päivän :(

Back to häröily O

Mulla on ollut jotenkin älyttömän paska tuuri tässä muutaman päivän sisään

Sunnuntaina vaihdettiin renkaita ja keskisormi jäi momentin ja aluvanteen rakosen väliin. Tulos: Koko sormi sinisenä, järkky kipu, kynsi tod. näk. katkennut vielä tossa sisäpuolella niin kun se työntää tota kynttä pois niin lähtee sitten kynsi kokonaan irti aikanaan. Eikä tolla nyt pysty oikeen edes kirjoittamaan näppiksellä kun sekin jo sattuu liikaa.

Eilen päivällä mulle soitettiin ja sanottiin etten saanut hakemaani työpaikkaa Dellille Vitutus oli suuri.

Eilen myöhemmin sitten kuorin yhtä johdonpätkää tietty siihen tarkoitetuilla välineillä eli lihaveitsellä (*justjoo*) joka on muuten terotettu sellaiseks että vetäsee paperinkin ilmasta kahtia. Lipsahti tietty ote ja melkein puolet peukalosta jäi roikkumaan nahan varaan. Tuntu että verta tuli varmaan puolisen litraa ja taas ihan järkky kipu Ei voi tietty peukalolla tehdä enää vähään aikaan mitään.

Tämän jälkeen vielä en luovuttanut projektissani mihin olin tarvinnut kyseistä johtoa vaan purin hammasta ja jatkoin. Kyykistelin ja yhdellä kädellä ja säätelin johtoa joka loppuen lopuksi menikin sinne minne halusin. En tietty muistanut että mulla oli ikkuna auki ja kun siitä sitten pomppasin pystyyn niin ikkunan karmi pamahti täysiä takaraivoon... Jee jee. Tosi kiva tunne *sydän*

Noh yöllä sain kuitenkin pimppii niin ei haittaa tollaset pikku jutut :D

[q]anthocyan, 4.11.2008 19:40:
Ikävä entisiä aikoja...
[/q]
Sama Pitää yrittää vaan asennoitua luomaan uusia, parempia aikoja. Muuten ei tuu mitään..

Tuli ihan perkeleen iso sähkölasku! Miten tää on mahdollista?

Yksin kotona :(.

Perhana sentään sain kunnon haavan kitalakeen imeskelemällä kovia karkkeja ja sattuu kivasti.

Koko perhe kipeenä

Onpa kivaa. Hammaslääkärissä hajos laitteet kesken operaation -> 3 lisäkäyntiä hamassa tulevaisuudessa. Lisäks ne kerkes puuduttaa multa suunnilleen puol naamaa niin, että mm. vasen silmäluomi ei toimi -> silmä vuotaa koko ajan.

No, toisaalta, onpahan työpaikka ja ilmatkin lämpenee. Vielä...

booooring, blaa-blaa

Vidduh, just saadun tiedon mukaan meni viikonlopun suunnitelmat mönkään :E

Nukuin pommiin.*igor*

Flunssa/joku pirun bakteeri ja kurkkukipu :( Ei pääse töihin tahkoamaan ylityörahaa huomenna...

[q]Mark, 13.9.2007 09:07:
On ITSEKÄSTÄ haluta lapsia vain sen takia että haluaa niitä.
[/q]

Joo, on. On myös itsekästä ostella kaiken maailman plasmatelkkareita, citymaastureita ja katsoa tarvitsevansa hyvään elämään 200 neliön kämpän kahdelle ja siihen uuden sisustuksen vähintään viiden vuoden välein. Tän lisäksi noin miljoonaa muuta asiaa voi ihan oikeutetusti kutsua itsekkäiksi. Ihmiset on kuitenkin ihmisiä ja omat tarpeet sekä täysin piittaamaton hedonismi ajavat nykyarvoissa epäitsekkään käytöksen ohi. Se on sääli, mutta niin se vaan on. Ihmisten muiden "rikosten" ohella tarve suvun jatkamiseen on sieltä pienimmästä päästä.

