päivän :(
[q]domi, 28.12.2008 21:36:
Tyypillinen nainen, ikinä ei ole mikään hyvin :D
[/q]
Ole sinä siellä nyt hiljaa *släp*
on mul jotain kyl ehkä hyvin: Mul on perhe! :) Käännetään tämäkin suru siis iloksi. :)
Näönseulannas katottiin silmänpaineetkin, ja se tuntui tosi ikävältä. Nyt koko ajan kutittaa/kirvelee/tuntuu hämärältä silmissä :( asiaa ei helpota, et hinkkasin silmiä ja ripsarit levis ja meni silmiin :D
[q]cjet, 1.2.2007 19:00:
Kiitti neighbor Toi onneks vähä hjelpotti.
[/q]
Any time
[size=5]ps. se burnout-skaba on vielki pelaamatta ;)[/size]
[q]Freja, 23.2.2006 10:07:
Sain eilen kortisoni-antibioottikorvatippoja, ja itku tuska ja hampaiden kiristys.[/q]
Jep, ja olo pahenee entisestään.. Nyt tuntuu et on kuumetta (mittarii ei löydy *grr*) ja korva taas entistä kipeämpi. Ja pakko mennä töihin ainakin muutamaksi tunniksi, ei tähän aikaan voi enää kellekään soittaa että "meetkö tunnin päästä töihin" Olo on aivan hirvee, nyt oon ihan jäässä vaikka äsken tuskailin kuumuutta..
Todennnäkösesti lääkäri on sitten tupannut mulle jotain sellasii korvatippoi jotka vaan pahentaa oloa, joille oon allerginen. Noit tippoi ei saa käyttää sisä- tai välikorvatulehduksiin, entä jos mul onki jompikumpi ulkokorvatulehduksen sijaan? Tai sitten oon vaa allerginen sille antibiootille mitä näissä on. Kuka tietää. Olo on vaa nii vi-tun hirvee *nyyh**nyyh**nuha**nyyh*
[q]Foxmagon, 12.8.2006 18:12:
Aftabbia kehiin.
[/q]
Afmikä?
Aamu, tai päivä vaikka, ei oikeen alkanut kivasti. Toivottavasti edes paranis loppua kohden. Menempäs siis purkamaan vitutustani tuhlaamalla rahaa jota minulla ei ole.
Ihan veto pois.
Sit viel yks juttu ja kaikki ja ei mitään ja kaikki ja voi ressi...
[q]mayah, 18.6.2007 06:17:
Paska sää, ni ei pääse lenkille.
[/q]
Joo, mä silti uhmasin säätä ja lähin pyöräillen töihin. Tuloksena sellane epämääränen "en tiedä onko minun kylmä vai kuuma"-olo, puna-valkolaikukas naama, korvat kipeenä ja märät vaatteet
Perkle.
Mielettömän hirveet painajaiset yöllä Ei niistä päässyt millään eroon :(
[q]Cjet, 17.8.2006 07:13:
Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu
[/q]
Kirosin vähän mäkin tätä
----
Enempi silti mulla :( se, että kuulee itsestään juttuja, mitkä ei ole totta. Mulla ollu paha mieli jo kauan niiden juttujen takia, ja tuntuu että kun yritän oikoa asioita, ne ei onnistu, eikä mua uskota. Mut minkäs teet
eli *dissaa*, u know who.
On tää ny si kans. Mä oon ollu reissussa ja tuun innoissani kotiin et "jee saan viettää illan rakkaani kanssa pitkästä aikaa", niin se lähti si kavereiden luo *eikä* vittu "JEE" tosiaankin
Vituttaa mennä taas yksin nukkumaan, luulin jo et siitä ois päässy
[q]Syder, 23.10.2006 19:22:
Lopetin World of Warcraftin pelaamisen
[/q]
Miks?
[q]edit: vois varmaa päättää päivänsäki täs samal ku alko tähä lopetuskierteesee...
[/q]
Mäki voisin. Kimppakiva?
Mun "varamummi" on kuollut viime yönä.. Omat mummut kuoli kun oli 1- ja 5-vuotias. Siskon kummitädin äiti miehensä kanssa olivat siis tavallaan meidän mummu ja pappa.
Toisaalta tässä on myös päivän :) sillä nyt hän pääsi vihdoin lepäämään, ja irti kivuistaan.. Ja miehensä luo.. Sillä on varmasti hyvä olla nyt..
[q]mayah, 2.10.2006 13:09:
Jees, smirnoff icee on kaapissa. Juon paljon ku pääsen kotiin.
[/q]
Meinasin just lisää tekstiini et kaveri desinfioi aina kurkun pullollisella jallua ni seuraavana päivänä se oli taas iha terve :P
Väsyttäis hirveesti eikä jaksais lähtee 8.5 tunniks töihin. Mut pakko.
Nukuin nii huonosti yöllä ku kutiaa iha hemmetisti.
Ärsykehöhtyhmyys
Tää mun helkkarin suu on jo niin kipee et saa nähä miten käy hammaspesun. En oo viel uskaltanut kokeilla edes ku sattuu pelkkä suun kiinni pitäminenkin
Vois pian yrittää et vois si lähtee sinne apteekkiin mikä tyylikkäästi lauantaina unohtui
[q]UnityF, 10.12.2007 11:44:
Olen aika varma että vasemassa korvassa on ekaa kertaa elämässäni tulehdus Se on kokoajan lukossa ihan kun se korva olis veden alla. Kaippa sitä lääkäriin pitää mennä vai tietääkö joku onko jotain reseptivapaita lääkkeitä olemas?
[/q]
Mulla auttaa duact/atarax. Itelläni tuntuu korvassa tosi usein painetta, ja se johtuu siitä et mun poskiontelot on tukossa, tai jotkut hengitystiet (mitkä lie, en muista :D) kuitenkin.
Mähän en kuitenkaan oo lääkäri, ni en tie et mikä sul on oikeesti, mut tässä vaan mun hoito korvakipuihin.
Mulla päivän :( on J06.9. Kolme päivää lepoa.
[q]hemuz-, 5.12.2006 10:50:
No anteeks, heräsin just ja silmät ristis. Mulle työlääkäri just määräs tota keppijumppaa
[/q]
Mulla se itseasias sanoi et saan venyttelyä kokeilla, sitten kun ei enää satu niin paljoa (koska lihakset voi kuulemma poksahtaa aika helposti kun ne on ihan jännittyneet tms)
[q]Equalizer, 21.1.2007 11:23:
nii munkin oli jatkuvasti mut ei oo enää ku en tee enää 3-vuorotyötä*iloinen*
[/q]
Pitäsköhän munkin vaihtaa siihe. 5-vuorotyö on ni ahistavaa.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.