päivän :(
pää räjähtää kohta oikeesti mä inhoon mun elämää
Tuntuu siltä, kun olisin maailman paskin ihminen. Kaikkia pitäis yrittää miellyttää ja oma elämä menee vaan enemmän sekasin koko ajan...
[q]satumetsä, 24.10.2007 14:29:
Molemmat linkit samaan uutiseen.
[/q]
no jopas on hämärää
no nyt on oikein, en kässää miks ei aluks tullut sit tohon toiseen tota oikeeta, vaikka otin sen linkin ku se uutinen oli siin auki
Suomalainen nainen osaa hyvin pilata kaiken. Kun suomalainen nainen astuu kuvaan kaikki menee vituiks.
vähän mä oon huono...
bensa loppu karjalankadulle, just ku olin menossa tankkaamaan
onneks oli kamu mukana ni saatii työnnettyy auto fiksumpaan paikkaan
Voi vittu, voi vittu, voi vittu :(
Mennyt usko Suomen terveydenhuollon toimivuuteen...
oon läde :(
[q]Miinapiina, 22.10.2007 11:01:
mulla on niin paha olla, et oon aivan sanaton
en ois jaksanut aamulla ees nousta sängystä ylös, masentaa niin paljon
sattuu niin paljon toisten välinpitämättömyys ja tyhjät lupaukset,
sanat joilla ei tarkoiteta kuitenkaan mitään...
onks pakko??
[/q]
*uuh**lohduttel**lohduttel**lohduttel**lohduttel*
hävisin just pokerissa 1500usd, lol
[q]KritikaL, 21.10.2007 23:13:
Mun elämä ei ole ikinä ollu näin sekavaa ja paskaa
[/q]
Korjaan. Se muuttu tänä aamuna vielä paskemmaks. Tää pieni ihminen ei jaksa enää tätä.
Duunit masentaa
Oiskohan sittenkin pitäny hyväksyä eilinen
työtarjous toisesta paikasta...
No ehkä ei kuitenkaan...
Syysloma ei oo ku kaks päivää ja himmnee kasa kouluhommia. Onneks huomenna on SÄDE.
Johtoryhmä joka ei nää nenäänsä pidemmälle, huoh... Kannattaa tehdä tyhmiä päätöksiä kuuntelematta vittujakaan, great success!
-M
Tenttiin lukeminen on perseestä. Varsinkin kun kiire olisi kova. Ja se lukemisen alottaminen vasta vaikeeta onkin Joo, eli kirjojen pariin. Ei se itkemällä muuks muutu..
[q]Miinapiina, 22.10.2007 11:01:
-uuh-
[/q]
Mä en haluuuu mennä töihin*grr**nyyh*
[q]Peppi, 16.10.2007 21:02:
Väsymys. Unirytmi niin persiillään, et nukahdan joskus kasin aikaan (paitsi tänään, jee) ja herään keskellä yötä enkä saa enää unta. Nytkin pitäis jaksaa pakkaa, siivoilla ja tehdä ties mitä. Ehkä ryömin vaan peiton alle ja laitan herätyksen neljältä, et ehdin hoitaa kaikki asiat aamutuimaan.
[/q]
Oi, mullekin kelpais jos pääsis nukkumaan kahdeksalta... Sit ehtis nukkumaan ehkä tarpeeks siihen mennessä kun kello herättää töihin
[q]UnityF, 15.10.2007 23:24:
---
Howdy, 15.10.2007 23:18:
Backup on päivän sana
---
Niin on, mä olin suunitellu että ostan tyhjiä levyjä ym seuraavasta rahastani ja tottakai kun olin ajatellu sen ääneen ja suunitellu niin samana päivänä kone sano ittensä irti.
Sen taki tää ottikin niin paljon päähän.
No jotain positiivistä niin saimpahan kaiken turhankin roinan nyt pois koneelta ja nyt kun oon tiedustellu niin kiasta melkein kaikki kuvat löytyy myös mutsin koneelta joten enää musiikki harmittaa mut kyllä nekin kokoelmat saa pikkuhiljaa kasaan. Ompahan tekemistä
[/q]
Ei oo paha hankinta vaiks vähän maksaiski ni ulkoinen kovo, nekin on halventunu aika paljon, kaikki tärkee data hyvä pitää kahdella levyllä. Itelle kävi kans niin ja päättö työ meni kuukautta ennen palauttamista.
Melkein tuli vesivahinko himaan. Tässä tarina: Eilen kun lähdin kotoa niin hanoista ei tullut vettä (eikä tietenkään taloyhtiöltä mitään ilmoitustakaan asiasta*dissaa*) noh yritin ja yritin rämpätä niitä hanoja, ja sitten vessan hana oli jäänyt auki-asentoon. Tänään palasin kotiin niin vessan lavuaari ja lattia lainehti. Paksu matto todennäköisesti pelasti että vesi ei levinny muualle asuntoon. Että näin.
[q]domi, 29.10.2007 11:41:
---
Zeratul, 29.10.2007 11:35:
---
Sankari, 29.10.2007 11:02:
Eikös Zoom playerilla pystyny valitsemaan erikseen ääniraitoja?
---
Enemmän ku hyvä vinkki! Toi avas jo automaattisesti tekstityksen, ja hetken mietinnän jälkeen sain sen ääniraidanki valittua pelkäks japaniks! Oot kyl nimes arvonen sankari ja mun päivän(ja ehkä koko viikon) pelastaja!
---
Ton taitaa myös saada normaalilla Mediaplayer Classicillakin...
[/q]
Mediaplayer classic ei o missään mielessä "normaali". Hyvä softa, mut normaaliksi sitä en kutsuis, koska se ei o vakiotavaraa windowsissa. Tosta saa sen käsityksen.
[q]Zeratul, 29.10.2007 12:09:
---
CM, 29.10.2007 12:03:
Media Player Classic ei ole sama, kuin Windows Media Player
---
Ok, so i fail. Mut sitäki kummallisempaa et ladattuani jo yhen uuden ohjelman annetaan vinkkiä toisesta moisesta joka oletussarvosesti ei oo mulla käytössä?
[/q]
ohjelmia on maailma täys.