päivän :(

Back to häröily O

epätietoisuudessa on erittäin epämukavaa elää, kun joutuu yksikseen miettimään ja spekuloimaan, että mites se juttu nyt oikeasti meni.

:<<<<<<<<

Tää olo *igor**poks**sars*

Ulkona on kylmä (ei ollut osannu varautua noin kylmään ilmaan), kun tuli duuniin niin heti kauheesti juttuja joita joutuu juosta tukka putkella ja ihmiset vielä kaiken lisäksi heittää mulle omia duunejansa, koska eivät itse osaa tehdä niitä... Kaiken lisäksi kaikki on ärtyisiä. Eipä siinä mitään, mut on kipeenä ja tupakkilakko on menny huonosti, kun on ressiä koko ajan. Vielä pitäis serkun tupareihin mennä, jossa kaikki sukulaiset. Pääsevät taas haukkumaan mua oikeen kunnolla, kun niillä ei oo muutakaan tekemistä. *nyyh**nyyh**nyyh* Noh, duunit jatkuu, pakko painaa kun miinustuntejakin paljon.

Hammassärky suoraan helvetistä. Jo kolmatta päivää olen nukun ja liikun erilaisten särkylääkkeiden voimin ja niistä huolimatta kipu puskee läpi. Olen poikkeuksellisen ärtynyt ja revin kohta kipeän hampaan omatoimisesti irti ja lähetän sen juurineen päivineen postissa mahdollisimman kauaksi itsestäni sadattelujen saattelemana.

Oon oottanu joulusta asti että pääsis kattomaan stand uppia (Michael Winslow, sain liput joululahjaksi) ja eilen ku katoin netistä vahingossa Kulttuuritalon sivuja niin huomasin, että keikka onkin siirretty syksyyn! Kiva, että satuin sivuille, muuten ois pettymys lauantaina ollut vieläkin suurempi

Tämän takia missaan nyt sitten vielä Pacifiquetkin. Voi kele.
Vaihtoehtoisia lauantainviettotapoja otetaan vastaan...

Sataiski viel vettä, tääl tulee nyrkinkokoisia lumipalloja PRKL.

Ihminen, jonka luulin olevan mun hyvä ystävä, paljastuikin joksikin ihan muuksi. Hän ei sitten loppupeleissä ollutkaan sellainen kun oli minulle antanut ymmärtää, vaan oli esittänyt jotta saisi musta jotain muuta.*uuh* miksei ihmiset voi olla rehellisiä ja toisilleen? Saako toisten loukkaamisesta jotain mielihyvää vai miksi niin täytyy tehdä? Taas meni luottamus kaikkiin ihmisiin, pelkään että muutkin pettää mut..

[q]Freja, 5.3.2009 19:51:
Mul on ollu jo melki 9 vuotta napakoru ja nyt ensimmäistä kertaa se on tulehtunut. On muuten hemmetin kipeä. Enkä tiedä miten kipu helpottais
[/q]
Mulla ollut 12 vuotta ja nyt kipuilee, tuttu lävistäjä -setä sanoi että on nyt vissii kasvamassa ulos

Ei pysty enää itkemään kun kyyneleet ovat loppuneet.

Ohhoh...taas tuntus siltä et koko universumi potkii päin naamaa...mitenköhän aina joskus tuleeki tälläsiä päiviä.

törkee väsy

viisauden hammas on tulossa sattuu

Kaikki asiat vaan tuntuu menevän taas päin seiniä. Työt/Raha-asiat/Parisuhde...

[q]Ana-5000:
---
DagO:
Miten voi haukotella suupielen rikki? kysympä vaan???

---

Jos suupielessä on limakalvohaavauma (joka aiheutuu useimmiten B6-vitamiinin puutteesta tai huulten kuivumisesta ja rohtumisesta) niin haukottelu saattaa avata paranemassa olevan haavan.
[/q]
Mulla taitaa olla ihan talvi ja ihon kuivuminen tossa syynä. Kun perusruoka sisältää ruisleipää, juustoo, lihaa, maitoo.
Noita on aina sillon tällön et aukeilee minkä kerkee ja sit taas ei pitkää aikaa mitää. No nyt ketsuppii,sitruunaa,suolaa ja kiwimehua naamarii

[q]JasonX, 2.8.2008 21:35:
Vituttaa kaverin puolesta. Koittavat duunissa kusta sitä silmään kokoajan, jalka paskana ja ei voi ottaa saikkua. keletanaprkl
[/q]
mikäs on sellanen duuni missä ei sairaana "voi ottaa" saikkua?

Masentaa*uuh*. Ja pitäis saada duuniin kehityskeskustelun runko valmiiks. Joo mitenköhän tätä duunia nyt vois kehittää... Ei jaksais ajatella. Noh, onhan tässä yö aikaa.

Mahdollinen väärinymmärrys erittäin mukavan tahon kohdalta...

Toivon että se yhteinen näkemys löytyy, joku päivä

toi ilma vetää suupielet alas ja sit mul o suussa haava ja se o kipee, ja poltin huuleni teehen ja mul on ikävä

kolmatta viikkoa kestänyt kipu ala-/ristiselässä...en tiiä sitten onko lihakset vaan jumissa vai mikä on mutta ei oo kivaa. pitänee vissiin mennä lekurille jos ei ala helpottamaan...

[q]Super-Kerttu, 6.3.2009 09:00:
Äidin puhelu eilen illalla.. Siltä on sydämestä löytynyt jotain vikaa ja voi olla leikkaus edessä. Suvussa vielä todella pahasti rasitteena nuo sydän- ja verisuonitaudit..

[/q]

Toivottavasti äipällä kaikki hyvin, tsemii

-M

O