päivän :(
[q]ezzy:
---
Hyzenthlay:
mä en tajuu
keskimääräinen yksiössä asuva ihminen: sähkön käyttö vuodessa: 950kWh/vuosi
Mun käyttö (yksiö): 2560kWh/vuosi
---
sulla on joku hieno ikean jalkalamppu, jossa on 500W lamppu kiinni ja toi on päällä 24/7?
[/q]
ei tohon kai muuta syytä ole, kuin että kone on auki noin 8h päivässä mut ei nyt luulis senkään tekevän noin suurta laskua.
Myöhästyin töistä...
Mulla viimeksi sunnuntaiaamuna tuli paha mieli kun Koxboxin jälkeen yks hippipoika rupes juttelee mulle ja sanokin yhtäkkiä yllättäin että vois vetää mua turpaan koska oon niin onnellinen.
Tuli tosi surullinen olo, koska varmaan täytyy ihmisellä olla jokin pahasti vinossa, kun menee tuntemattomalle sanomaan tollasta. En sit osannu sanoo muuta kuin että ”toivottavasti sullakin kääntyy asiat parhain päin” ja lähin kävelee.
Sit kun olin jo kävelemässä himaan päin, tuli mieleen et ois voinu ees kysyä et voisko auttaa jotenkin, vaikka ees kuunnella... no, silloinhan oli jo myöhästä.
[muokattu 15.3.2004 23:22]
mulla on myös kuumetta... heti kun ei ota särkylääkettä 3ktr päivässä, niin on todella sekava olo kurkkukin on niin kioee, että hyvä kun voi niellä mitään. Ja lääkärillä tuuttaa varattua
[q]MaSari:
Ensimmäiset kevätflunssan oireet painaa päälle Olo on kun vastatapetulla sialla
[/q]
*joo**uuh*
vitun windows 2003 taas loistaa toimivuudellaan. Eilen 4 tuntia täysin turhaa työtä, kun tänään on kaikki jostain kumman syystä kadonneet taas kerran. I LOVE THIS COMPANY!*kivatsulle**grr*
pitäis löytää jostain KORPPU boottikorppua varten, jotta saa linuxin pois läppärin kovolta
ahdistaa..pelottaa...surettaa..on riittämätön ja neuvoton olo..*uuh*
mut hei, sellasta se elämä aina välillä on*eiei*
Ehkä huomenna on parempi päivä*ding*
Tajusin just, etten pysty maksaa kaikkii laskui DNAlle ajallaan, jote mun liittymä on ens kuunki kiinni...
Nimim. 2 vkoo ilman liittymää
Ääh. Väsy..
Kuolema kohta kuittaa univelat.
Silmiä kirvelee, aivastuttaa ja nokka vuotaa. Enkä ole edes millekään allerginen Näytän ihan pandalta, kun meikit valuu.
pelottaa huominen hammaslääkäri
[q]Cloudberry:
Tiedän tunteen, mut ei se oo fiksuudesta kiinni. Ainaki luulisin..
Oon ite ollu usean eri alan ja koulutusasteen kokeissa muutaman kerran ja musta tuntuu, että kaikki pääsy/soveltuvuuskokeet tehdään tarkoituksella mahdollisimman epäselviksi, hankaliksi, työläiksi, ankeiksi, tylsiksi, väsyttäviksi ja turhauttaviksi, että ne mittais paitsi tietoa ja taitoa myös motivaatiota. Niin paljon riippuu tuuristaki..
Mut toivotaan parasta, ja ainahan on tosiaan ensi vuosi jolloin voi yrittää uudestaan, jos ei nyt nappaa. Tsemppiä!
[/q]
Sarkasmia vähän yritinkin harrastaa
Oliskin pelkkää motivaation testaamista ja tartteis vaikka seisoa tikun nokassa se neljä tuntia.. Ja sitten pari kysymystä pääsykoekirjasta siinä samalla.
Koulun koneet*kivatsulle*
Turha whineeminen... *eiei**hmph*
Levoton meininki osastolla, itelläki himmee kiire koko ajan. Ja asiakkaat keskeyttää... ääh tääl käy kohta kunnon kato.
ja voi
ja
vihdoinkin maanantai, odotus ohi ja kävin poistamassa uuden levyn kaupasta. ja heti kun pääsee himaan huomaa että myyjä unohti laittaa levyn koteloon. eli nyt on sitte 19,90 EUR arvoinen pahvikotelo. aaaargh
[q]Cjet, 16.5.2006 21:55:
Mur. Töissä on nii mukavaa.. (sucks)
[/q]
[q]MaSari:
Huomenna pirun rankka päivä. Hautajaiset Wish me luck.. tai jotain.. *auausattuu*
[/q]*lohduttel**voimia!
"Kaikki maailman kirosanat"-olotila.