Jos me kaikki haluttaiskin vaan pari lasta jonkun eikä paljon, muuta niin hyvin olis asiat sekä meidän että kotiplaneettamme suhteen.

ensimmäistä kertaa todella pelotti työmatkalla, toivottavasti tulee pian talvi, paljon pakkasta ja lunta niin ne narkit tokoinrannasta häviää suurimmaksi osaksi h*lvettiin.

muutenkin todella kiireinen ja vmäinen päivä tiedossa töissä yläkerran "viisaiden" vuoksi*dissaa*

haluan kotiin.

[q]Super-Kerttu, 13.9.2007 09:05:
Mä peräänkuulutunkin tässä ihmisten vastuuta. Oli mullakin vauvakuume 22-vuotiaana.. Ja mielestäni olisin ollut valmis silloin hankkimaan lapsen.. En kuitenkaan hankkinut, mutta uskon, että olisin jo silloin ollut oikein hyvä ja vastuullinen äiti.
[/q]

Niin mäkin peräänkuulutan ihmisten vastuuta. Ylikansoitus on aika vakava ongelma minkä seurauksena maapallo tuhoutuu ja kaikki kuolee. On ITSEKÄSTÄ haluta lapsia vain sen takia että haluaa niitä. Ja turha fleimaus sikseen, ei mulla muuta, kaikki sikiää kun niin haluavat enuff said :)

-M

Crap aye dae at work, bollocks.

[q]lostgone, 12.9.2007 21:49:

Minusta pitäisi pyrkiä siihen, että raskaana olevat naiset sijoitetaan lämpimään nestesäiliöön 9 kuukaudeksi ja ruokitaan niitä letkulla. Näin stabilisoidaan niiden tila riittävän turvalliseksi mahdolliselta elämältä, koska se on kautta ihmishistorian ollut vaarallista tälle lajille.
[/q]

kuulostaa suunnitelmalta

ristus et on lihakset jumissa, tanan flunssa yrittää pukkaa läpi :(

[q]Hyzenthlay, 11.9.2007 17:48:

..ihan uutta tietoo ainakin mulle, että tollanen jotenkin haitaks olis
[/q]

myös mulle, ei mua ainakaan varoteltu mistään melusta raskausaikana
(siis mistään "perusmelusta", eikä myöskään hippaaminen ollut kiellettyä)
no mut nää jutut muuttuu koko ajan, saihan 70-luvulla viel polttaa x määrän (en muista kuinka monta, tais olla yli 5 kuitenkin) tupakkaa päivässä ilman että siitä oli sikiölle haittaa
(luki vaan jossain kaksplus-lehes joskus)

[q]Janisa, 11.9.2007 18:32:

Totesitte itsekin etta sikio kuulee aidin aanen (ymmarrettavasti, koska on kehon sisalla...), kuulee lauluja, tunnistaa mahdollisen isan aanen ja muita aania ymparillaan. Jos sikio kuulee jo tallaisia "normaalilla" aanensavylla puhuttuja lauseita/lauluja yms. niin kylla silla on aikamoinen pauke siella masussa bileissa vaikkakin taka-alalla oltais.

Kukin tekee tavallaan, mutta niinkuin Sune totes: se raskaus kestaa VAIN 9 kuukautta enka ainakaan itse nae asiassa yhtaan syyta etta sinne raflaan pitaisi sina aikana raahautua.
[/q]

juu, ja taisin myös todeta että sikiö kuulee vaimeasti ulkoapäin tulevia ääniä...
esim. sen jos joku höpöttelee suu kiinni masussa ni tällassia kuulee, en mä oleta et se sikiö kuulee kaiken minkä mäkin kuulen...
ja tottahan se sit äidin äänen kuulee ja tunnistaa, ja niitä laului kans (koska on kehon sisällä)

tosin en omasta sikiöajasta muista, joten en mee vannomaan

siis kuinka kovaa kuulee ja mitä...

ja mietityttää edelleenkin se, et kuinka kova melu on sit sikiölle haitallista...!?

mun lapsilla on ainakin ihan normaali kuulo ja kumpikaan ei oo syntynyt keskosena vaikka onkin altistunut raskausaikana bilemelulle... eli: mikä on sitä haitallista melua???

O