päivän :(
Ihan hirmuisen ikävä Tainaa.
Mun on pakko päästä talvella käymään Dubaissa.
Asiat.
[q]Jago, 3.10.2007 15:08:
---
MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
---
kandee ostaa sitä kaikkein eniten vaalentavaa ja pitää se päässä siihen asti kunnes näkee selkeesti että hiukset on valkoset. Vaikka joutuisit pitämään sitä päässä 2h tai sitten kannattaa ostaa sitä varastoo varapaketti, jos ei ekalla onnistu(se on ihan järkevää vaikka kokeilisikin tolleen miten eka ehdotin)
[/q]
Hellävaraisempiakin tapoja on tehostaa värin vaikutusta, riippuen toki väristä mutta esim lämmön karkaamisen estämiseksi vuorata pää jollain :D Tämä on käsittääkseni myös syitä siihen miksi usein alkupää on vaalea ja loppupää kusitukka. Loppupeleissä kenenkään kuuppa ei tykkää pidemmän päälle kahen tunnin syövytyksestä ysiprossasella hapettimella
Edit:Myöskään noiden aineiden toiminta-aika ei useimmitenkaan ole mitään kahta tuntia vaan monilla hiipuu vähän just sen suositellun ajan jälkeen :)
[q]MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
[/q]
[q]sapeli, 3.10.2007 16:57:
---
Jago, 3.10.2007 15:08:
---
MiLindiNi, 3.10.2007 04:21:
ostin vaalennus aineitta hiuksille kaupasta, eilen kun sain ne sitten lopuksi pestyä pois.... VITTU OON PORKKANAPÄÄ !!!! vaalennuksen nimi on kumminki: kirkas helmenvaalea 10.2
---
kandee ostaa sitä kaikkein eniten vaalentavaa ja pitää se päässä siihen asti kunnes näkee selkeesti että hiukset on valkoset. Vaikka joutuisit pitämään sitä päässä 2h tai sitten kannattaa ostaa sitä varastoo varapaketti, jos ei ekalla onnistu(se on ihan järkevää vaikka kokeilisikin tolleen miten eka ehdotin)
---
Toi tosin on aika murhaa hiuksille, mut kasvaahan niitä aina lisää Vai kasvaako?
[/q]
Hiukset ja päänahka kyllä kärsii siitä, mutta en mä nää miten sen aineen pitäminen päässä 2h voi erota terveysvaikutuksiltaan siitä, jos sinne laitetaan 4kertaa blondausaineet ja annetaan niiden olla 30min per kerta(paitsi että jälkimmmäisessä tapauksessa ne on vahvempia, joten ne kuluttaa enemmän, mutta saa ehkä sen nopeemmin tehdyksi)
blondatessa kannattaa kanssa peittää pää pussilla ja ehkä lämmin pyyhe siihen viellä, jotta se blondari ei kuivuisi ja koska se toimii lämmön kanssa(muistaakseni silleen mulle on opetettu)
Kuulin yhden ikävän uutisen lisää, yks tuttu on murtanut työtapaturmassa lantionsa. Tää on ihan hirveetä, kun lähipiirissä on ihan lähiaikoina sattunut tosi paljon kaikkea kamalaa.*uuh*
Poistettii kaks visarii vasurilt tänää..alahammas leikattii ja ylärevittii...ja ny alko v*tunmoiset kivut...
taas flunssa, noh kerkesin ollakkin jo 5 päivää terveenä:(
[q]anniharha, 1.10.2007 21:35:
Anteeksi mega-avautuminen, vituttaa vaan niin maan perkeleesti.
[/q]
No jos on noin paljon vialla, niin pitkä tarinahan siitä tulee :)
[q]Avernian, 1.10.2007 21:06:
---
Tulevana opettajana pakko kysyä tarkennusta. Mitä kävi?
[/q]
Pitkä tarina, mut pääpiirteittäin seuraavanlainen kuvio: amiksen vaatetusala, yo-pohjainen linja, opettaja vaihdevuosissaan haahuileva täti-ihminen, jolta puuttuu luottamus itseensä ja oppilaisiin. Saadaan järjestettäväksi messuosasto ja vapaat kädet suunnitteluun. Opettajalla ei ole tippaakaan ymmärtämystä projektitoiminnasta, eikä kykyä kuunnella lauseista kuin irrallisia sanoja, joiden perusteella menee muodostamaan täysin omat käsityksensä. Tyrmää kaikki opiskelijoiden tekemät suunnitelmat, säätää edestakas mielipiteissään, puhuu ristiin ja selittää muille opettajille omiaan. Kun luokkalaiset yrittää saada pakettia pysymään kasassa, se ottaa vuorotellen puhutteluun ja äpisee omiaan. Mut valittiin luokan keskuudesta projektin äänitorveks, sain haukut etten ole kuunnellut muiden mielipiteitä ja oon vaan ajanut omat ideani läpi (- oikeasti yksikään esittelemäni asia ei ollut mun oma idea, vaan olin käskystä oli kasannut koko luokan mielipiteet yhteen ja yrittänyt saada opettajan tajuamaan pointtimme). Toinen tyttö teki omalla ajallaan ison yksityiskohdan projektiin, opettaja sotki alkuperäisen version ja vaati tyttöä tekemään homman uudelleen, tyttö kieltäytyi. Opettaja jätti hänet puhutteluun aloitusrepliikkinään "Mitä henkilökohtaista sinulla on minua vastaan?"
