päivän :(

Back to häröily O

[q]mayah:
Joku poltti mun aamuröökini.
[/q]
Mennää putkittaa sen polvet, prkl!

Tein työporukoitten jääkiekko joukkueelle kannustus miksinauhan. Enimmäkseen teknoa ja progressiivista housea ja tech housea. Eivät pitäneet yhtään. Tämä on viimeinen kerta kun teen nauhoja! Itsetuntoni on täysin tuhoutunut. Voi minua resukkaa...

Voihan kettu! Olen yrittänyt pari päivää siirtää vinyyleitä MP3 muotoon. Jostain kumman syystä aina välillä lähtee ääni kampeamaan vasempaan kanavaan tai oikeastaan niin, että oikea kanava himmenee. Ostin uudet neulat, ostin uudet kullatut kaapelit, käytin paljon aikaa erilaisiin virityksiin kaapereiden kanssa, ostin vinyyliharjan ja sellaisen vipskaakkelin jonka pitäisi poistaa magneettisuutta ja sähkövarausta ja ties mitä ja sitten ihan äsken ajattelin, että onkohan SE SAATANAN KISSA leikkinyt taas sillä kaapelilla joka menee tietokoneeseen niin SE SAATANAN KISSA on purrut siihen reikiä! Ilmankos! Vaihdoin kaapelin ja nyt toimii! Ihaaaanaaa!

Kävin syömässä ruokatunnilla pizzan. Ja odottelin sitten sitä Pizzaa 40 minuuttia.

- EI ole enää kuin yksi olut jäljellä!
- Asun väärässä kaupungissa, tajusin juuri
- Kukaan ei ole kiinnostunut harrastuksestasi eli enimmäkseen siitä, että mulla on levelin 70 se ja se WoW:ssa.
- Kissa raapi nahkatuoliin pahat jäljet
- Palkkani on liian pieni, tajusin sen juuri
- Asun väärällä aikakaudella. Tahtoisin olla seppä keskiajalla tai sitten kuningas samalla aikajaksolla.
- Kännykässäsi on akku rikki. Joten puhelin ei toimi.
- Turha mennä baariin kun eivät kuitenkaan soita kiksua. Menenpä kuitenkin ja mökötän koko illan ja vaadin että soittavat Tea Hiillosteen Tytöt Tykkää.

Väsyttää aivan hirmuisesti vaikka on nukkunut sen 8,5 tuntia. Lisäksi huominen jännittää joten jos ensi yönä ei voi nukkua kunnolla väsymystä pois, niin on varmaan aivan jumissa huomenna.

Lisäksi katson juuri levysoittimien naulapainoja ja ties mitä säätöjä. Olivat täysin pielessä. Ilmankos neula hyppi ja sitä rataa. Kissako se on hyppinyt siinä niiden päällä kun ei täällä muitakaan tunnu olevan. Antiskatin asetustin oli täysin päin honkia joten kai se kissa on sitäkin käynyt nypläämässä. Helvetin elukka!

Pitikin mennä salille. Nyt on paikat aivan jumissa kun "tosimies ei venyttele". No, tästä syystä ei myöskään tosimies nukkunut joten väsyttää ja olo on kuin zompiella. Lisäksi eilen katselin, että lauantaina joku menninkäinen on vingutellut pankkikorttia melko reilusti paikallisessa anniskeluliikkeessä. Nyt jos saan sen menninkäisen kiinni, niin kuristan...

45 minsan päästä ponnari lähtee. Vähän surettaa mutta se on vain tiellä ja hirmuisen naisellinen eikä sovi siis miehellä lainkaan. Mutta, tämä on aina sama juttu. Haaveilen monta vuotta että olisi pitkä tukka, sitten sitä kasvattaa sen 1,5 vuotta ja sitten kun se on edes jonkin verran "pitkä", niin sitten käyn leikkaamassa pois. Tämä taitaa nyt olla jo neljäs kerta...

Eilisen treffit meni aivan pieleen :-(

Huomasin et tietskarin äänikortin takalähtö ja etupaneelin lähtö on molemmat enemmän tai vähemmän sökönä..

Pahan mielen tuo Mikkeli.

Meinasin ensin mennä Kharmaan mutta sitten menin Zakkiin jossa on sitten joku asennevammainen Dj *anna. No, ei siinä muuta, mutta jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä. No, Kharmassa on samanlaista asennevammaa eli soitetaan sitä saatanan listapaskaa mitä tulee Voicelta tai NRJ:ltä. Jotain R&B;tä ja hiphoppia. Siis "mä oon nieriä, mä oon nieriä" humppaa. Siis eikö nieriä ole joku kala? Miten siitä voi sitten laulaa että olen joku kala? HÄH?

