päivän :(
Väsy. Ihan hemmetinmoinen sellainen.
[q]pirpeli, 24.5.2007 13:31:
---
Hyzenthlay, 24.5.2007 12:43:
heh, voiskohan sitä ottaa pari rohkasevaa ennen tonne menoo :D
---
Multa leikattiin/vedettiin kolme viisaudenhammasta kerralla ja olin ihan ookoo jo samana päivänä. Tääl on joku ihme viisaudenhammashysteria meneillään. Ei oo kummonen juttu, mutta tietty aika yksilöllistä toi kipu.
[/q]
Arvaa vaan pelottaako mua ku itken jopa kulmakarvoja nyppiessä (josta syystä en siis niitä nypi, vaan leikkaan tai vedän vahalla, riippuu aikataulusta..)
Ei siin sillee, ku ei noi neljä ees satu ku ne kököttää tuol. Ni eihä niit sillo ees tarvis poistaa?
Näpit on vaan ihan jäässä Ärsyttää ku ne o aina näi kylmät :(
Ihan hirvee kylmyystärinä :/ Koko ajan iho vaan kananlihalla ja kylmät väreet menee pitkin kroppaa. En oo voinu ees ottaa kaulaliinaakaan viel pois, fleecestä puhumattakaan.
[q]Optik, 21.12.2007 14:01:
Pöytäkoneesta kosahti TFT-näytön virtalähde
Onneksi on vielä takuuta sentään jäljellä rutkasti, mutta tuskinpa saan uutta näyttöä pöydälle tämän vuoden aikana Pitäs kait jostain kehittää varanäyttö siihen siksi aikaa..
Toisaalta, samalla hinnalla mikä tos ostokuitissa on, sais uuden 22-tuumaisen wide-littunäytön..
[/q]
Mä ehin repeen tälle jo toisaalla :D Mietin, josko sun parisuhtees meni siinä sitten. :D
Mä en oo yhtään terveempi, ja 10 tunnin päästä lähtee kone. Voi korvaparkani
[q]hemuz-, 22.5.2006 15:15:
Mikäs työ se sellanen, missä ei oo taukoi
[/q]
Ravintolatyö, missä osa ihmisistä on saikulla eikä saada tuuraajia, ja jossa on rysä aamusta iltaan
Reija on hiljaa ja väsynyt.
Jää kyl jumpatkin tänään väliin.
Korvassa taas hirvee paine :( toivottavasti ei nyt pahenis.. Ja toivottavasti kaikki ois muutenkin hyvin
Etsin tänää itelleni kenkiä. En vaan löytänyt mistään. Paitsi yhet täydelliset, ihanat, kivat ja kaikkee. Oli viel -50%. Koko oli 38, eikä 39ä ollut enää. EI SIT VITTU, EN OIS HALUNNUKAAN NIITÄ KENKIÄ PERKELE.
[q]Freja, 10.11.2008 10:48:
Okei noni, nyt on kyl tosi iso huoli. Miks ei ystävä vastaa, missä se on.
[/q]
Huh, löytynyt. :)
Yöllinen ukonilma pilasi uneni. Oon sit ollu hereillä kivasti. tai siis pahasti. Ja nyt oon töissä ja väsynyt.
Systerikin lähtee tänään pois ihan muutaman tunnin päästä :(
Lompakkokin jäi kotiin, huomasin sen kassajonossa ku olin ostamassa jugurttia. Tosi jees.
Noh. Jos hakisin teetä.
No se ukkonen. Se vitun ukkonen jyrähti kerran yöllä ihan hirveen raivokkaalla äänellä että heräsin siihen. Näin yhen salamankin vaikka simmut oli kii. Si olikin unet 2 tunnin ajan kateissa. Ärr
Asiakkaat näköjään menee ilkeemmiks mitä pidemmälle päivä etenee.
Ny tuli totaalinen "en halu tehdä töitä"-fiilis. Mun päivän tavotteet on paremmin ku ok, mut tunnit ei.
No, saa nähä tuleeks se kutsu oikeuteen vai ei.
[q]mayah, 29.10.2005 20:30:
[/q]
Kiitos, tuota ehkä hieman tarvitsinkin vähän piristi edes..
Harmi vaan kun viikonloppukin pitenee yhdellä tunnilla, saatana. Miks kelloja ei vois vaik siirtää eteenpäin nyt, semmoset... 24 tuntia?*hmph*
Herätä keskel yötä pääsärkyyn ja siihen, että oon ihan jäässä vaikka mulla oli 2 peittoa.
Burana vei säryn pois, mut ny vaa jomottaa joka lihasta ja oli pakko nousta ylös ku olin ihan tulessa
Enhän mä haluiskaan nukkua :(
3 päivää pitäis jaksaa töitä, si alkais vapaat.. Mä en halu olla enää tän vuoden puolella kertaakaan pois töistä, rupee jo ahdistaan ku oon aina kipeä
[q]Indiboi, 29.1.2007 08:27:
Lääkäri? Vai oletkos jo käynyt?
[/q]
Kävin perjantaina. "Joo, niskat jumissa, tossa sulle särkylääke, se poistaa sen kivun."
Kävin tänään "joo, niskat jumissa, sulla ollu ennenkin, oliko tää ja tää hyvä lääke? Laitetaan sitä, se auttaa pahimpaan."
Ja heti rupes helpottaan
Väsy, paha mieli, naama ihan kuiva ja sormetkin kutiaa :(
Eniten ehkä silti toi et naama on kuiva. Jalatkaan ei oo täydelliset just nyt
[q]Hyzenthlay, 11.4.2007 14:27:
niin ja mätkyjä tuli! onkohan tässä enää koht mitään syytä elää.
[/q]
Ai nytkö ne taas niitä lähettelee? Saa näköjään alkaa pelkäämään omaa postiansa
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.