Toi on vain pintaraapaisu. Opettajamme on myös mm. kieltänyt säädöksiin vedoten tuomasta omaa kameraa kouluun (ja mikähän laki se oli mikä sen kieltäisi?), vaati messuille tulevan powerpointin valokuvissa esiintyviä allekirjoittamaan sopimuksia, joiden sisältö ei liipannut läheltäkään aihetta (ja mikähän laki kieltää, että kuvattavan suullinen suostumus ei riittäisi kuvien yhden päivän esilläoloon?) jne. Ammatillisissakaan opinnoissa ei ole paljoa kehumista; esimerkiks mua opettaja kielsi tekemästä oman työliivini takkiin vuoritusta, koska se olisi liian vaikeaa. Käyttipä vielä argumenttinä lausahdusta "Tee nyt näin, edes opettajan mieliksi!" Voi jumalanvittupersesaatana 1)itseni mieliksi mä omat vaatteni teen, 2)eiks meidän kuulukaan tehdä haastavia juttuja joissa vois jotain oppiakin ja 3)mä oon ehkä pari kertaa ennenkin tehnyt vuorituksia jos johonkin
Kaiken tän messu- ja muun häslingin seurauksena ainakin yks päätti jo lopettaa koulun. Itse kukin harkitsee siirtoa, ammattiauttajalle avautumista tai koulun räjäyttämistä. Suurin osa on heittäytynyt mitääntekemättömiksi. Rinnakkaisluokan opettaja haukkuu luokkalaisiamme koko porukan edessä oman opettajamme kertomien versioiden jäljiltä. Ihmiset hankkii hammaslääkäriaikoja, sairaslomia ja opoaikoja saadakseen jättäytyä pois edes hetkeksi kerrallaan.
Että älä huoli, vaikka susta tulis kuin huono opettaja tahansa, niin kyllä susta tulee parempi kuin tuosta meille langetetusta :D
Anteeksi mega-avautuminen, vituttaa vaan niin maan perkeleesti.
Toihan nyt on ihan paskaa. Ootko ajatellu vaihtavas koulua?
Vaikuttaa siltä, että pitkästä aikaa tulee huonosti nukuttu yö*hmph*
Yleensä näitä viellä tulee peräkkäin useita*uuh*
Harmillista senkin takia, että tällä viikolla mulla on iltavuorot, eli aikaa päivällä hakee toista duunii ja mennä haastiksiin ym, mutta jos oon super väsynyt en tuu olemaan sellasella mielentilalla että en tuu saamaan mitään aikaseksi*uuh*
voi vittujen kevät ku on urpoja tehtäviä taas koulus vaihteeks, noh välil näin *toktok*
[q]Jago, 1.10.2007 10:52:
Pitää lähtee duuniin jossa on pomo ja ravintolapäällikkö molemmat.
Heesus että mulla kihisee jo valmiiks.. Just nyt tekis niin mieli ilmottautuu sairaaks kun tiiän että tänään on päivä jolloin kaiki kärsii pomon huonosta organisointitaidosta, mutta mä eniten, koska mä saan tehdä kaikki työt niiden korjaamiseks*igor*
[/q]Jei. mut lähetettiin asioille ja muut siivos sillä aikaa*pepsodent*
Tänään siis päivä meni aikalailla siinä kun juoksin ympäri stadii hyvää musaa kuunnellen*joo*
Tosion nyt viellä 6h normiduunii päälle*uuh*
Ensimmäinen virallinen lomapäivä alkaa ihan vitun hirveellä ahdistuksella. Järjetön kiire tehdä juttuja vaikka eilen ei ollu mitään hätää. huahh.
Ei jaksais kiinnostaa mikään.
Yleensä ulkoilu takaa kohtuu hyvät yöunet ainakin oman kokemuksen perusteella, mutta tänä menneenä viikonloppuna se ei näyttänyt pitävän paikkaansa. Hyvien syyssäiden saattelemana tuli oltua ulkona aika paljon, mutta oon silti nukkuna aikas huonosti ja heräilly vähän väliä ja nähny pääsääntösesti painajaisia
[q]Jago, 1.10.2007 14:48:
Tosion nyt viellä 6h normiduunii päälle*uuh*
[/q]
Vielä 6h?
Pitää lähtee duuniin jossa on pomo ja ravintolapäällikkö molemmat.
Heesus että mulla kihisee jo valmiiks.. Just nyt tekis niin mieli ilmottautuu sairaaks kun tiiän että tänään on päivä jolloin kaiki kärsii pomon huonosta organisointitaidosta, mutta mä eniten, koska mä saan tehdä kaikki työt niiden korjaamiseks*igor*
huonosti nukuttu yö.......
revittiin kaks viisaudenhammasta *uuh*. plussaa tässä hommassa on se et sain loppuviikon saikkuu
jotenki ollu tosi masisfiilis koko päivän..