päivän :(

Back to häröily O

ja sen kerran ku mä oon viikonlopun töissä ei tapahdu yhtään vitun mitään. Leffoi ei jaksa kattoo eikä autol ajella...mua huvita saatana mikään

[q]MiMoSa, 26.4.2007 15:07:
Kuulin just et mun läppäri onkin vähän huonommassa jamassa kun mitä aluks luulin, eli ihan pirun kalliiks olis tulossa sen kuntoon saaminen. Ei siinä mitään, mut kun siinä olis vielä hetki sitten ollu takuuta jäljellä eikä sitä suostuttu sinne ottamaan.*grr* Ei helvetti.*nyyh*
[/q]

Miten niin ei suostuttu ottamaan kun takuuta oli vielä jäljellä? Mikäli voit tämän millään tavalla osoittaa, niin yhteyttä välittömästi kuluttuja-asiamieheen ja pyörät pyörimään!

Aaagh, kuka näitä webapohjaisia albumisoftia / kälejä suunnittelee? Vielä tänäkin päivänä saa oikein etsimällä etsiä gallerioita, joissa esim. Edellinen ja Seuraava -napit pysyis tasan samassa paikassa _koko ajan_ - riippumatta kuvan orientaatiosta, otsikkojen muutoksista, kuvan juoksevan luvun arvosta jne. Varmaan jo satojatuhansia kuvia erilaisissa webagallerioissa läpikahlanneena alkaa kyl usko menee.

Pitää nyt sentään kiittää paria paikkaa missä tämäkin toimii:
- klubbari
- sessions2
- jotkut harvat galleriasoftat

Piti oikein tarkistaa flickr, koska aattelin että kyllähän siellä pitää ton toimia, mut ei :D Sielläkin saa näköjään kommenteilla leiskan leviämään siten, että tuo browsausnavigaatio siirtyy, zzz

Ja aivan turha selittää et on vaikea tehdä tommosta, I've done my time with web gui's, trust me :)

Aika sick shit toi Virginia Tech :F

Aseiden kieltäminen kokonaan ei oo välttämättä mikään paras ratkaisu, koska silloin jossain jenkeissä aseita ois vaan kytillä ja rikollisilla :/ Mutta rajoituksia tyyliin et konekivääreitä ja vastaavia masscarnage-aseita ei sais, ois ihan paikallaan. Tosin saahan noita Suomessakin ihan kaupasta ku hakee vaan :) Siinä mielessä ois ehkä parempi vaan hyväksyy et jenkkiläs on paljon ongelmia ja maa voi henkisesti aika huonosti, tää on vaan yks tapa miten se tulee ulos.

Hyvä myös muistaa, et jos tosiaan haluut vaikka jonku rynkyn, eikä niitä kaupasta sais, ni kyllä semmosen jostain aina kaivaa :) Suomessakin saisi tarvittaessa rynkyt hoidettua vaikka suoraan kasarmilta :) Sillisalaatti päälle, lutin natsat kaulaan, yöpäivystäjä maihin ja aseet mukaan. Jos ei kiinnosta jääkö henkiin itse ampumakohteessa, ni eipä tuossa paljoo paina tunnistautuminenkaan.

jo:lla suoraan kalleuksiin,

mut kipukin on osa elämän kauneutta :]

[q]MiMoSa, 27.4.2007 09:15:
No kun ne sano et eka pitää asentaa windows uudestaan ennenkö ne ottaa sitä jos se asettuskin sillä. Mä en voinu asentaa sitä uudestaan, kun en koneen mukana saanu mitään asennuslevyä... Sain sen sit lopulta kaverilta mut sit oli jo liian myöhästä. :(
[/q]

Jos et saanut koneen mukana mitään Recovery- tai muuta asennuslevyä ja he ovat sinua näin neuvoneet, niin uskoisin et sulla on ihan hyvä pohja vaatia korjausta takuun piikkiin. Tosin se on vähän huono, jos et tuonut heti alkuunsa esille ettei sulla tommosta levyä ole olemassakaan. Mut kannattaa ainakin yrittää taistella vähän, ennemminkin kuin maksaa itsensä kipeäksi. Veikkaisin että kuluttaja-asiamies osaa aika nopeasti sanoa miltä tilanne näyttää kun otat sinne yhteyttä - suosittelen!

Rytmihäiriö.
Kalkkia ja ahdas olkapää.
Tiukka selkäranka ja kylkiluut.

WTF!?

