päivän :(

Back to häröily O

Tuntuu et kaikki suunnitelmat menee vituix masentaa.....

Ainainen odotus

Vähäx evotan niiq.

Eteisestä löytyi vaatekasan alta lääkärilaskun maksumuistutus ja nettilasku, keittiöstä mainoskasasta puhelinlaskun maksumuistutus ja toinen puhelinlasku. Tilillä seitsemänkymppiä. Just tän takia pitäis joskus tulla kotiin ajoissa, että tulis lukeneeksi postit useammin kuin kerran kuussa (ja yleensä just loppukuussa kun tili laulaa pilkkalauluja muutenkin). Vittu :(

Eikä mulla oo vieläkään mitään hajua, oonko saamassa palautuksia vai pitäiskö mun maksaa jotain mätkyjä kaiken muun lisäks. Maanantaina vietän vapaapäiväni tekemällä ristiretken kelaan ja verotoimistoon, kivaa.

/e
Huomenna ois menny lekurirästi perintään ja sunnuntaina puhelinliittymä kiinni. Räjäyttäkää samantien koko paska mun ympäriltä, muutan Brasiliaan ja alan kasvattaa tomaatteja. Emmä osaa elää hyvinvointivaltiossa, kun voin pahoin kuitenkin.

[q]Annakins, 22.11.2007 11:41:
mun pää hajoo. mun pää hajoo mun pää hajoo.
[/q]

*muovipussilla sotkua ehkäiseil*
[size=8]
/edit: siin pussissa on myös hengitysreiät[/size]

[q]Annakins, 22.11.2007 11:41:
mun pää hajoo. mun pää hajoo mun pää hajoo.
[/q]

*ompel*

Toi harmaus...*poks*

Toi yksipoika lähtee huomenna Taiwaniin IBA-konferenssiin ja tulee vasta seuraavan viikon torstaina takaisin:S
e. en osaa kirjoittaa oikein:( sekin vielä:S

[q]Rubicon, 21.11.2007 11:29:
Miks tää nyt on taas näin vaikeeta.
[/q]

Voi toista*hali*

synttärit lähestyy ja tää helvetin tauti ei vaa meinaa mennä pois.. räkätauti ja kuumetta. haluun kotiin...

Sairastaminen on niin veemäistä... nokka vuotaa,kurkku kipee ja yskittää niin että sattuu!!
Kaiken huipuksi ei oo MITÄÄN syötävää/juotavaa...

Läppärin kovo hajos ja nyt hajoo pää.

Tulin pitkästä aikaa kipeeksi, pari päivää yritin olla duunissa mutta tänään ei ole ollut äänestä tietoakaan... pakko myöntää tappio ja jäädä saikulle huomenissa.

Harmittaa kun työt kasaantuu eikä pääse urheilemaan. :/

Kulta on poissa joulukuun kymmenentee päivää saakka
Nyt jo etukäteishirmuikäväkohtaus

*whaat**uuh**nyyh**dissaa**grr**senkin**toktok**eiei**hmph**eiei**hmph**eiei*

Kurkku kipee eikä muutenkaan päivä parhaimmasta päästä

Unettomuus ja ahdistavat uutiset. Tai no, itselläni ei niin väliä, mutta nyt on huoli toisesta.

10h työpäivä ja trion avajaiset ja joulun startti= megapaljon ihmisiä!

Puuh, sain just ohjeistuksen minkä takia tavallaan vähän työnteko hankaloituu... No, pitää vaan opetella uusi rutiini tähän.

voi v*ttu miten paljon voinkin vihata tätä työtä!

O