päivän :(

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 3.1.2008 12:29:
Voi jumalauta mulla oli 93eur vaikka käytän tota puhelinta todella vähän. Ja eräpäivä eilen. Mitähän tässä nyttekis, kun as.paan ei saa yhteyttä ja kämmäsin rekisteröitymisen tonne omaanelisaankin. Hermot tässä menee
[/q]

Soitat siis iha selvästi vääriin aikoihin. :D
Ite vältän aina soneran aspaan soittamista piikkiaikoina, esim heti aamul kasin mais, lounasaikaan tai töistä pääsemisen aikaan. 13-14 mais on mulla ainaki hyvä soittoaika aina ollut, päässy nopsaan (heti - muutamas minuutis) läpi. En ny kuitenkaan usko et sinne aspaan ei ikinä sais yhteyttä.

Satutin eilen akillekseni töissä. Duunikaveri epähuomiossa avas pakkasen oven, minkä alle mun rakas kantapää jäi. Ei siihen eilen sattunut, mutta nyt en pysty kävelemään

Shokkiuutisia systeriltä. En tahdo uskoa todeksi.
Meni taas usko johonkin hetkeks.

[q]mayah, 16.7.2007 18:37:
Isoisoäiti kuoli viime yönä 96-vuoden ikäisenä. Muutenkaan ei mitkään huippufiilikset
[/q]

[q]Vampyrella, 14.1.2008 22:39:
Kyllä muutes tulisi paijaus tarpeeseen. Myönnän. Parempikin fiilis on ollut.
[/q]

*paijail*

----

Mua ahistaa. En tie mitä ajattelisin yhestä asiasta mitä ehkä ajattelen, ja se ahistaa. En uskalla. Pelottaa. Häirää. En tiiä.

Luontoäiti yrittää pilata mun juhannuksen ja jäädyttää mut

(luin sääennusteita.)

Pitää kai si kyhää oikee iso kokko että lämmittää tarpeeks isosti.

Kämpässä tosi kylmi

[q]domi, 21.10.2006 23:13:

[/q]

Kiitos.

[q]mia-ow, 11.7.2007 08:10:
No ei kyl ollu puhetta lokkien syöttämisestä. Itse en ainakaan sitä harrasta. Luonnonvaraiset eläimet hankkikoon itse ruokansa munkin puolestani.
[/q]

$ niin sanoi, eli oli puhetta.. Siihen mä eniten älähdinkin.

[q]
Mut sitä en tajuu et noi "paskovat, likaset, töykeät ja kauheeta ääntä pitävät" lokit pitäis tyyliin tappaa. Jos samalle linjalle lähdetään, niin eliminoidaan sitten samalla ärsyttävät, likaset ja paskovat ihmisetkin pois näköpiiristä.
[/q]

Niin mä haluisinkin spurguille tehtävän. Pois näköpiiristä, ihan sama minne, mutta pois näköpiiristä.

[q]lostgone, 30.10.2007 19:25:
---
Freja, 30.10.2007 18:19:
Korvia kutiaa ihan hirveesti

---
Karvakorva?
[/q]

*släp*

Yleensä, kun mul on korvat kutiannu, mul on siitä viikon päästä ollu korvatulehdus. Milloin sisä-, milloin keski- tai milloin ulkokorvan tulehdus.

Ei ny nappais sellasta kipua kokea nyt :/

[q]mayah, 31.10.2007 11:21:
Polvi *toktok*
[/q]

What's with the knee?

Kun ei niin ei.
Olisimpa jo kotona.
Tää on niitä aikoja kun kaipaisi ystäviä, mutta miten niitä ehtii näkeen ku oon koko ajan töissä? Tosin sielläkin olo auttaa. Ja onhan siellä muutama ihana *sydän*
Silti toivon, että kyllä tää tästä.

On vaan sellanen yleispaha mieli. Koko ajan sellanen olo et meinaa tulla itku.
Laitoin kynttilöitä palamaan, koska ne yleensä rauhoittaa mun mielen, mutta nyt ei tunnu oikein mikään auttavan. Mietin josko menis pian sänkyyn peiton alle ja nukkuis pahan olon pois.

Sitä pitäis pakata ja palata jälleen kerran todellisuuteen :(

Se, kun ei ole rikas, niin ei oo varaa lähteä vaan systeriä katsomaan.

Hirveesti haluis nähä sitä pitkästä aikaa, mutta ei oo moneen kuukauteen vielä mahdollista...

Nyt muistan taas miksi en pitänyt juomisesta. On sitä nyt pahempiakin krapuloita ollut mutta se rahanmeno.pienessä maistissa otin meiän matkarahoista viiskymppisen ja kulta oli sitä ennen ottanut 50. en kyl tiedä menikö kaikki..
kännisä yleesäkin tulee loppuillasta tuittuiltua kullalle jostain ihan tyhmästä vaikka syy onkin minussa..
onneksi sentäs tajusin ajoissa alkaa litkimään vettä ja limua. tunnin päästä pitää lähtee 9.5 tunniksi töihin (ilman taukoja).
kyllä se elämä voittaa taasen, ja eipähän tarvi hetkeen sitten juopotellakaan.

Siivosin päikkäreistä asti ja nyt on tosi kipeä pää On se kyl ihan kiva kun sai siivottua kämpän kunnolla mutta.. Nii. Joskus asiat tehdään vaan hankaliksi vaikka ite ei niin tahtoisi. *Justjoo*

Oisin kerrankin nukkunut pidempään niin sitten herään jonkun hemmetin auton varashälyn ääneen joka vaan jatkui ja jatkui niin kauan etten enää saanut unta

[q]Annakins, 10.10.2006 09:14:
Mä tiedän täysin tunteen. Mun lapsuuden koti myytiin reilu vuosi sitten. Kun lähdin reissuun, äiti asui siellä vielä ja ku tulin takas ni sinne ei enää voinutkaan mennä :( Vieläkin tulee pala kurkkuun jos käyn pyörähtämässä siinä edessä.
[/q]

Mä en siis oo yksin.. Ja onhan tässä sekin hyvä asia, että pian äippä ja iskä on si lähempänä. Voin piinata niitä useemmin

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O