päivän :(
Näyttääpi siltä et kela on hukannu mun hakemuksen ja noin 2 kiloa liitteitä. Meni sitten viikko niidenkin hommaamisessa. On suhteellisen suuri kyrpä otsassa. Toivottavasti ne paperit löytyy jostain.
Tästä tulikin sit päivän :) Paperit löyty vaimon nimen alta.
ei oikeen taas kiinnosta mikää, varsinkaan olla täällä töissä kuuteen asti perjantaina. Ja viel ku sama paska huomenna 22-06. VIDDU
nii ja sit tää oma päivän :(
tulin äsken kotiin päijät-hämeen keskussairaalalta...
sellaista pikkuihmistä, jota on niin toivottu ja ootettu, ei sit ollutkaan
on tää maailma vaan niin epäreilu
on niin paha olla serkun vuoksi
on vähän sekava olotila
ainii ja outoo on viel se, et näin noin viikko sit unen jossa olin raskaana, ja sit ku ois aika tullut synnyttää, mitään vauvaa ei ollut
ja mä en koskaan nää raskausunia, ellen sit ite oo raskaana... hämärää
[q]H3li, 12.10.2007 10:20:
mä vihaan lunta!
[/q]
mä kans iyyyyy!!
[q]H3li
aamul ku olin lähös kouluun ja krapasin autoo, niin siinä ikkunoita harjatessa auto päätti lähteä liikkeelle- ilman mua!
sit mä panikoiduin -kun olihan mulla se poika siel kyydissä kuitenkin- ja olin ottamassa vauhdikasta juoksuaskelta.. TÖMPS. Vedin lipat sinne lumiselle (lue:märälle) nurmikolle ja jouduin klinkkaamaan loppumatkan päästäkseni kyytiin.
horror!
Sit en muista mitä tein, mut auton sain sammutettua. Ihmettelin miks nenässä jyskytti, mut tais tulla niin kova tälli tohon häntäluuhun. Hetken siinä kärvistelin ja huohotin, sit kävin vaihtaa kuivat housut jalkaan ja läksin kouluun.
Mut olihan siin penkil kuitenkin semmoin märkä läntti, mis olin istunut, nii ettei se vaatteiden vaihto kummemmin auttanu.
[/q]
hahaha, vähän oon tääl repeillyt ku kuvittelen tota tilannetta
ja kerroitkin sen niin elävästi
[q]H3li
mä vihaan lunta!
[/q]
mä kans iyyyyy!!
Feilasin harjotuskokeen kun en osaa pilkkusääntöi
:´(
Taivaalta tulee lunta, enkä oo saanu vaihdettua vielä nastoja alle, enkä nyt pysty vaihtamaan niitä. Saapi nährä, mistä ojasta sitä itsensä tänään löytää. Tyhmätyhmätyhmä. *toktok*
Vitun julkinen liikenne.
[q]*jasmine*, 9.10.2007 21:46:
mulla ei oo ikinä ollut näin paha olla kun nyt. tää on jotain ihan kamalaa.
[/q] tiedän tunteen
mullakin on pitkästä aikaa tosi paha mieli...
[q]*jasmine*, 10.10.2007 10:25:
tää flunssa ja olo vaan pahenee *uuh**nuha*
[/q]
sama juttu
Tulin sitten ihan turhaan kouluun tänään (tämä siis tarkoittaa 120km turhaa ajoa). Ekat kaksi tuntia on maailman turhimmasta aiheesta ja kaikki muu tältä päivältä on peruttu. Pitäis mennä hommiin klo. 16, mitäköhän sitä keksis siihen asti.
Oisin voinu nukkua vaikka kybään, 6:30 heräämisen sijaan.. x100
tosi rankka työpäivää*uuh*
Kolmen tunnin yöunet*nukkuu*
Ei vois päivä paljoa huonommin alkaa Kastuin ihan läpimäräks työmatkalla - bussipysäkillä (jossa ei ole katosta) vettä tuli melkein vaakatasossa ja kävelymatkalla pysäkiltä töihin autot lennätti kahden metrin kaaria vettä jalkakäytävän ylitse
Nyt on kengät märät, sukat märät, housut märät, ja neuleen ja t-paidan vasen hartiakin pääsi kastumaan takin lävitse
Katotaan kuinka äkkiä pääsen saikulle kiitos tän.
Edit: nii joo, nyt ei ois varaa sairastua, mul ois huomenna hammaslääkäri ja se on yhtä tuskaa jos on esim. nenä tukossa
Edit2: laupas samarialainen työkaveri tarjos kuivan t-paidan ja kertoi että meillä on pukuhuoneiden luona kuivauskaappi, eli laitoin sinne kaikki paitsi housut ja kengät - housut on nopeasti kuivuvaa matskua ja kengät täyteen paperia ni eiköhän neki kuivu
Ostetaan elämänhalu!
Firman kahden päivän risteily ja Laserpoint päällekkäin.. Tottakai .. prkl prkl
Pikku joulutki meni ketuiks ku taas oli jutut päällekkäin Kyllä osaa olla kehnoo tuuria
kurkku semikipee
Mulla meni äsken päivä vaan niin pilalle.
Joo.*senkin*
Unohtu delfiinikoru kotiin Orpo olo ilman sitä...
Jos joku osaa pysäyttää ajan, mut tehä sen niin että mä kuitenki pysyn liikkessä ni saa ilmottautua.
Vittu.