päivän :(

Back to häröily O

Mä oon ilmeisesti eronnut.*uuh*
Jaksais viel uuden kämpän ettii...*igor*

[q]KooKie, 5.2.2007 11:12:
Mua kuristaa sydämestä. Tuntuu, että tukehdun. Hirveä olo, kun ei tätä ole niin mielettömän pitkään aikaan tullut koettua. :(((
[/q]*lohduttel*tuttu tunne. koitas pärjätä..!

Piti just maksaa vuokra. *eikä* Kyl on elämä stadissa kallista..

vieläkin on morkkis viikonlopusta.. ei pitäs päästää itseään siihen kuntoon että on järkyttäviä aukkoja muistissa, ja tulee tehtyä tyhmyyksiä sekä selitettyä ihmisille käsittämätöntä scheissea minkä nyt sylki sattuu suuhun ensimmäisenä tuomaan.. :(

tulin sitten kipeeksi tänä aamuna. joka paikkaa särkee ja kohta pitäisi lähteä töihin

tajuttoman kipee olo. joka paikkaa särkee vieläkin ja hetken päästä töihin. ja huomenna on niin täydellinen huoravuoro, että voisin kuristaa vuorolistojen tekijän

nythän sitä vasta kipeiksi tultiin. ja kun kuvittelin selviäväni säikähdyksellä

[q]larzizi, 11.9.2006 23:42:
Mutta tosiaan sitä rahaa olisi ihan kiva olla (lähes kaikki menee nyt oman koneen ostamiseen), niin voisi tehdä mitä haluaa ja mennä minne haluaa, ilman että täytyy koko ajan miettiä, että riittääkö rahat.
[/q]
jos töihin menet, niin tulet huomaamaan, että mikään palkka ei riitä. itse tein töitä lukion ekasta lähtien. viikonloppuisin ei halua tehdä töitä, koska pitää päästä ryyppäämään -> vuorot arkipäiville. no arvaa hajottaako se? -> lintsaa koulusta voidakseen tehdä töitä

olin urheiija. siitä en saanut palkkaa -> urheilu loppuu, tekee vielä enemmän vuoroja, että pääsee kunnolla ryyppäämään

mikä vitun lukuloma? se on sapattia. ei muuta kun duunia, niin voi ryypätä

tuosta ajasta tähän päivään kolmen a:n ja yhden b:n ylioppilaana olen lihonnut ~20kg, kuuntelen polkkaa enkä edes tajua käyttää huumeita, olen vieläkin kokopäiväisenä paskatyössäni vailla hajua taikka realistista mahdollisuutta inhimilliseen jatko-opiskeluun ja olen kasvattamassa yhtä pitkää tukkaa, kuin juhgulla. palkoistani ei ole jäänyt käteen yhtään mitään iloa tuovaa materiaa, lukuunottamatta ruosteensyömää pullonavaaja, jonka menin kännipäissäni hukkaamaan

että kannatta miettiä kahdesti sitä duunia. todennäköisesti kadut valintaasi pitkään

eipä sitten lähdetä mihinkään dokaamaan, ei vaan jaksa

[q]Chare, 21.9.2006 18:36:
note to self:
[/q]
mitä vittua?

ei kai ole sattunut mitään vakavaa?

[q]Zandy, 1.11.2006 22:17:
-tarina-
[/q]
oma päivän :(

[q]bubbelgum, 13.12.2006 23:30:
En ymmärrä. Ja se saa surettamaan...
[/q]

yksi joululahjoista unohtui matkan varrella kaupoilla käydessä. piti sitten ostaa uusi, ja siinähän sitä rahat sitten meni.

masentavaa, kun tilin saldo tippuu 1000 eurosta 150 euroon 24 tunnin aikana :(((

uskon ja itseluottamuksen puute itselleni rakkaan asian suhteen

eikä asiaa helpota se, että on äreällä ja äkkipikaisella tuulella

this just in: tästä tuli juuri virallisesti maailman surkein juhannus

taidanpa lähteä tuohon paikalliseen parille todella terävälle miettimään syviä

päivän sääennuste povaa lakkikaupalla paskaa. ihanaa lähteä töihin

hirveä hengenahdistus menossa jo kohta kolmatta päivää, eikä lääkkeet auta

[q]Hyzenthlay, 30.12.2007 22:13:
saaks udella, että onko sulle diagnosoitu jotain (esim. astma), mikä ton hengenahdistuksen aiheuttaa? oon nimittäin ihmetelly miks mulla on hengenahdistusta ja mikä sen aiheuttaa.. *pökr*
[/q]
astma, eläin- ja siitepölyallergia. usein herkkä jopa vieraalle huonepölylle

which is nice :(

hävitin repun toistamiseen viikon sisällä. ei muuten niin väliksi, mutta atsmalääkkeet ois kiva olla

EI SIIS JUMALAUTA!!!

[size=29]VITUTTAA!!![/size]

O