päivän :(
Kurkussa sellanen olo et olisin tulossa pipiksi. En halua.
Iha älytön väsymys. Yö meni iha päi honkia, ja nyt oon todellakin unen tarpeessa. Jos sinnittelis johki seiskaan-puol kasiin tänää hereil, ja sit nukku.
On kyl iha veto pois. Toivottavasti ens yönä selviän ilman painajaisia, hereillä oloja ja vainoharhoja.
[q]Annakins, 14.1.2009 10:04:
4 vuotta
[/q]
Uudessa työpisteessäni on niin kylmä, että oon koko ajan ihan kananlihalla ja sormet on kohmeessa :/
Pitää varmaan ostaa joku viltti tänne, ja ohuet sormikkaat, ei muuten tarkene, OIKEESTI.
Kaiken lisäks lämpöä ei voi säädellä. Tosi jeij. Ei ihmekään jos ihmiset tulee kipeiks
Heräsin, ja niska oli ihan jumissa. Siis _ihan_ jumissa. Oon ny täs jo reilun tunnin sitä venytelly ja yrittäny rentouttaa, koska yheltä pitäis olla töissä ja mä halun tän hedarin ees pois siihen mennes.
Au.
On jotenkin paha olla, ja jostain syystä myös vituttaakin.
No, viikonloppu on onneks melkeen ovella ja nään pian S:n ja W:n, ja myöhemmin S:n ja J:n
Eilen oli päivällä ihan semmoinen sää kuin Englannissa ollessani eräs talvi. Jopa tuoksuikin samalle.. Tuli hirmunen ikävä ja leuanväpätys. Joskus iskee vaan hemmetinmoinen ikävä sinne ja niitä aikoja.. Voi dääm.
[q]Apo, 14.9.2008 09:43:
Pitaa palata Miamin +32C:sta Suomen +12C:hen.
[/q]
Tääl oli kyl aamul vaa +6.
Oon aina joskus miettiny yhtä asiaa, mikä mua on tavallaan pelottanut. Tai no, ei nyt pelottanut, mut silti mietityttänyt silleen, et mä en halu et se juttu tapahtuis mulle.
Nyt näin siitä asiasta sitten unta, ja siinä unessa mä reagoin oudosti, mutta silti suunnilleen sillä tavalla kuin ajattelinkin reagoivani, vaikka yritin siinä unessa olla viileä ja tunteeton yms.
Se uni muuttui yhä kurjemmaks ja kurjemmaks, ja ehkä myös sellaiseks mitä en uskois oikees elämäs tapahtuvan, vaikka sekin olis ihan mahdollista.
Nyt sit heräsin siitä unesta, ja mieli on entistä miettiväisempi.
Onneks pitää alkaa valmistautuun töihin, ni saa ajatukset pois siitä.
On silti aika väsy nyt.
heräsin aamulla 5:50. Kello oli herättämäs 7:00. Noh, päätin sitten ottaa bussin, joka menis 15 min aikasemmin ku millä olin suunnitellu meneväni. istuin si 50 min bussis normaalin 25 min sijaan, kiitos noiden fakin ruuhkien mäkelän- ja stuurenkadulla. Mentiin 1m/1min-vauhtia, ja siinä ehti näkeen jos jonkinlaisia ylilyöntejä autoilijoilta ja bussikuskeilta. Miten sellaiset ihmiset saa ees ajokortteja?
Ei tule sitten pahemmin plussatunteja tältä päivältä, vaikka niin olin suunnitellutkin.
Mulla on ikävä Pasilaan töihin :(
[q]Individual, 2.5.2006 21:51:
---
Freja, 1.5.2006 19:41:
Ei oo totta että systerin ipanan konfirmaatio on just provinssi-sunnuntaina...
*eikä* *toktok*
---
Veljenpoika pääsee ripille Konemetsä-sunnuntaina. Mitähän juhlaväki tykkäisi jos kummisetä tulis suoraan kolmen päivän metsireivireissusta kirkkoon. No ei ne aikataulut taitais natsata muutenkaan, kun bileet päättyy su klo 12+ autokyyti stadiin+ siistiytyminen ja muistaakseni rippijuhlissa kirkkoilu ja muut juhlallisuudet ovat jo silloin täydessä käynnissä. Perskuta!
[/q]
Kirjotin jo hirveen litanian omista suunnitelmista ja laskelmoinneistani, mutta klubbari erroroi juuri väärään aikaan
Sanotaan siis lyhyesti että en oikeen tiedä mitä tekis ja että ärsyttää.
Mä en sitten ikinä opi.
Minä yksin kaupassa, kaksi kättä, kaksi jalkaa, yksi reppu, yksi kangaskassi.
