päivän :(

Back to häröily O

selkä hajalla tuntemattomasta syystä.

kävely yhtä tuskaa, ja duunissa pitäisi nostella tavaroita

alkaa sit flunssa tehdä tuloaan

mun perjantain tuuraaja on ollut überlaiskalla, ja ois nyt siis kolmen päivän hommat tehtävänä yhden päivän aikana. ammun sen stanan $£$7¤%4

näyttää siltä, että oon onnistunu hävittämään mulle tärkeän levyn :(

ei minuuttiakaan unta ja kroppa ihan mullinmallin. nyt näyttäisi olevan hyvät kortit ennätysperseeseen maanantaihin

vitun nihkeä silmätulehdus, eipä paljoa saanut unta

pakko lähteä lääkäriin

eilen meni vitusti rahaa

[q]Mellu-, 19.8.2008 08:51:
Sit ottaa päähän ku elämäs ei oo mitää selkeetä akendaa.. ts. töitä on vähän miten sattuu jne ni ei oo sellasta hyvää rytmiä
[/q]
mulla taas on päinvastoin. on tosi perseestä, kun elämässä on sellainen agenda, että nyt käydään viisi päivää putkeen duunissa, ja sitten ryypätään vähintään yksi. same shit every fucking day

mä toivoisin pientä epäsäännöllisyyttä, että pysyisi mielenkiinto arjessa yllä. mulla menee jo suunnilleen minuutin tarkkuudella se, mitä biisejä milloinkin kuuntelen

[q]lisäksi tästä kaikesta mun paino heittää viikon sisällä parhaillaan 4kg!!
[/q]
sulla se sentään heittää, mulla se jää. pitää vieläkin tottua ajatukseen, että ensi kuusta eteenpäin tosiaan pitäisi pystyä puristamaan se melkein 15kg pois. pari vuotta siinä kestikin, ja taas ollaan samassa tilanteessa, kuin ennen inttiä

vittupaskasaatana

minä, muut ja maailma on perseestä

vitun kyrpä pakkanen. duuniauto ei lähde käyntiin ja pitäisi päästä kannelmäestä kalajärvelle hakemaan toista mokomaa. eikä voi esimiehille kuin levittää käsiä

se on nähtävästi laki, että tietyin väliajoin elämässä joutuu tekemään täysin tiedostamattaankin typeriä pieniä virheitä, joilla sitten onkin megavittumainen vaikutus tulevaisuuteen

ei voi käsittää, että kuinka paljon tällä hetkellä kyrpii

VITUN KYRPÄ TALVI, VITUN KYRPÄ LUMI JA VITUN KYRPÄ PÄIVÄ

lupaavalta näyttänyt ihmissuhde taitaa mennä mönkään

duuni, ja sitä myötä arkikin on ihan perseestä. ja sitten joku vitun talvikin tulee olemaan seuraavat 9kk. on vaan niiiiiiiiiin kyllästynyt

alkaa pää tosissaan pehmetä, kun ei ole about kahteen vuoteen osannut nukkua kunnolla

[q]Santutar, 26.10.2008 11:07:
Huoli ystävästä on suuri...
[/q]
täällä on huoli isästä, joka on todella huonossa kunnossa

http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/new-guys/sean-fausz/epic-fail/3990-epic-fail-12-inaugural-headache

tuosta erityisesti piledriver-pätkä. usko ihmisiin on jo pitkään ollut kovassa laskusuhdanteessa, mutta nyt kyllä osuttiin pohjaan

järkyttävän paska päivä

En uskalla pyytää erästä neitoa aveciksi koska en usko että olisi muutenkaan mitään saumaa niin täydellisen naisen kanssa :(

mitä sulla on menetettävänä?

Luon mahtavalle ihmiselle mahdollisesti epämiellyttävän tilanteen. En oikeen ennen oo tuntenu vastaavanlaisesti toisesta.

jos sen ihmisen mielenterveys jotenkin järkkyy noin luonnollisesta asiasta, niin sitten voi miettiä oliko se henkilö loppujen lopuksi nyt niin kummoinen :)

Duunii*aplodit**aplodit*mukavaa

O