[q]KooKie, 5.4.2007 16:58:
---
Anselmi, 5.4.2007 16:54:
Uzia tuommoisille varkaille:(

---

Joo, harmittaa jopa enemmän kuin se, kun lauantaina unohdin vaatepussini Huopalahden asemalle, niin joku oli kaivanut ja pöllinyt sieltä solmion, jätti mun verkkosukkikset ja vesirajaminihameen sentään. :DDD Ei vaan, miten helvetissä musta on yhtäkkiä tullut tällainen tötteröpää? Paska fiilis.
[/q]

Vaikka on toki erittäin :G et kamat poistettiin, ni eiköhän tuossakin ole ihan hyvää opetusta jatkoa silmällä pitäen. Kävitkö muuten kysymässä takkia salin henkilöstöltä - jos ois vaik laitettu yksinäinen takki talteen _ettei_ sitä pöllittäis.

Mut ehkä sulle vois väsää semmoset kivat klipsit joka vaatekappaleeseen niinku lapsilla on lapasia jne varten, ettei hävii vaik ottaa pois, vaan roikkuu mukana :D

Kela ja vakuutusyhtiö, lomakkeet

[q]Elmiira, 1.4.2007 10:41:
---
Nacu, 1.4.2007 10:17:
yhtäkään virpojaa ole vielä ovellani käyny :(

---

VOI EI!
Mä unohdan tän aina.

Asutaan rivitaloyhtiössä, jossa kaikilla naapureilla
on kersoja, jotka muutenkin on joka päivä tuossa
ovella kyselemässä koiraa ulos tms...

Nyt aloin paniikissa pelätä ovikellon soimista, koska
en tietenkään ole muistanut ostaa niille lapsukaisille
mitään annettavaa... Eipä kai auta, kuin lähteä kioskille
kiireen vilkkaa...

[size=7](Tai olla avaamatta ovea, joilloin koira haukunnallaan
paljastaa joka tapauksessa meidän olevan kotona.)[/size]
[/q]

Eihän nyt kaikkeen tarvitse osallistua vaikka kuinka olisi skidejä naapurusto täynnä. Tuntuu toki myös hassulta, että olisi niin iso homma myöntää lapsille, että aikuinen on valitettavasti unohtanut tällä kertaa.

Eikö koira hauku mikäli ette ole kotona, vai kulkeeko koira aina mukana :)?

[q]whisky a-go-go, 28.12.2006 14:56:

Tuosta jäi paskaakin paskempi olo*nyyh*
[/q]

Olipa kyllä tehty juuri about maksimoimaan mahdolliset paskat fiilikset mitä tuonlaisesta voi irrota. Helposti asia tosin menee taas perspektiiviin kun kelaa mitä ihminen tekee ihmiselle. Kiitti linkistä tms :(

[q]KooKie, 20.1.2009 15:18:
Äyh, tajusin, ettei mulla ole mitään mieltä mennä sotahistorian kurssille, koska joutuisin kuitenkin olemaan poissa useilta luennoilta työvuorojen takia. Toivottavasti ko. kurssi järjestetään ensi vuonna, ja mulla on silloin paremmat mahdollisuudet osallistua. Sotahistoria on mun all-time-favourite -aihealue. :(
[/q]

Eiks möhkäle oo kertonu sulle et ekan ja vikan merkityksellisen sodan voitti Royce Gracie ja Gracie Jiu-Jitsu ja tän hetken kovin sotakenraali on Eemelin Fedori itänaapurista. Sun Tzu, Machiavelli, Daimios etc. ain't shit!

lady gaga - pokerface

Kaikki...ihan vitun kaikki!
mut silti haluis uskoo parempaan huomiseen jota yritän rakentaa parhaani mukaan, aina ei niin hyvin onnistuen...parhaani kuitenkin yrittäen ja tehden, siksi että jollain muullakin olisi hyvä olla... mäkin sua...!*nyyh*

heräsin todellisuuteen ja tajusin, etten pääse infectedin keikalle tai altpartyille :(

it's not so hard 2 be alone...but why don't spend time with someone you love...? little by little we cross the line...miss U

voisko olla kerrankin niin et ihanvitunaivankaikki? voi...

ihanan viikonlopun jälkeen on kuitenkin muistettava et kesäloma loppu nyt tähän päivään...aaaarrghh

Meitsin Mussu lähti toiselle paikkakunnalle ja mä en tiedä mitä tehdä...! Olin wc:ssä tunnin ku ei tullu heti vastausta...*tirsk**vink*

[q]Pablo:
Duunipaikka meni alta kun firma menee konkkaan/selvitystilaan...
[/q]
*sääli*

O