päivän :(
[q]cjet, 30.3.2007 07:13:
Oon varmaa viel kännis..
[/q]
Anteeks mut jouduin jo repeemään, ku muistin omat hullut aikani kun herään aamulla ja oon ihan niiku sä kuvailit. Ei se sillon ollu hauskaa, mut voi helevetti ku sille naurettiin kunhan oli siitä tutinasta ja vapinasta selvinnyt
Systeri läks taas kauas. Tuli paha mieli.
Mulla ja mun winampilla on ihan selvästi joku psyykkinen yhteys. Shufflella tulee vaan ranteidenaukiviiltelymusaa.
Ollu kyl aika paska päivä. Iski vaan just sellanen olo, et oon ihan hemmetin yksin. Vedän darran piikkiin siinä toivossa, että huomenna olo olis jo parempi.
Huomenna taas uus viikko. Huomenna taas maanantai. Argh.
ei oikeen vieläkään parane. :/
ikävä, ahdinko, ehkä vähän jännitystäkin ilmassa ja iiih on vaa sellanen kumma olo enkä tiedä onko se :( vai :) joten laitan sen tälle puolen, koska :( on ainakin se, etten tiedä kumpi tämä tunne olisi.
Just puhuin kaukana olevan ystävän kanssa, ja voi että kun on ikävä Ehkä syksyllä pääsen itsekin Dubaissa käymään jos kaikki menee suunnitellusti.. Siihen asti on vain ikävä
[q]Verano, 22.11.2007 13:41:
Täytyy tässä puolen vuoden aikana pitää useammatkin etkot ja kekkerit kun vielä ehtii!
[/q]
No täytyy, et mäkin pääsen tsekkaamaan sun mestan!
[q]Verano, 4.6.2007 14:33:
---
Freja, 4.6.2007 14:22:
K, R, N tai H?
---
Ne ei varmaankaan mee kauheen lähelle sitä kenttää, veikkaisin. Mut Maija oliks toi joku duunijuttu? Kai ne sillon kustantaa sulle taksin tms. Tai sit otat pyörän junaan ja reippailet sillä kentälle.
[/q]
Noku sitä mäkin mietin, et missäköhän se olis, mutten löytänyt nopsal vilkasul et mikä se osote olis ja kui metikös se on. Se kyl varmaan on aika metikös.
Oon taas itkenyt yöllä ihan hirveesti. Näin sellasta unta, missä mua kiusattiin ihan hemmetisti, fyysisesti ja psyykkisesti. Yh, kamala ja ahdistava uni. Itkin vaan että miksi he tekevät niin, eivätkö he voisi jo lopettaa ja antaisivat minun olla. Heräsin jo neljältä enkä sen jälkeen saanut enää unta.
[q]Freja, 20.7.2008 01:54:
Kotimatkal tuli vastaan pari henkee, jotka hengas paikallaan ja poliisiauto ajoi paikalle. Olin hetken et wtf, kunnes näin maassa makaavan kissan. Kissa oli tippunut jostain ylhäältä, tod näk 6. tai 7. kerroksesta, ja makasi maassa paikallaan, aika raskaasti ja tiuhaan hengittäen. Verta oli myös maassa ja kissassa. Olin siinä hetken, mutta kun en vaan voi tehdä asialle mitään, lähdin jatkaan matkaani. Tuli pikkasen paha mieli, kissa oli niin reppanan näkönen, ja selvästikin sillä oli kipuja. Oli aikasta kamala näky. :'/
[/q]
Kissa kuoli, tai lopetettiin. :( Tänään ajoin siitä ohi niin oli siinä samassa kohdassa pieni kynttilä, kukka ja joku kissanlelu.
Kylläpäs tuntukin kivalta tulla alas sieltä jostain hemmetin pilvilinnoista ja ihanasta elämästä. Ei ollu ees mikään pehmee lasku.
Jos jokin voi vaan tällä hetkellä mennä pieleen, se menee.
Vituttaa, harmittaa, surettaa, ahistaa, itkettää, mitä vaan negatiivista tunnetta tulee mieleen, i has it. Ei helvetti oikeesti mikä tunne.
Miten tästä jaksaa nousta ylös?
En tainnu siis päästä kertaakaan tänä vuonna maistamaan Skyn lonkeroo.. Joka on samal varmaa päivän, tai vuoden, tai koko elämän O_o jos mikään. Jos mä en oo asunu Vaasas, mä oon käynyt siellä vähintään kerran kesässä.
Jo on aikoihin eletty. Se ei taida enää olla mun koti.
[q]H3li, 12.8.2008 10:07:
i can feel your pain :(
se on kyllä aika hyvää.
[/q]
No hitto vie. Mitä siinä tänä vuonna oli?
[q]Annakins, 30.11.2006 12:46:
Todennäkösesti 50 vuotta ku eläkeikä vaan nousee.
[/q]
Masenna ny vielä lisää
Ois vähän väsy. Niskakin ku joku helvetin viulunkieli. Kaiken lisäks äipältä tuli just viesti et "jes! työt loppuu NYT! MAHTAVAA!" joojoo, oon mä ilonen sen eläkkeelle pääsystä, mut sit ku miettii että ittellä vielä 40 vuotta jäljellä, ellen sitä ennen sitten rampaudu, ni pisti vähä masentaan
[q]innae, 17.2.2009 00:19:
Hiihtolomaviikko :(
[/q]
ja viel seuraava ja sitä seuraavakin. Hyhhh.
Mul taas ehkä vähä :( -fiilis siitä, et tulin tänää töihin. Ois pitäny jäädä viel kotiin. :/
Taas yks erouutinen sellaselta pariskunnalta, jonka uskoin olevan naimisissa "kunnes kuolema erottaa". Huoh.
Alkaa pikkuhiljaa hiipumaan usko ikuisista parisuhteista ja onnellisesta loppuelämästä.
Onhan noita pareja vielä, keiden ikuiseen onneen uskon, mut voi hemmetti ku ne vaa vähenee koko ajan.
Kai mä oon joku tosi hyväuskonen ja romanttinen ihminen, ku jaksan uskoa tollaisiin.
Olipas taas viisasta lähteä kauppaan ilman apureita, esim reppua tms muuta, joka helpottaisi kantamista. En si tajunnu lähtiessä, että kun jääkappi on ihan tyhjä, niin on paljon ostettavaakin. Selvisin kyl kotiin, mut kädet ja ranteet ny vähä hellinä.
[q]ezzy, 15.8.2007 10:34:
hääääääääh, missä pohjoisnavalla sä oot? ristus ku o 30C duunissa :/
[/q]
No ainaki aika korkeella, ja tääl on toimiva ilmastointi mut joku päättäny sen lisäks viel avaa ikkunan, ja tääl o hirvee veto ja iho koko ajan kananlihalla :/
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.