Meen sitte ja ostan 10 litraa multaa, talouspaperia, ruokaa, kuivamuonaa, kylppäritarvikkeita sun muuta. MILLÄ MÄ LUULIN ET KANNAN NE KOTIIN? No, loppujen lopuks kannoin tahdonvoimalla, ja nyt on kädet ja selkä ja hartiat kipeenä, ja muutenkin ihan tuskallisen kuuma ja hiki
Seuraavan kerran työnnän ostoskärryt kotiin asti, niiku systerin luona aina tehtiin
Lainasin kaverille huulirasvaa. Se oli käyny just tupakalla, ja levitti si sitä huuliinsa oikeella etusormella. Eli tupakkasormella. Ja huuliinsa. Mä en varmaan oikeestikaan voi enää käyttää tota huulirasvaa.
Sanokaa vaa psykoks, mut en vaa pysty. Ärsyttää kun yritän pitää kammoni jotenki pienissä määrin, mut silti välillä annan sille otteen.
En ny sentäs pese kuumalla vedellä käsiäni montaa kertaa päivässä (turhaan siis), mutta... Argh.
Ahdistavaa.
[q]Syce, 15.5.2007 10:20:
Raatiossa puhuttii et jonku sähköhäiriön takia junat olivat 20min myöhässä aamulla.
[/q]
Kuuntelin siis selvästi väärää raatioo ku en kuullu ite moisesta. Kaikist paras oli ku jossai odotusvaihees alkoi kuuluu kiskojen vinkumist, ja juna häämötti edessä. Tyypit ryntäs pihalle ja hyviin asemiin ja si se juna oliki ihan tyhjä ja kiiti vaa tuhatta ja sataa ohi :D Kylmät :D
[q]Syce, 15.5.2007 10:25:
Joo...en mäkää koskaa kuuntele sitä "oikeaa" kanavaa*igor* Pitäs kuunnella sellasta kanavaa mistä kuulee liikennetiedotukset ja kolarit...mut kuuntelen sellasta mistä tulee junien myöhästymisistä*uuh* Tänääkin 20min tulin myöhässä töihin....kiitos Kehä1 ja kolari*piis*
[/q]
Ei reps, mä taasen kuulin siitä kolarist :D
Meidän tiedot menee selvästikin ristiin.
[q]Android, 29.5.2007 19:22:
Tosin tänään ei varmuudella ukkosta nähdä, yöllä on pieni mahdollisuus. [/q]
Toivottavasti se pienikin mahdollisuus katoaisi, mä haluisin nukkua tän yön (tosin päänsärky lupailee vähäsen jotain jyrinää mut toivottavasti olen väärässä.)
----------
Mä hain tänää puhelimeni "huollosta". Eli sitä ei siis korjattu, vedoten siihen, että saranan löystyminen oli oma vikani (ja mä en suostunu maksaan 75e siitä, mielummin ostan toimivan puhelimen melki samal hinnal). Jepjep. Heittelin sitä puhelinta vasta sen jälkee kun se oli menny paskaks, siitä naarmut kuoressa. Mut kai mä oon vähä niiku tyyppi, joka ajaa vahingos auton mettään ja menee vitutuksissaan vetää perseet ja si kolkuttaa poliisi oveen.
Mut nii, tää puhelin. Paskahan tää on, ja jotain sille on tehty koska sarana on semitiukka-semilöysä. Eli läppä ei enää heilu miten sattuu, vaan siinä on joku ihme naksahdusjuttu, joka aiheuttaa puhelimeen vastattaessa sen, että se pamauttaa läpän samantien kiinni :D Se pitää tosta sivusta painaa, kuuluu "naks" ja sit se luuri pysyy ylhääl
Oisko jollain lahjottaa mulle toimivaa puhelinta, joka EI ole läpyskämallinen, vaan semmonen vanha kunnon NORMAALI luuri?
Hirvee yö jälleen kerran, näin kauheita painajaisia.
Kiva lähtee töihin kun yks osa siitä painajaisesta tapahtui just siellä.
Kaiken lisäks oon kai jotenki krampannu yöl koska sattuu selkään ja niskaan, pää ei käänny kunnol. Venyttely ei auta.
Nojeejee taas.
Kun sitä luulee päässeensä totaalisesti yli, ni sit just se vitun ainoo asia, mikä ahdisti, hyppää mun silmien eteen. Ttu et pistää vihaks. Itteni, se, hän, kaikki.
Oonko vähä tyhmä vai oonko vähä tyhmä.
Siis joo, oon tyhmä. Mä oon tänää vaa tehny kaiken niin vaikeimman kautta, ja si myöhemmin jääny miettiin et "hetkinen, miks mä tein ton noin ku mä oisin voinu tehdä sen näin" ja sitä rataa.
Nyt si ku tulin kotiin, ja rupesin tekee huomiselle lounasta, katoin kyrpiintyneenä et kananmunat oli menny kuukausi sitten vanhaks. Heitin ne sit roskiin ja kirosin samalla, ku heitin taas ruokaa pois. Hetken siivoiltuani ja normiroskat ja paperijätteet roskiin vietyäni jäin miettiin et veisinkö viel pahvit. Rupesin kattoo sitä munapakettia siinä, tai oikeestaan sitä leimausta. Elämme siis elokuuta, emme syyskuuta niinkuin munia poisheittäessäni olin luullut.
Huoh. Grr.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.