päivän :(

Back to häröily O

kurkku kipee ja muutenki ihan kökkö fiilis
ja autoki näköjää meinaa hajoilla :(

Tänään olis parin viisurin poistoleikkausta ohjelmassa.
Ja onneksi pelkään vaan ihan vitusti hammaslääkäriä:S

Töissä hajos serverikone eikä nyt voi tehdä mitään muuta kuin surffailla. Kaiken lisäksi mulla olis tänään tosi kiire, kun pitää saada muutospäivitykset pohjakuviin ja ne kuvat eteenpäi muille suunnittelijoille. Kaiken lisäksi joudun lähtemään jo yhdeltä kun pitää mennä tekemään vuokrasopimus kämpästä!

mut se tietty kuuluu tonne päivän :) -osioon.

Ainiin, ja tosiaan on kauhea FLUNSSA.

Työpäivät, jotka varsinaisen työajan jälkeen jatkuvat himassakin, ja periaatteessa siihen asti kun aivot ja silmät eivät enää jaksa ja uni vie voiton.

vasen puoli naamasta turvonnut viime yönä aika uhkaavasti*nyyh*

Elämäni pahin krapula-ahdistus menossa. Eikä oo ees krapulainen olo. Pitäis ehkä miettii oikeesti että kannattaako enää juoda. Ajatus ei kulje, pää täynnä kymmeniä ylikaoottisia ajatuksia ja tuntuu että kohta kattila keittää ja tulee savua korvista.

*tuut tuut*

[q]wiwi, 22.8.2007 14:49:
Leikkasin eilen pitkät hiukseni pois. Tuntui hyvältä idealta, vaan ei tunnu enää. Olen tylsän ja epämiellyttävän näköinen ja kyrsii nii, etten pysty siivoamaan vaikka pitäisi.

Taloyhtiön pesukone on edelleen hajalla ja vihdoin ja viimein pesemäni koneellinen pyykkiä on kuivunut koko yön kaatosateessa parvekkeella.
[/q]

Aina saa pidennyksen mun tukka on jotain 4cm niskasta ja siihen lätkittii vähä teippipidennystä, nyt voi taas hetken olla pitkätukka (ainaki osittain) ja ku alkaa kyllästyttää voi ottaa pois ja olla lyhyt tukkanen KUINKA KÄTSYÄ !

voihan helvetti että on taas veto pois, viikonloppu oli taas pakoa arjesta ja meni hienosti, mutta nyt syö taas arki ja elämä vituttaa tuplasti...perkele.

samana päivänä ku tuun Suomeen olis täällä
Hawtinin keikka :/

[q]kottarainen, 26.8.2007 21:54:
Huomenna pitäis mennä töihin ja en tiedä millä mielellä sekin tapahtuu, kiitos limaisen duunikaverin joka yritti väkisin pussailla, tarrasi kiinni ja ehdotteli yhden yön hurjasteluja yökerhossa eilen. Vaikken mä tehnyt muuta kun kielsin jyrkästi moneen otteeseen osallistumasta mihinkään sen sähläyksiin, jotenkin nolottaa hieman etukäteen kaverin kohtaaminen. En tosiaan tiedä kuinka mun pitäis siihen enää suhtautua*uuh*
[/q]

Kantsii varmaan käydä homma läpi kun alkoholi ei oo kuvioissa. Jos ei auta niin homma julkiseks työntajan ja muiden työntekijöiden tietoon tai kiristystä peliin

Tyhmyyttäni känniääliöin perjantaina sillä seurauksella, että kännykäni kastui drinkkiin ja meni tilt... Kaikki numerot hävis, samoin mun kalenterimerkinnät... Toivottavasti en unohda nyt mitään tärkeää menoa ym... Onneks mulla sentään on Soneran parempi turva vakuutus, et saan puhelimen ehjäks (tai uuden puhelimen) ilman oma vastuuta, tosin ties kauanko siihen taas menee...*känni**släp*

[q]T-Justice, 24.8.2007 14:50:Rakkaat pikku marsuni lopetettiin tänään pitkällisten ja kroonisten sairauksien johdosta, on tää elämä vaan välillä paskaa! *uuh**nyyh*
[/q]

Saanko udella mikä vaivasi? Omia mennyt erinäisiin sairauksiin ja komplikaatioihin 3 aikuista ja 4 poikasta.

Q-edit

Ihana herätys puolisen tuntia sitten. Naapurin äijjä karjuu kuin leijona tuolla pihalla kun niiden koira kierii vesilammikossa. Ukkonenkin pitää siihen meteliin verrattuna pientä ääntä. Näin se loma alkaa...*poks*

:( Hyvä hemmotteluviikonloppu meneillään. Upeeta.

siis voi vittu *dissaa**dissaa**dissaa*

Se, että ison työmäärän takia "joutuu" istumaan päivät pitkin töissä, välillä niin ettei ollenkaan ehdi edes lounas- tai kahvitauoille, ja sitten on alkanut olla niin että on iltaisinkin pakko istua noitten keissien kanssa. (Aivot päivystyvät jatkuvasti ongelmanratkaisu-modessa, vaikkakin kun samanaikaisesti on hoitamassa muitakin asioita. *justjoo*) No, onhan vielä niitä jokapäiväisiä, muutamia tunteja, kun treenit valtaavat jopa ajatuksetkin, ja aivot pääsevät lepäämään - ainakin hetkeksi.

Elikkä takaisin noitten HE:ien ja random-asiakirjapinojen ääreen.

[q]Super-Kerttu, 23.8.2007 12:25:
---

Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...

Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!
[/q]

Itsellä on ainakin todella outo fiilis kun katselee ketä tahansa jengiä about missä vaan. Ihan älyttömän vanha olo. Kaikki tytötkin, jotka on söpöjä, paljastuu ihan liian nuoriksi

Ärsyttävää olla henkisesti 17wee :D

Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*

O