on päälimmäisin fiilis täl hetkellä.
no nyt se on korjannu kalialla ja kossuvissyl ja nyt saa kuunnella taas sen kännistä horinaa kui hieno mies mä oon.
onpa yksinäinen ja paska olo
[q]*jasmine*, 6.12.2007 20:03:
onpa yksinäinen ja paska olo
[/q] koitahan jaksaa...
onpa tavan kökkö fiilis itelläkin
aaaaaaaaaaaaaaargh!!!!
en oo koskaan tavannu yhtä ärsyttäviä, laiskoja ja asennevammasia tet-harjottelijoita kun täällä nyt on pyörimäs. kunnon paris hilton ja nicole richie.. miespuolisia vaan.
jönssi ja dille.. *toktok*