Nyt sitten kotona huudatetaan trancea ja vedetään salkkarikossua kun baarissa ei viihtynyt ja on hirmuinen morkkis kun paloi se 20 ekua. No, ensi perjantaina ehkä pääsee ulkopaikkakunnalle ja toivottavasti siellä on jotain parempaa musaa jotta voisi tanssilattialla piipahtaa. AHDISTAA!

Työkavereilta on hyvä idea lähteä lomalle kun niitten tekeleet on aivan keskeneräisiä. No, korjataan nyt sitten. Onpahan tekemistä...

[q]Optik, 7.5.2007 13:05:
---
opmdevil, 6.5.2007 02:40:
Pahan mielen tuo Mikkeli.

Meinasin ensin mennä Kharmaan mutta sitten menin Zakkiin jossa on sitten joku asennevammainen Dj *anna. No, ei siinä muuta, mutta jos DJ:llä ei ole Ecuadoria, Faitlessin Insomniacia, ATB:n Till I Cum tai Daruden Sandstormia niin ei pitäisi hirmuisesti olla DJ yhtään missään paitsi parhaan kaverin kotibileissä. No, Kharmassa on samanlaista asennevammaa eli soitetaan sitä saatanan listapaskaa mitä tulee Voicelta tai NRJ:ltä. Jotain R&B;tä ja hiphoppia. Siis "mä oon nieriä, mä oon nieriä" humppaa. Siis eikö nieriä ole joku kala? Miten siitä voi sitten laulaa että olen joku kala? HÄH?

Nyt sitten kotona huudatetaan trancea ja vedetään salkkarikossua kun baarissa ei viihtynyt ja on hirmuinen morkkis kun paloi se 20 ekua. No, ensi perjantaina ehkä pääsee ulkopaikkakunnalle ja toivottavasti siellä on jotain parempaa musaa jotta voisi tanssilattialla piipahtaa. AHDISTAA!

---

Keskiviikkona Kharman alakerran loungessa ei tuu listakuraa..

Ite ajattelin heitellä omassa setissä kiksua sen minkä kerkeen.. ja jotain muutaki..

Staun ja Haitokin seteistä on vielä paha mennä sanomaan mitään.. saas nähdä millasia juonia kaverit punoo..
[/q]

Mitä mitä? Pitäisiköhän sitä käväistä Kharmassa sitten keskiviikkona. Mihin aikaan sinne pitää tulla murjottamaan?

[q]Freja, 22.12.2008 18:12:

[/q]
kiitos

Yritin istua kahvihuoneessa tuossa äsken ja kaikki vain puhuvan jääkiekosta. Näemmä joku turnaus on käynnissä jossain päin maailmaa. Eihän tuollaista jaksa.

Toiseksi minua ärsyttää taas vaihteeksi se, että kun menee baariin istumaan, siihen tulee joku saamarin valopääporukka tenttaamaan, että "Käytkö täällä usein", "miten vanhat olet", "Oletko Mikkelistä", "Missä sä opiskelet", "Missä sä olet töissä","Mitä sä teet siellä?" Alkoi vituttamaan joten vaihdoin pöytää.

Eilen tuli ajettua Lappeenrannasta Mikkeliin moottoripyörällä kesähansikkaissa o3:45 eteenpäin. Pakkasasteita jne. Kädet aivan jäässä...Reuman näin saa tai jonkin muun taudin.

Minusta tuntuu, että Lappeenranta on täynnä skenepoliiseja.

Perkule! Oli jäänyt motoon valot päälle ja jostain syystä oli sitten akku valunut tyhjiin. No, ei paha ollenkaan. Onneksi töistä sai laturin mutta piti tuhlata 8 euroa aivan ala-arvoiseen ruokaan paikallisessa ravintelissa kun ei päässyt vakipaikkaan.

[q]Annakins, 23.5.2007 12:04:
---
opmdevil, 23.5.2007 11:58:
Oli jäänyt motoon valot päälle ja jostain syystä oli sitten akku valunut tyhjiin.
---

Jostain syystä? Eikö se ole ihan tunnettu asia, että jos valot jää päälle, akku kuluu?
[/q]

No jos se on kolme tuntia valot päällä niin ei pitäisi mennä akun tyhjiin. Kai sen pitäisi se kestää.

Monitoriin ei nyt saada oikeita resoja vaikka mitä tekisi. Vähän haittaa operointia. Lisäksi jouduin toimimaan mikrotukena kun en edes ymmärrä mitä oli tarkoitus tehdä ja kuinka tehdä se. Lisäksi väsyttää.

Mikkelin uimahalli meni kesäksi kiinni tänään. Ei voi enää käydä salilla. Hävettää mennä uimarannalle kun on ruma ja ruipelo ja lihavakin.

O