päivän :(

Back to häröily O

hyvin alko tää päivä... töissä aamukahvit x2 maassa ja ekalla kerralla oma muki rikki

IKÄVÄ

Onnistuin tänää alottaa tuon kämpän imuroimisenki ja sitten siirsin sohvan seinän vierestä niin siellä oliki ihan seinän alaosassa tapetti homehtunu. Oon sitte iskeny sohvan ihan seinään kiinni ku se kangas ollu märkä. siellä sit muhinu ne vedet kuukauden pari ja oli vieläki märkä se kostea kohta.

Pitkän kiduttamisen jälkeen jouduin antamaan flunssa pöpölle periksi*nuha* ja sali treenitki joutuu nyt jättää väliin*uuh* Eilen ei päässy edes nyrkkeilee*nyyh*

Keskittymiskykyongemia... Ja oon täs välil saanu jotain ihme ahdistuskohtauksia... En tiedä sit, mitä paniikkihäiriöllä tarkoitetaan... Että onko ne kohtaukset sellaisia. Et jos jollain kokemuksia, niin olisi kiva kuulla.

Hmm.. tänää tai siis eilen kaikki mököttäny meikäläiselle kun ei ole ulkoisista tekiöistä johtuen onnistunu repeemään jokapuolelle*uuh* ... isobroidikin jakso itkeä kun en jaksanut lähteä enää baariin leffan jälkeen

[q]lisko:
40 euron parkkisakko hiljaisella (opiskelija-)asuntokadulla Leppävaarassa parkkikiekon käyttämättä jättämisestä
[/q]
Joo ne ei paljon sääli... provikkapalkallahan ne tuota taitaa tehdä. Kyllä syö miestä siinä vaiheessa ku muistaa, että parkkikiekko unohtu ja lappu akkunassa. Ja yleensä ei voi syyttää ku itteensä.

Puuh, piti sitte eilen taas lähtee vielä kahville ku olis pitäny mennä nukkumaan. Nyt sit pistää pikkusen väsyttämään...

Fazerin tumma taloussuklaa ei maistu niin hyvälle ku ennen
Mussa on jotain vikaa!

Ihan paska juhannus oli ku tullu vaan 2kg lisää elopainoo

Keuhhhkoputkentulehdus *poks**eiei* Nihceetä! Loppuviikko pitää möllöttää sit sisällä tutkimassa seiniä..

tais kapula kadota kotiin kävelles. kapula hälyttää, kukaan ei vastaa, kämpässä se ei oo, en tajua miten oon ollu kunnos ees et onnistun laittaa sen äänettömälle =P
laatua saatana

tietyllä tavalla vituttaa kun portfoliota tehdessäni ajattelin et teen sit reilun kokoisen niin printtikooks tuli sit reilu metrin levee ja a3:n korkee. no, eikun printtiin mut ei kyl ihan taskuun mene

Vittu mitä häsläystä taas duunissa. Kauhee ravaaminen heti aamusta kun ihmiset soittelee 45 min ennen vuoronalkua et ne on kipeinä; nyt mielenkiintonen oppivuoro muuttu saatanan tylsäks respapassiks, ja tietty ehdin maksaa junaliput eri kohteeseen ja kaikki. Voi helvetin helvetti.

pirun tylsää töissä kun hommat on vähän kortilla. onneksi on kuitenkin nopea internet -yhteys

Kai sitä kuukauden lentsun jälkeen huomenna mennään lääkäriin

Väsyttää ihan sikana ja kurkkukin ollu 2 pv kipeenä. muutenkin tosi pöhnänen ja melkeen kipee olo. En nyt oikeesti vaan viittis sairastuu*sars*

Aamul ei ollu viel kummost darraa, mut nyt se puskee ku miljoona pikkupiruu ois tunkeutumassa muhun rectumin kautta..

Jumalat rankaisee dekadentin elämän vuoks

Päivä alkaa hyvin kun darranen faija soittaa mökiltä, herättää mut, unohtaa lopettaa puhelun ja pääsee kuuntelemaan sen yksinpuhelua.
Alkaa myös tuon myötä ahistaa tieto siitä et ei sitä enää montaa vuotta voi vastuutakaan vältellä(vitun kapitalismin kirous ja ku joutuu tekee vaikkei haluu)

voisinko osata käyttäytyä ja voisiko olla parempi olo*nyyh*

Kappas kun sattukin oleen puheena elukat.
Mun tän päivän :( on se, että olen allerginen kaikenkarvasille elukoille...

O