päivän :(

Back to häröily O

Hirvee lentsu iski nokka vuotaa, palelee ja tassut ei kanna.. ei kiva.. vaikka sitä näyttää olevan liikkeellä.. ottaa vaan päähän ku ei jaksa tehdä mitään ja pitää vaan kököttää himassa.. eikä ruokakaan maistu ku makuaisti on lähtenyt.. höh ja pah..

Ykköskone lakkas pelittämästä...*eiei*

Nyt vaan vituttaa... En tiedä mikä. Ei edes ole syytä, jotenkin vaan jurppii. No, onneksi kohta pääsee töihin.

vittu ku vituttaa.*nyyh*

Nyt alkaa mitta täyttyä tän päivän osalta. Jos ei lapsi nuku,niin se ei nuku. Nähtävästi. Ihan jännittää monta tuntia kerkee nukkuu ennen aamukuuden herätystä...*poks*

ei vaan niin ei...

[q]anis, 9.4.2008 17:10:
Kipeenä. Piti ottaa saikkuu töistäki : (
[/q]

ai nytkö se iski *hali**lohduttel* paljon vitamiiniloita,muistat syödä ja levätä/nukkua ni paranet nopiasti

...löysin sähköpostikansiostani erään ihmisen kerran lähettämän mailin.. ..luin sen uudelleen ja itkin...*uuh*

Mun kotikone ei aamulla käynnistynytkään :(((( Se vaan piippaa.

Kerran aikaisemminkin on kyllä käynyt näin ja se tokeni siitä (kiitos Toma neuvoista). Olen siis vielä toiveikas, että kun töiden jälkeen ehdin paneutua asiaan kunnolla saan sen vielä toimimaan.

Mutta jos se nyt räjähti lopullisesti, niin joudunko oikeesti etsiin itselleni elämän O_o

flunssa iskemässä kovasti ja juuri sain pyörän hankittuu.. Tekis niin mieli lähtee polkemaan, mutta ei vaan uskalla.

Mun rakas Daniel Ray laukku meni rikki

Opinnäytetyö ei etene
Äsken muka kirjotin ja kirjotin ja kirjotin, mutta sittenkin tekstiä on vaan hiiren kakan verran.
Tuottamani teksti on ihan puhdasta paskaa, kun ei ole mitään oikeaa sanottavaa ja fonttikin on ohjeiden mukaisesti niin pientä, että saa kirjottaa tuhat vuotta saadakseen aikaiseksi yhden sivun. Ei tästä tuu ikinä valmista.
Voisin vaihtaa nimeni Liisajaanamarjukkaritvahelilottapiritaheidihannapinjasarimaaritunelmakristiinajohannamarjaliisakatjapauliinapeppisikuriinaannikaniiskuneitiullaannimonikaterttuheraldiinaksi, jotta edes ylätunniste veisi vähän enemmän tilaa

Tänää pitäs lähtee dokaa johonki baarii.. ei kiinnosta kyl yhtää.. mut ehkä sit on pakko n. kerran 3kk jonnee lähtee...*eiei*

löin pääni eilen portin oveen ja nyt se hieman kostautuu*slurps*

Liian kipeä olo En mä ehdi saati halua just nyt sairastaa!

Ja lisäks **tuttaa yhden pojan logiikka meidän väleistä ja mikä satuttaa toista ja mikä ei. Miks en vaan heitä sitä pois elämästäni

[pieni]ikävä[/pieni]

Aargh! työt, kun palkasta ei jää mitään käteen. Ei tällasta jaksa kauaa loppuun palamatta

USA:n kaavailemat "ennaltaehkäisevät" ydinaseiskut.
Tapetaan vaan kaikki toisemme.

*piis*&*sydän*

[q]Freja, 14.3.2009 17:01:
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan.
[/q]
Pakko kysyä, että kuinka paljon sä syöt tota kaurapuuroa? Itellä tuli kauhee ihottuma kun aloin syömään kaurapuuroa aamupalaksi ja lounaaksi. Sitten lopetin, ja nyt ei tuu mitään oireita kun ei älyttömästi syö.

epätietoisuudessa on erittäin epämukavaa elää, kun joutuu yksikseen miettimään ja spekuloimaan, että mites se juttu nyt oikeasti meni.

:<<<<<<<<

Voimia sinulle!! Toi on todella v-mäinen tila

O