päivän :(
[q]Avernian:
---
Tulppaani:
Paras kaveri käväsi säätämässä ex-muijan kanssa
---
Mitä ? Ex on ex ja mennyttä elämää.
[/q]
Miksi sitten vituttaa...?*uuh* No, olet kyllä oikeassa...*joo*
Paras kaveri käväsi säätämässä ex-muijan kanssa*uuh* Perfect weekend, for fucks sake...*justjoo*
Minut herätettiin siihen, että duunista soitettiin... Sanoivat, että haluaisinko tulla tänään töihin. Sanoin kyllä, kunhan ehdin ensin hieman herätä. Minuutin päästä soitetaan, että ei tarvitsekaan...*ärrrimurrr*
Lyhyen matskun ylppäreistä huimaavat 8 pistettä... Voe vitalis...*hmph*
[q]innae:
Ja näni kauniina päivänä joutuu meneen töihin 9,5h*hmph**nyyh* Ainakin on aikaa laittaa baari puhtaaksi*hih*
[/q]
Peeveli mullakin menee koko ilta tänään töissä. Eikä näin aamupäivästä ehdi tehdä mitään... Koko päivä menee vain vuoron alkamista odotellessa.*nyyh*
Ihmiset, jotka vetävät perseeseen ja pettävät näin täydellisen luottamuksen.*kivatsulle*
Tulin kunnolla kipeäksi, en pystynyt edes nukkumaan.*nuha* Toivottavasti parannun ennen torstaita, pitää lähteä sponssaamaan viinarallia.*taputapu*
Hyvä kaveri sai eilen kohtauksen, pelkäämme epilepsia lauenneen. Kyllä siinä säikähti oikein kunnolla, kun luuli että tekeekö se kuolemaa. Henki ei kulje ja mies puree kieltään poikki naama kuolleen sinisenä. Toivottavasti paras mahdollinen tapahtuu.
[q]Pablo:
Sikäli tuli pehmeä laskeutuminen kun oon ollu osa-aikaisesti lomautettuna jo pitkän aikaa siten että oon ollu max. 2 pv/vko töissä...
[/q]
Joo, mutta silti ei tietenkään ole hauskaa joutua kortistoon. Mutta loistavaa, että osaa ottaa asian oikein vastaan. Toivottavasti uutta jobia löytyy lähiaikoina. :)
Palkka tulee puolen tunnin päästä. Silloin olen nukkumassa. Ja heti kun herään, on palkka pistettävä sileiksi muutamaa euroa vaille. Lohdullista tehdä paljon duunia: Silloin kun sitä tekee, niin rahaa yllättäen myös menee. :(
[q]Enkeli:
Niin väsynyt ja kuumeinen olo. Ei jaksais töissä niin millään
[/q]
Minun päivän :( on sama, ilman kuumetta.
Ei siis vaan jaksa, olen niin rikki. Koko viikolla en ole muuta tehnyt vapaa-aikanani, kuin ollut kotona ja röhnöttänyt tekemättä mitään.
Voisi lähteä tyhjentämään jääkaapin, edes jotain tekemistä.
Päätä särkee, kun on nukkunut niin vähän.
[q]kuiske:
Saamarin jehovantodistajat tuhosivat kattilani. Ruoka paloi pohjaan, kun ne jaaritteli ovella ja levy oli täysillä. Mun ainoa kattila jumankauta, ei enää lämmintä ruokaa mulle. Kiitti vaan.
---
India:
Niistä pääse nopeiten eroon kun heti alussa ilmoittaa olevansa ateisti, eivät jaarittele sen kummempia
[/q]
Tai tekee miehekkäästi, kuin kaverini faijapuoli: Nähtyään ikkunasta heidät otti vartavasten vaatteet pois päältään ja menee munasillaan punkkupullo kädessä hymyillen tervehtimään.
Lähtivät hihhulit aika äkäseen lipettiin.*nauru*
Krapula.
Huomenna on kenttätarkastuspäivä duunissa, joten joudummen tänään hinkkaamaan paikan laittiasta kattoon hammasharjojen kanssa - yöllä. Tänään jo olin 8h aamuvuorossa ilman safkaa ja nyt lähden kahdeksaksi takaisin. Ei siinä muuten mitään, mutta meitä on hommaan kaksi ihmistä.
Ja huomenna mennään töihin 7.30 ja kuunnellaan puolikuolleina, kun isokenkäiset antavat paskaa niskaan. Huomenna töistä päästyäni lukittaudun kotiin enkä tule ulos. Koomailen ihan kaikessa rauhassa.
Onneksi meillä on illalle sentään muutama kalja ja pari toppaa kessua - eiköhän sillä lähde duuni sujumaan.
[iso]VITTUSAATANAVITUNPASKA![/iso]
[q]Lost-Soul:
eih... ei pitäis KOSKAAN tehdä mitään.
[/q]
Oikein! Sairas ei saa urheilla ja terve ei kuntoa kaipaa.
[q]Progress:
Kattokaa vaik tota mun kuvaaki...*nauru*
[/q]
Ei jestas, nyt repes perna!*nauru*
[q]Tontsis:
Mollasinko jotain? Ei ainakaan ollut tarkoitus.
[/q]
Jos ei, niin sitten ei mitään. Itse vain tulkitsin tuon sellaisena, että:
"Tulkaa nyt kaikki katsomaan, nauretaan ja osoitetaan sormella!"
Joka päivä täällä tulee erimielisyyksiä ja väittelyitä, mutta kuitenkin
pitää omata järkeä pysyä hyvän maun rajoissa, jos toista
lähdetään dissaamaan.
[q]
Eipä noita kommenttejakaan paljon kaivella tarvinut, kun menin profiiliin vastaamaan saamaani kommenttiin ja siellähän ne nökötti odottamassa lukijaansa.
[/q]
Anna sitten muiden käyttäjien tonkia ne kommentit sieltä,
ei sitä tarvitse varmaan tänne topikkiin tulla huutelemaan.
[q]Nacu:
Ja tämä todellakin oli yritykseni olla topikin valtias
[/q]
Tervetuloa Klubitukseen.*hali*
Työpäivä oli kyllä taas niin täynnä maanantaita, ettei voi muuta, kuin nauraa räkäisesti.*lmao*