päivän :(
allergiakausi alkoi virallisesti tänään
henki ei kulje, nenä tukossa, silmiä kutittaa...
Isi.
jos jatkaa sitä eilisen juttu niin mä jopa joudun tekemään kaikki omasta rahasta koska joku tosi fiksu nainen ei ottanut kaskoa sille"eikä sen auton ka vois tapahtuu mitään kummalista"*toktok*eikä autovarkaus kuuluu kotivakutuden piirin*poks*Mahtava....
nyt taitaa olla taas se aika ku mikään ei mee niinku pitäis
eka serkun mummo (myös mulle tuttu) jättää tän maailman
sit miro peruuttaa auton puuhun, joka oli menos vaihtoon (oli)
no se menee la korjattavaks (uleeta) mut mulla ei oo viikkoon autoo käytös vaikka just ens viikolla oikeesti sille ois käyttöä
työmarkkinatukeen tuli maksukatko opiskelujen vuoksi, oma selvitys työkkäriin huomenna (lautakunta antaa hyväksyvän päätöksen [menee 4 viikkoo about] mut silti se pitää kierrättää siellä lautakunnan kautta, lahti ainut kaupunki jossa toimitaan näin) *toktok*
meille on rantautunut laattatauti, ihmettelinki miks outo olo, miro jo yrjöilee
lenssu kestänyt jo yli 3 viikkoo
+ et uleusvloppu h3lin luona taitaa olla nyt peruttu, ei viiniä ja carcassonnee
vittumitäpaskaa!!!!!
muoks: enhän mä näis olois mihkään työkkäriin pääse lähtee käymään, ja se lappunen pitäis eka hakee siltä opelta... yyyyyyh, seki venähtää *itkuraivoil*
Joskus vois olla vaikka pirteekin .. vituttaa ainanen väsymys ..
hirvikärpänen korvassa ei tunnu yhtään seksikkäältä...! prkle... tympeitä pikku paskoja... huomenna tk kutsuu...!
Pitikin nyt sitten tässä välissä tulla kipeäksi. Tänään on yhtäkkiä alkanut nokka vuotamaan, aivastuttamaan ja päätä on särkemään aamusta asti.
muoks: kauhee huoli läheisistä...
Topikeissa ei ole oikein mitään aihetta, jota kiinnostais seurata.
Täytyy sit kai keskittyä vain ja ainoastaan työhön ilman virkistyksiä.
jep :(
[q]DJ Rx, 24.9.2007 21:31:
siis voi vittu et on tylsää prkl
[/q]
pelaa taskubilistä ^_^
[q]NiMo, 25.9.2007 19:54:
kaipaa niin jotain muutosta...
[/q]
You are not the only one. Veit sanat suustani! Oon juurikin tata pohtinut viimeset pari paivaa...
[q]inneah, 24.9.2007 17:34:
---
sts, 24.9.2007 17:05:
Suomi on taas menettänyt yhden loistavan ihmisen ja mahtavan muusikon :/
---
Kuulin myös äsken :( en tuntenut henkilö mutta tuli suru myös
[/q]
edit:
Uhoh, tosi tahditonta, pahoittelen.
[q]sts, 24.9.2007 17:05:
Suomi on taas menettänyt yhden loistavan ihmisen ja mahtavan muusikon :/
[/q]
Kuulin myös äsken :( en tuntenut henkilöä mutta tuli suru
flunssa on vieny mun voimat ja ottaa päähän kun en jaksa leikkiä kian kanssa niin paljon kun tekee mieli vain nukkua.*uuh**nuha**poks*
*uuh**uuh**nyyh*
kaipaa niin jotain muutosta...
Äidillä on aivoaneurysma.*nyyh* Se on just leikkauksessa ja oon vaan koko päivän oottanu ja toivonu ja tää on ihan kamalaa.*uuh* Ainoa hyvä puoli tässä asiassa on, et ilmeisesti tuo ei kuitenkaan onneks ehtiny vuotamaan vielä. Se on vasta 44-vuotias, ei sille pitäs mitään tollasta tapahtua!!! Varsinkaan kun se on muutenkin kokenu ihan liikaa vastoinkäymisiä. Leikkaus on kestäny jo jotain 6h enkä mä yhtään tiiä onko se hyvä vai huono asia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709276640356_uu.shtml
tulee kyl tosi paha mieli ku lukee tollasta
Ahdistus...päätä särkee ja nukuttaa. :(
OPN ei edisty. Ei jaksa. Voi kakka.
:(((
[q]Lucifer Inc , 1.10.2007 10:20:
pakko lähteä käymään lääkärissä, ku niska jumittuu kokoajan enemmän, eikä päätä voi kääntää mitenkään ilman että sattuu niin saatanasti :(
[/q]
Sä oot just tommonen jäykkäniska!
Edit: ;D