päivän :(
Pitäis jaksaa 14h työpäivä
olen väsynyt ja masentunut.. eikä jaksa enää, loppuun mennyt
Ihan paska päivä oli, ja ikävimpänä kaikista kuulin, että mun paras ja rakkain (=ainoa) pikkuveli oli kolaroinu mopolla pää edellä volttia asfalttiin.
Päivän on, että suojelus*enkeli* oli hereillä ja onneksi se on vielä hengissä, ja vastapuolikin selviää muutaman päivän sairaslomalla. Nyt edessä on vielä poliisitutkinta, että kuka korvaa ja mitä, mutta ihan sama sille, \"jos sen rahalla saa, se on halpa\"..
Säikähdin vaan niin pahasti kun kuulin tuosta, etten nyt osaa rauhoittua nukkumaan, vaikka on suht aikainen herätys.. Aloin vaan kelaan kaikkea mahdollista (ja mahdotonta) ikävää ja nyt on ihan hirvee halipula ja syli-ikävä, mutta katoppakö ei oo ketään kenelle kehtaisin soittaa.
Error-error-puertorico-banana-kiwi-wassermelon..
no onpa taas kerran vaikeeta*kivatsulle*
Ja taas paranee! Ensin ex-vaimo uhkailee minua ja uhkailee kaverillaan. Nyt hän on nostanut minusta pahoinpitely syytteen, käynyt oikein lääkärissä ja todistajana on sama ihminen, jolla hän on minua uhkaillut. Ja tää ihminen on alkoholisti
---
En saa kolmea koiraa pelastettua heidän omistajan kostonhimolta. Kun ei emäntä saa vaihtaa lapsen sukunimeä, vie hän kostoksi kaksi täysin tervettä koiraa piikille ja kolmanne antaa uuteen kotiin. Koirat ovat asuneet täällä nyt maaliskuusta asti, enkä mitään voi kuulemma asialle tehdä*dissaa**senkin**toktok**eikä**eiei**nyyh*
---
Ei voi oikeasti olla totta. Nyt on pakko sanoa: Voi v****! Älä anna niitä koiria ollenkaan sille eukolle. Niillä koirilla on oikeasti oikeus elää...
Yritin kaikin tavoin tuon estää. Olin yhteydessä Eläin suojelu yhdistykseen ja Eläinsuojelun eläinlääkäriin. Mitään en saanut tehtyä, koirat lähti

Ihan kuin tuossa ei olisi tarpeeksi, hän syyllistyi laittomaan uhkaukseen vielä viime yönä. On tää elämä taas helppoa...
En saa kolmea koiraa pelastettua heidän omistajan kostonhimolta. Kun ei emäntä saa vaihtaa lapsen sukunimeä, vie hän kostoksi kaksi täysin tervettä koiraa piikille ja kolmanne antaa uuteen kotiin. Koirat ovat asuneet täällä nyt maaliskuusta asti, enkä mitään voi kuulemma asialle tehdä*dissaa**senkin**toktok**eikä**eiei**nyyh*
toi on kyl ihan vitun sairasta. voit toisaalta onnitella itteäs siitä että pääsit vihdoin eroon tuollaisesta sekopäästä, en tunne sua henkilönä mut ansaitset vitusti parempaa. eli onnittelut, tulet vielä löytämään jonkun ihmisen jota kannattaa oikeasti rakastaa, tuo nainen ei ansaitse rakkautta eikä sympatiaa lainkaan. tekis mieli sanoa pahemmin mutta jätänpä sanomatta.
reilun tunnin sain nyt unta ja taas kuplii niin vitusti alla. saas nähä millon täs unta saa enää. Sormet kylmänä yritän pitää safkoi sisällä =P jännä kyl toi shokki?tila ku lopulta saa rauhotuttua ni torsos tuntuu ku olis tehny sil jonku kuntoharjotuksen.
saa nähä mitä nyt meinaa kippistelyn kanssa sit tehä =P
VOI VITTUJEN KEVÄT JA KYRPIEN TAKATALVI!
mutsi bongas joitaki kuukausia sit hyvän lasisen teekannun mis lasinen siivilä. Nyt just huuhtasin siivilästä teenpuruja pois, ku meinasin väsätä iltapäiväteet, ni lipsahti kädestä 10cm sivulle tiskipöydälle ja siivilän pohja rikki. kai se on taas siirryttävä vanhaan tapaa et kattilaa vesi,kiehautus, teet sinne ja siivilän läpi kaatelee...ei tartte taas tota vedenkeitintäkä enää käyttää =P
[q]Mellu-, 6.11.2008 10:47:
niin mun tuuria taas.. *igor**dissaa* Sitä luulee löytäneensä jonkun tulevaksi ex.aviomieheksi sopivan sielunkumppanin ja taas kerran selkeekin että "oho, sil onki jo joku toinen kiikaris tai kainalos.." tnks
[/q]
Pääsitpähän nopeemmin samaan lopputulokseen kuin tossa toisessa vaihtoehdossa.
Väärin ymmärrys duunista siinä mitä mun piti tehä tänään aiheutti sen että tuolla on yks vittuuntunut ihminen
Meillä oli kanssa pomon läksiäiset, mutta missasin sen, kun piti tuurata tota hetken, mutta se vittuuntuneena olikin pidempään vitutusröökillä
Vatsa on kanssa sekasin. Vaihdoin takasin ruokavaliota epäterveellisestä pasta yms masennusmätöstä terveelliseen ja vaikeesti sulavampaan. smoothieihin ja salaatteihin jne. _Nyt sitten vatsa murisee ja pskaa lentää*igor**sars*
sain kuulla että kaveri oli liittyny ilmavoimiin...*dissaa**dissaa**dissaa*
[muokattu 4.8.2004 12:41]
kohtaaminen toisen pyöräilijän kanssa alamäessä. päivystyksee kattoo että tää rystysten takainen "rutina on vaan turvotusta ja rustoja.
huomen röntgenii ja saikkua 5.12 saakka. eli perjantaisuunnitelmat kusseet työharjottelut onki sit poissa =P
ei vieläkään päässy lähtemään bileisiin. alkaa olla paha ikävä klubi-iltoja. vittu jos ens vkl on gines
En mä oo niin pitkävihainen, ja kaikelle on syynsä kuitenkin. Mutta toisaalta, onhan tuossa itunsa - jäis peleille aikaa...
MySQL -koe
inhottava päivä.
inhottava eroahdistus ja etukäteen tullut koti-ikävä :(
40 euron parkkisakko hiljaisella (opiskelija-)asuntokadulla Leppävaarassa parkkikiekon käyttämättä jättämisestä
miiiiiiiiiiiiiksiiiiiiiiiii
[q]NextAce, 5.2.2007 16:22:
---
Kolera, 5.2.2007 16:21:
päivän :) kääntyikin :( :ksi kun vikingterminaalin ulkopuolelle rappusten juurella "keskellä" tasannetta reilun 3tuntia yksikseen lojuneet 3 Saku lootaa löysivätkin omistajansa 10m kävelyn aikana autolle päin. WHINEKRUIIIKS
---
Kylläpä sua nyt onnisti. Mä voin tulla maisteleen ettei ne vaan oo päässy pilaantuun.
[/q]
Ei kun siis 10m kerkesin kävellä lootien kanssa niin takaata kuului huuto "HEI!" ja sieltä tuli aika tummilla silmänalusilla varustettu mise hakemaan ne takaisin =P