päivän :(

Back to häröily O

Eilen aloitettu antibiottikuuri, aiheutti ihan järkyttävän huonon olon, eikä sen lisäks unta juurikaan viime yönä. Aamullakin olo niin huono, etten voinut kouluunkaan mennä. Niin putkeen menee taas tää viikkoa.

Läheisyydenkaipuu. Iski tänään yhtäkkiä.

[q]kindertin, 5.3.2009 12:01:

Hmm..Mun kanssa ei kannata jutella,mä levitän tätä tautia myös virtuaalisesti.
Meillä lieveni taas,eilen naperot jo söikin..eikä ykänny yöllä!

[/q]

sinä senkin

hienoa että teillä on helpottanut, meillä ei miina ees oo ollut kipiä ja miroki ykäs KERRAN viime perjantaina... mä taas oon ollut tässä taudissa sunnuntaista lähtien, enempi ja vähempi paskoissa (kirjaimellisesti) oloissa, etoo, etoo ja etoo, hyi, en ois uskonut että tällaista ees on... välil sit pitää käydä laattaamassa, ettei ois liian helppoo...

oli aamul sellai olo et itku pääsee ihan just... yöt sentään pystyy nukkumaan, ja aamusin on ain toivonut, et olo ois hyvä... mut ei

Perus olot, ei vaa jaksais mitään. Ja miks tää olo tulee aina töissä. ...kele, toivottavast saa tänää purkaa ajatuksii jollekki. *toktok*

[o]Kaikki tuntuu menevän juuri vastoin suunnitelmia, enkä jaksaisi adaptoitua uusiin tilanteisiin koko ajan. [/o][o]Joulun odotuksesta meni fiilikset pari päivää sitten täysin, eikä mulla ole edes joulukalenteria... :( [/o]*2

[o]Saatanan saatana, kun en edes tiedä onko mulla oikeasti huonosti asiat vai johtuuko tää vaan noista e-pillereistä. Helvetin naishormonit. :([/o]*1

Edit1. (1.12) Aerot, ystävät, musiikki. *sydän*

Edit2. (2.12) Mä sain KAKSI joulukalenteria murulta eilen.
*sydän* *sydän*

Mahtava viikonloppu.<3

Ihan törkee väsy :(

heräilin pitkin yötä, en saanu untakaan ku taas joskus puolen yön mais, ja oli taas ihan raato olo kun lopulta 20 yli 7 pakotin itteni ylös etten myöhästyis töistä.

Sit viel jotenki tuli paha duunikaverin yhestä lauseesta, vaikka tiedän ettei se pahaa tarkoita oikeesti, mut silti.

Väsymys painaa ja töissä pitäis jaksaa pakertaa viel aamuun asti. Noh, nyt röökille ja sen jälkeen tavaroita ratsaamaan.

Meidän Huuko koira jouduttiin lopettamaan tänä aamuna!

Se oli vanha ja sairas, joten parempi näin. Ei joudu kärsimään enää yhtään enempää!

Niskat ollu kipeet jo pari pvää, ja kokoajan vaan pahenee Hauskaa ku jokainen pään liike sattuu :(

-M

vihaan mediaplayeriä!!

niin huono tuuri tenttien ja koulun kanssa, että tekis mieli lopettaa koko paska. Ei motivoi sitten yhtään, pelkkää paskaa tulee niskaan vaikka haluis yrittää. Tästä lähtien jos mun pitää valita työn ja huvin väliltä, niin valitsen aina huvin. Mut onneks on viinaa kotona, ei vituta niin paljoa enää...

voi perse! oli äsken ehkä paskin kiipeilyreissu koskaan. oltiin ensin menossa kumpulaan, mutta siellä oli joku alkeiskurssi, eikä sinne päästetty sisään ollenkaan. noh, siitä sitten seuraavaksi myllikkään (mikä sinänsä oli jo ankeaa), niin eiköhän siellä ollut jotain 3-kertainen määrä väkeä köysiin nähden. kun 1,5 tunnin istuskelun aikana oltiin yhtä seinää päästy nousemaan, niin rupesi vitutuskäyrä olemaan sen verran korkealla, että päätettiin luovuttaa ja lähteä veke. olis pitänyt ennemmin vaikka juoda kaljaa.

38.5 kuumetta. En muista että olisi ollut aikuisiällä näin paljon. Aika hämmentävä olo.

En muistanutkaan miten kylmä täällä töissä on. Ärsyttävää kun joutuu päivittäin palelemaan.*dissaa*

[q]RiD, 26.11.2007 12:18:
vittu
[/q]

[q]dOrKA, 24.11.2007 21:44:
Kipee... kuume nous 38-39, sitten huulet turpos, sitten nielurisat turpos niin paljon et näytän joltain possulta

Nyt o huuli järjettömän kipee, iho rikki koko alahuulesta ja märkii ihanasti Ei, en ole koskenut tyttöihin ja ... en ole ikinä aiemmin saanut mitään herpes juttuja huuliini. Lääkäri oli yhtä ihmeissään, ei ollut bakteereista johtuva tulehdus joten se nyt anto jonkun antibiootti kuurin (pari sellaista).

...kyselin onko tämmöstä liikkeellä ja siihen totes lääkäri et "no, ei oo kyl vähään aikaan tullu tällästa vastaan" Huomenna sit sairaalaan lisäkokeisiin jos nää antibiootit ei iske (ei näytä ainakaan vielä toimivan, vaan tilanne pahenee).
[/q]

Allerginen reaktio? Itsellä tosin huuli turpos, kun olin antibiootille allerginen.

Ei nyt oikein lähde.

edit: aina yhtä vitusta näemmä nämä välipäivät, ennen kuin vuosi vaihtuu.

Kipee... kuume nous 38-39, sitten huulet turpos, sitten nielurisat turpos niin paljon et näytän joltain possulta

Nyt o huuli järjettömän kipee, iho rikki koko alahuulesta ja märkii ihanasti Ei, en ole koskenut tyttöihin ja ... en ole ikinä aiemmin saanut mitään herpes juttuja huuliini. Lääkäri oli yhtä ihmeissään, ei ollut bakteereista johtuva tulehdus joten se nyt anto jonkun antibiootti kuurin (pari sellaista).

...kyselin onko tämmöstä liikkeellä ja siihen totes lääkäri et "no, ei oo kyl vähään aikaan tullu tällästa vastaan" Huomenna sit sairaalaan lisäkokeisiin jos nää antibiootit ei iske (ei näytä ainakaan vielä toimivan, vaan tilanne pahenee).

Tekee mitä vaan niin, valinta on väärä ja tulee lisää kuraa niskaan...
Vielä pahempaa on jos yrittää parantaa asioita entisestään. Silloin maailma romahtaa päälle *poks**dissaa**poks*

masuun koskee :(

O