päivän :(

Back to häröily O

Oli vielä ihan hyvä päivä väsymyksestä ja hirveestä nälästä huolimatta. Mutta eikös mulle tullut maanantaiksi jo odottamaan entisen työntekijän vuonna 2002 aiheuttamat sotkut selvitettäväksi.

perkeleen säätäjät **ttu!

[muokattu 28.2.2004 13:16]

en saanu melkein yhtään unta edellisenä yönä, vasta sit ku piti herätä nii rupes unettaa*hmph*

pitäis koulun koneella tehä sivuja, mutta joku on mennyt sähläämään, niin enää ei saa mitään kuvia auki!!!

Ei saa nukuttua --> väsyttää --> ei jaksa opiskella --> tulee turhautunut olo --> mieli masentuu --> alkaa ahdistamaan --> ei saa nukuttua

Varsinainen noidankehä

tOdella veemäinen flunssa jOka iski ku jOku helvetin atOmipOmmi!!
ja jOka ei näillä näkymin Ole lähdössä piiitkiiin aikOihin irti musta. tOsi kiva.

työkaverit on ynseitä vaikka mä yritän hymyillä ja olla pirtee kaikille

ei löydy mitään ruokaa kaapista...

Poskiontelontulehdus *dissaa*...ja koko talo ihan sekasin keittiöremontin takia

Valtio-opin pakollinen ”poliittiset liikkeet ja demokratia”- nimikkeen alla seilaava opintojakso, jonka tenttimistä olen vitkutellut jo liian kauan. Kohta loppuvat tekosyyt, joilla siirtää lukemista hamaan tulevaisuuteen. Mur.

Fokus hukassa*hmph*

[q]hallaaa:
heräsin jo nyt, eikä mulloo mitään tekemistä (kouluu jne) tälle päivälle
[/q]

Kun olisikin noin hyvin asiat... tänä aamuna vitutti ankarasti suunnistaa kohti koulua. No tämä viikko pitää jaksaa vetää vaikka vihalla ja sit on viikon loma jonka voi käyttää rauhassa nukkumiseen (tai sit ei, kun pitää pänttää kirjoja päähän sekin aika...*poks*)

Unohdin auton katolle CD-soittimeni. Lähdin ajamaan ja soitin lensi hevon kuuseen - asfaltille. CD-soittimelle ei käynyt mitään, mutta sisällä ollut Galrvain uusi (raitamerkattu) promo ei enää toiminut ja ollin ehtinyt kuunnella vain 23 minuuttia. Nyt olen Kuopiossa ja en voi kuunnella sitä.
Toivottavasti pystyn purkamaan sen myöhemmin koneelle, jos asema suostuu lukemaan sitä.

Harmittaa vain, perkele... Olisi edes se aikansa elänyt CD-soitin mennyt palasiksi...*grr*

Ruokailut sucks!

aikaansaamattomuus, paha motivaation puute. Jos nyt riittäis tsemppiä edes siihen että saisin paperit pihalle

edit: tätä kirjoittaessa iski jo uus raivo, hitto mun on pakko yrittää ryhdistäytyä*piru*

[muokattu 31.3.2004 16:14]

[q]hemuz-, 20.9.2005 12:08:
Mul on para-aikaa. kai tää täst on parantumas. hähää, entäs jos oot tartuttanu sen mulle superhaleillas*ding*
[/q]

Mulla oli tää kaks kuukautta sitten kahen kuukauden ajan. Nyt se tulee taas...Mä mietin et olisko tää sittenkin joku virus tai jotain. Kaverilla oli silmien alla viruspesäkkeitä, jotka haittas sen näköä. Enkä mä tartuta mitään!

[q]onni3mk, 20.9.2005 12:10:
Enkä mä tartuta mitään!
[/q]

PÄ!

Syö vaa sitä vanhaa mannapuuroo ja ollaa tasois *tirsk**lmao*

Pitäisi osata olla ajattelematta tiettyjä asioita ja henkilöitä, mutta ei... Lisäksi tämän koneen monitori suoltaa niin pehmeää kuvaa, että tekstin lukeminen on yhtä helvettiä.

Soneran SMTP-palvelimen viat työllistää ja en o ees soneralla duunissa. PERKELE!

pienimuotoinen krapula

[q]kylpyankka:
---
Kaipa sitä pitää vähän fiksuuntua jos vaikka ens vuonna ymmärtäisi mitä kysytään
[/q]

Tiedän tunteen, mut ei se oo fiksuudesta kiinni. Ainaki luulisin..
Oon ite ollu usean eri alan ja koulutusasteen kokeissa muutaman kerran ja musta tuntuu, että kaikki pääsy/soveltuvuuskokeet tehdään tarkoituksella mahdollisimman epäselviksi, hankaliksi, työläiksi, ankeiksi, tylsiksi, väsyttäviksi ja turhauttaviksi, että ne mittais paitsi tietoa ja taitoa myös motivaatiota. Niin paljon riippuu tuuristaki..
Mut toivotaan parasta, ja ainahan on tosiaan ensi vuosi jolloin voi yrittää uudestaan, jos ei nyt nappaa. Tsemppiä!

O