päivän :(
Nyt sit iski viel poskiontelon tulehdus ja antibiootit päällä, baah, menee taas ainaki muutama päivä sängyn pohjalla katellen leffoi.
Selkä taas hajoilee*poks*
olen TAAS kipeä.. kurkkuun sattuu ihan hirveesti.Milloinkohan sitä sais olla ihan kunnolla terve*uuh*
Silmissä sumenee ku käveli autosta duuniin. rok.
edit: tjoo, enpä o viel lähelläkään tervettä. takas himaan saikulle.
Min paska DVD vittuilee mulle *senkin**kissatappelu*
Tajusin asioita.
Työt stressaa... Osaston miesmäärä on vähentynyt yhdellä (eikä naismäärä ole lisääntynyt), ja esimies joka yleensä auttelee on loppuvuoden saikulla koska sen keuhkokuume uusi - eli seuraavat pari viikkoa tulee olemaan tätä samaa kiirettä. Hommia tulee nopeammin kuin mitä ehtii hoitamaan ja muutenkin alkaa ottamaan päähän kun koko firman mokaukset jää meidän selvitettäviks ja selitettäviks.
Ja nyt on vasta tiistai
Edit:
[q]seuraavat pari viikkoa tulee olemaan tätä samaa kiirettä[/q]
Ei, vaan pahempaa
Pää on niin tyhjä eli jumissa, että oikolukemani teksti etenee noin kahden sivun tuntivauhtia. Liettualaiset kielenkääntäjät pitäisi kieltää lailla :D Nii ja tänhän piti olla valmis jo... eilen.
edit: *väsyneenätypoil*
Hammas lohkesi. Aika hammaslääkärille 3 viikon päässä. Ei kuulemma ole riittävä syy mennä päivystykseen.
[q]Janisa, 15.12.2007 00:42:
---
Hitchhiker, 14.12.2007 18:23:
Taasen olisi sellainen päivä jolloin voisi oikeasti vain purkautua omasta pahastaolostaan jollekkin.
---
Ma voin vapaaehtoisesti kuunnella muiden huolia.
Just shoot me!
[/q]
Noo tänään on taas jo onneksi parempi mieli, mutta kiitoksia kuitenkin *hihu*.
tentit.. *hikoil**igor**uuh*
Masennus, ikävä, stressi, huoli siitä että loppukuu menee päin vi*#...
huomen varmaanki hakee saikkuu ku tää olo ei o helpottan yhtää, kuume tosin lasken mut eiköhän seki illaks taas nouse..
nii tää vois olla myös päivän :) mut oon ollu niin paljon pois duunist et huh huh...
aargh... 90% yhen kurssin luennoista jääny väliin. Nyt kun kerrankin pääsisin paikalle, niin mulla on joku yleinen vitutus/väsymys ja oon taas jättämässä väliin :/
:(((((
http://www.sbs.fi/kkuvat/kiekko_lukko.gif
Me ei osata.
Keitin tomaattikeittoo ja parin lusikallisen jälkeen totesin et kas, sehän on vanhentunutta. Nyt koskee mahaan enemmän kun ikinä ja ääntäkin riittää rappuun asti :D
tarvitsen aikalisän elämästäni.
pirun väsy ja töissä niin tylsää et ei jaksais ollenkaan... missä kaikki ooon?????
Surettaa ja harmittaa (lue=vituttaa)
Yritän järjestää jotain ja kukaan (paitsi yksi) ei pääse ikinä paikalle :(
Kele mitään kohta järjestä kenellekään :((
Jees, jatkoa seuraa karsealle työviikolle... *pökr* Aivan törkeä kiire, tänään tuli vielä enemmän puheluita kuin eilen Piti jättää jopa pelipäivä väliin kun en kestä ajatusta etten pääsisi nukkumaan päikkäreitä ja/tai käymään aikaisin nukkumaan, koska huomenna on ihan yhtä kauhea päivä varmasti edessä. En edes halua ajatella perjantaita kun meitä on 50% vähemmän töissä meidän osastolla - eli siis olen yksin! Tähän ei löydy edes hymiötä.
PS: niin joo ja työpaikkakiusaaminen / -syrjintä alkaa nostaa rumaa päätään. Saa nähdä milloin pitää eräästä henkilöstä ilmoittaa esimiehille...